Jeah jeg vil også gi dig ret i det er alt for dumt at blande rusmidler og kørsel, men det er sku svært at lade være da det er 1000 gange nemmere at blive kørt end at gå og tage toge og busser.
Speed kørsel er vel okay, for det fucker ikke hjernen op men opkvikker den. Det holder dog ikke hvis man har været på speed i over en dag, for så er hjernen rimeligt udkørt.
En af mine rygervenner, en forkælet unge, kan låne hans mors og fars bil når det passer ham, så vi plejer at tage den daglige tur til rygerklubben hver dag i hans bil. Når vi skal derned er det farligt, for så går det med 140 i timen på normal vej(ned til rygerklubben tempo). Når vi skal hjem er han skæv, men det tænker vi sku ikke så meget over mer, vi ryger trods alt hver dag. godt nok ville det være langt mere sikkert på gå ben og tog, men man blir sku hurtigt doven hvis man ved man bare kan blive kørt. Der har dog været et par gange hvor det var noirn, hvor vi har været inde på staden og ryge det vilde shit, eller på vej hjem efter en aften med spande og bong rygning. han har engang faldet i søvn hen over rattet, kun lige hurtigt, for han blev vækket af ham der sad ved siden af ham rimeligt hurtigt. Så har der været et par gange hvor han simpelthen er gået i stå i kørslen fordi han får det vilde grineflip på henover rattet. Når det sker plejer vi altid lige at holde en pause på 10 min så er han klar til at køre igen bagefter. Det er specielt iriaternde når vi ikke skal finde vej, og vi sidder med krakskortet og prøver på at give ham retninger, så har han det med at bytte om på højre og venste. nogengange reagerer han simpelthen ik fordi han er alt for optaget af at koncentrere sig om at køre. Det fede ved at køre med en skæv person foran rattet er at det altid gir et sus i maven.
Så var der min tidligere cola pusher. han kørte fandme som en brækket arm. Selv om cola er opkvikkende i normale doser, så fucker det altså en op når stregerne ligger på omkring en sjettedel gram, af det goe shit der ikke er blevet cuttet, og det var sådan cirka størelsen på de streger han tog. Han var næsten konstant på cola. Det har sku været noirn at køre med ham, når jeg tænker tilbage på det. Men dengang tænkte jeg ikke så meget over det. Sådan noget tænker man ikke over når man er på cola.
Venlig hilsen Fråder
|