Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 05:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg tænkte på om i nogensinde kører bil når i er på drugs, dér?
Selv har jeg en lækker Cadillac Sedan 78 (ikke dieseludgaven, for satan!), og jeg ved da godt det ikke er smart, men det er så fukkin fuez at cruise rundt når man lam. Har i prøvet det? Det holder max, dér! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvis du kører rundt når du f.eks. er på E, LSD eller noget andet hvor du måske kan få halluer eller miste orientationen (f.eks. Hash eller Alkohol)! så er du fandme sindsyg og SNOTDUM! Du kan jo slå andre ihjel pga. det! Fuck hvor er du egentlig lam at høre på! Det er nok at du fylder dig med stoffer og måske udsætter dig selv for farlige ting (hvem gør ikke det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]) Men at du også udsætter andre for farer fordi du er så fuckedup på dope, så er du fandme klam! FUCK DIG MAN!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Sjovt som du spiller stor mand når du sidder bag skærmen. Tal ordentligt dengse.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
he he, synes selv det er både tåbeligt og uansvarligt...

har ikke selv kørekort, men køre ALT for ofte med venner der både er stive og skæve...

det pissedumt....

og tro mig det GÅR galt, det gør bare, før eller siden... so don't push ya luck...

men ja, det gi'r sq et lille sus =)

(stadigvæk ALT for dumt)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeah jeg vil også gi dig ret i det er alt for dumt at blande rusmidler og kørsel, men det er sku svært at lade være da det er 1000 gange nemmere at blive kørt end at gå og tage toge og busser.

Speed kørsel er vel okay, for det fucker ikke hjernen op men opkvikker den. Det holder dog ikke hvis man har været på speed i over en dag, for så er hjernen rimeligt udkørt.

En af mine rygervenner, en forkælet unge, kan låne hans mors og fars bil når det passer ham, så vi plejer at tage den daglige tur til rygerklubben hver dag i hans bil. Når vi skal derned er det farligt, for så går det med 140 i timen på normal vej(ned til rygerklubben tempo). Når vi skal hjem er han skæv, men det tænker vi sku ikke så meget over mer, vi ryger trods alt hver dag. godt nok ville det være langt mere sikkert på gå ben og tog, men man blir sku hurtigt doven hvis man ved man bare kan blive kørt. Der har dog været et par gange hvor det var noirn, hvor vi har været inde på staden og ryge det vilde shit, eller på vej hjem efter en aften med spande og bong rygning. han har engang faldet i søvn hen over rattet, kun lige hurtigt, for han blev vækket af ham der sad ved siden af ham rimeligt hurtigt. Så har der været et par gange hvor han simpelthen er gået i stå i kørslen fordi han får det vilde grineflip på henover rattet. Når det sker plejer vi altid lige at holde en pause på 10 min så er han klar til at køre igen bagefter. Det er specielt iriaternde når vi ikke skal finde vej, og vi sidder med krakskortet og prøver på at give ham retninger, så har han det med at bytte om på højre og venste. nogengange reagerer han simpelthen ik fordi han er alt for optaget af at koncentrere sig om at køre. Det fede ved at køre med en skæv person foran rattet er at det altid gir et sus i maven.

Så var der min tidligere cola pusher. han kørte fandme som en brækket arm. Selv om cola er opkvikkende i normale doser, så fucker det altså en op når stregerne ligger på omkring en sjettedel gram, af det goe shit der ikke er blevet cuttet, og det var sådan cirka størelsen på de streger han tog. Han var næsten konstant på cola. Det har sku været noirn at køre med ham, når jeg tænker tilbage på det. Men dengang tænkte jeg ikke så meget over det. Sådan noget tænker man ikke over når man er på cola.

Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Ta' sgu da et ansvar!

Det er sgu sådan nogen som dig der er skyld i ulykker i forbindelse med stoffer. Du giver os allesammen et dårligt ry.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
ja det er fanme klamt at folk kører rundt når de er for fuct, men der er sq ikke noget federe end når man selv er mega blæst og så har en clean chauffør, har engang lagt med 240 på motorvejen i det vildeste E stød...super oplevelse.

Medlem

@dankdawg>>
Nu ville jeg gerne undlade at få dette til at lyde som et personligt angreb, men jeg står efterhånden uforstående for din opførsel. Du komme ind på boardet med din fandenivoldske holdninger, som er lidt(læs enormt meget) "ama'r - brian - agtige"(jeg disser hverken folk der hedder brian eller kommer fra amager, det er bare et udtryk). Du bræger op om hvor fedt du synes det er at smadre folk og kære fucked op i bil! Desuden har du præsteret at udfordre næsten samtlige der nævner det overfor dig, til næve kamp. Det virker som om du har meldt dig ind på boardet for at provokere og uddele verbale øretæver(for -lets face it- mere bliver det sgu ikke til hva?). Når du kommer med så ekstreme holdninger(ja, du får dansk-folkeparti-pia til at virke som en flink dame), og ikke har mere fornuftige argumenter for dem, end at "du skal sgu nok smadre os alle sammen", så kommer man ikke så langt. Det er ok at du har de holdninger( egenligt ikke, da du skader andre end dig selv og burde derfor låses bag træmmer ), jeg tror bare ikke det falder for god ørenlyd herinde. Dette var som sagt ikke et personligt vendetta mod dig, men snarere rettet generelt til forum'et, for at få en lidt pænere kammertone! Jeg tvivler på at de mere fornuftige mennesker herinde, syntes specielt om at smadre til højre og venstre, køre små børn ned i bil og generelt være et røvhul.

