Odden skrev:
Nu har du jo alligevel ubasuneret flere gange herpå, at du havde et badtrip.. Så du kan vel ligesågodt poste rapporten også.
Tror vist også at det står lidt for mange steder efterhånden. Tror lige jeg vil ændre min kommentar i min profil til at starte med.
Jespar skrev:
Jeg ser frem til at læse om din oplevelse, da det trods alt et temmelig kraftigt kemikalie, du har oplevet et badtrip på.
Og så vil jeg godt vide hvad du mener en Psykonaut er.
For - for mig at se virker det nemlig som en temmelig løs betegnelse for det her "jeg-har-taget-psykedelika-og-nu-har-jeg-virkelig-fået-udvidet-min-bevidsthed" fænomen. Hvad mener du, når du siger at du er psykonaut? At du tager stoffer, og at du har nogle special abilities? Præcisér.
Tag det ikke ilde op - jeg ynder blot at stille smådrilske spørgsmål.
/Jesper.
En psychonaut er for mig en person som har oplevet nogle helt ekstreme ting. Jeg vil simulere med et hus...
Hvis du kun har prøvet 1 gram cubensis, har du kun set huset.
Har du rodet lidt med psykedelika og oplevet ret sjove ting, men endnu ikke noget direkte mystisk, så har du været i forhaven, og måske i døråbningen.
Har du oplevet underlige og halv stærke trips så har du været indenfor. Har du oplevet skræmmende ting og sager og måske også haft direkte hallucinationer, så har du været på loftet eller i kælderen (der hvor man nødigt tager hen alene. Det er her jeg antager folk for at være psykonauter.
Men hvad er man så hvis du har opleve en psykose/bad-trip?
...."Mere psykonaut"?
Ja det er egentligt sjovt at prøve at definere hvad et "slang" eller en talemåde egentligt indebærer.
/Cope