For en uges tid siden, bestemte min ven og jeg, at splejse til en mind machine. På
http://www.ethnoplanet.dk fandt vi modellen Proteus, der efter sigende er den bedste på markedet. Vi bestemte os for at være impulsive og købe skidtet, inden vi kom på mere fornuftige tanker.
I torsdags modtog vi så maskinen. Den blev sendt til min adresse, så jeg åbnede pakken lige efter skole. Jeg så til min skuffelse at der ikke var nogen høretelefoner med, som der ellers står er inkluderet i pakken; istedet fandt jeg en tom plastikpose. Men det kunne ikke ødelægge mit humør, og jeg bestemte mig for at teste den hurtigst muligt. Jeg valgte et program, der varer 15 minutter, slukkede lyset, og lagde mig godt til rette på min seng. Til at starte med, må jeg indrømme at jeg følte mig en smule skuffet. Lys-dioderne gav ikke det lysshow jeg havde forventet, men jeg bestemte mig alligevel for at være open minded og forsøgte at slappe af. Der gik lidt til, og jeg faldt ind i et hypnoselignende stadie, hvor det føltes, som om jeg kunne gå en tur i min egen hjerne; Underlige minder fra min barndom kom frem, som jeg aldrig før har tænkt på, og alle mulige sære tanker fra min underbevisthed poppede op til overfladen og blev ufrivilligt bearbejdet af min hjerne. Nogle gange blev det så underligt, at jeg var nødt til at tænke "nårh jo, jeg har en mind machine på.". På denne måde rev jeg mig selv ud af nogle af de tanlker, som nok egentlig havde været gode at få bearbejdet, men jeg faldt hurtigt tilbage i tankegangen fra før.
Kort før programmet sluttede, faldt jeg ufrivilligt i en slags trance-agtig søvn, men jeg kom til bevidsthed igen, så snart programmet sluttede.
Bagefter følte jeg mig ekstremt afslappet og veltilpas, så det er sgu ikke for sjov, at den bliver brugt til at kurere stress, depression og angst-anfald.
Samme aften testede mine venner den, og de havde oplevet præcis det samme. Spørg evt Flex
Alt i alt er det et af de bedste, større køb jeg nogensinde har gjort. Desuden kan man downloade programmer og opdateringer til den via nettet og komponere sine egne sessions. Derved burde den være fremtidssikret, ihvertfald i et par år. Jeg kan varmt anbefale denne genistreg til enhver der har lyst til at tage på rejse i ens underbevidsthed.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Burde måske have været under triprapporterne, men det lader jeg bare jer mods bestemme :wink: