Hvordan fanden kan du overhovedet kalde jer for "kærester", hvis du ikke er mere interesseret i hendes psykiske velbefindende?!
Ved godt at jeg måske drejer samtalen lidt offtopic, hvis jeg begynder at kommentere din kærestes og dit forhold, men jeg synes bare det er en meget mærkelig holdning, der også siger meget om din modenhed, hvilket er en vigtig faktor i forbindelse med stofferne. Måske mener du det ikke, og prøver at virke rigtig kold og hård, men Hvis hun er din kæreste, kan du da ikke bare være ligeglad. Hvor er så kærligheden mellem jer?
Jeg startede selv ud som en rimelig ufornufitg grønskolling.. Faktisk er jeg kun 17 nu og blev indmeldt da jeg var 13 eller sådan noget. Rigtig tidligt at komme ind i den slags, men jeg tror faktisk det har virket positivt på mig at komme så tidligt ind på et forum, hvor langt de fleste medlemmer har et godt forhold til stoffer. Jeg tror det kan have reddet mig fra nogle ubehagelige oplevelser med stoffer senere i livet, at jeg så tidligt lærte at omgå disse ting på en ordentlig måde. Jeg har altid været lidt et passivt medlem og har stadig ikke prøvet andet end hash, alkohol og nogle milde entheogene urter, men det gør mig ingenting, for jeg har slet ikke lyst til at prøve andet. Jeg er for ung rent mentalt, selvom jeg ved meget mere om stofferne end mange af mine kixegnaskende bekendte. Desuden har jeg ikke vildt meget lyst til det, da jeg gennem psy.dk har lært af andres erfaringer, at hallucinogener ikke er legetøj. På den måde har det været godt for mig at komme så tidligt ind på psy.dk, men det kræver at man er klar på at lære noget om tingene og tænke sig om.
Der er ingen grund til at være ufornuftig i den her sammenhæng!
Mvh
Nashet