MVH
Bandil

Medlem

Geografisk sted: DK
lige mine ord bandil

bad dawg!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg tror også at bandil har sagt det der skal siges men ego har jo heller ikke været her inde endnu ...he he [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

<SVIN>
@dawg: Det kan godt være at du er en fysisk stor mand, men du har hjerne som en guldfisk(ikke for at disse guldfiske, er faktisk meget søde [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]), dog er de mindre intelligente) og er alt for klam at høre på!

Og du kan true mig alt det du vil, du har det jo kun i munden og du skræmmer ikke mig!! Om du så henter alle dine venner (hvis du har nogle) - så er jeg stadig ligeglad, for i kører jo bare jer selv ihjel når i er på vej ud for at smadre mig, hvis i da ikke er for lamme til at finde hen til hvor jeg nu end bor!
</SVIN>

Til jer andre: GOD WEEKEND MED MASSERE AF SJOV OG SPAS!

N_DK, Out!

[ 18 Maj 2001: Besked ændret af: n_dk ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Så så.. nu ikke svine dankdawg for meget..

VI kan ikke alle være lige kloge - og dankdawg er åbenbart en af dem der aldrig burde havde stiftet bekendskab med stoffer, når han behandler dem så respektløst som det lader til han gør.

Men hans meninger ændres nok ikke ved at I kalder ham Idot, klam osv.. så styr lige jeres sprog, og tal pænt til hinanden..

/TM

Dedikeret medlem

Yo T-Muffin! Jeg skal nok holde min mund nu og kun kalde dawg for sobre ting!

DANK

Siden at alle er imod dig og sådan noget må jeg for engangs skyld følge dig, stoffer og biler hører ligeså meget sammen som biler og benzin - min ynglings situation på amf og fede er netop bag rettet i en bil (helst en stjålen), og jeg kan egentlig osse godt følge dig idet med dine fights, når jeg nu kommer til at tænke nærmere over det ejer jeg det her alubat og har ikke de store kvaler med at bruge det, en god fight i ny og næ er da lidt fedt, bare ikke hele tiden, indrømmet, hvis der er en der pisser på mig så hakker jeg da ham et par i synet, og sparker ham da osse i nødderne hvis jeg kan komme afsted med det, COKE OG VILD VOLD ER PISSE SJOVT, -.:::

Hmm, og hele grunden til at jeg ikke svinede ham var at folk (analog) forventede at jeg gjorde det, men som sagt så er jeg 100% utilregnlig - det er derfor jeg er så fucked, bare spørg macax om hvad jeg gjorde i kbh om lørdagen, heh heh heh...........

Men vold og påvirketkørsel er skide uansvarligt men det var ikke det han spurgte om, han spurgte om i ikke osse syntes at det var fedt, men i er så dumme og fordomsfyldt at i skal tænke så fandens ansvarlige, det er pisse uansvarligt at tage stoffer, så stop jeres dobbelmoral, FUCKHOVEDER.............

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
tag dig sammen Ego!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Sindsyge er utilregnelige (EGO) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

--> Meli.
Jeg kan kun tilslutte mig din opfattelse af tingene. Den udvikling der sker i øjeblikket er ikke til nogens bedste.
Jeg er ikke tilhænger af censur, men jeg mener faktisk et indlæg som dette burde slettes, da det giver et helt forkert indtryk af psychedelia, og samtidig forvrænger billedet af psychedelias brugere i almindelighed.
Folk udefra, der læser indlæg som dette (og enkelte andre), får bare endnu en grund til at kæmpe mod stoffer.

Jaja Ego, dank og CO. Flame mig bare, men det er vist ikke altid studenterhuen der trykker.

Men det passer selvfølgelig ikke helt. Ego har sgu haft et par seriøse indlæg ind imellem og der er da nogle spændende digte, men hovedparten drejer sig bare om hvor overlegen han er i forhold til andre.. hvilket han selv modbeviser gang på gang. Hvor sejt er det?

Dank, jeg kender ikke så meget til dig endnu, men jeg håber du også har nogle positive sider og brugbare tanker. Ødelæg ikke psychedelia og giv ikke udenforstående unødvendige grunde til at hade os alle.

Nå men... ses

/para

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja slæt dette indlæg, det er ren logik at man ikke køre bil på svampe,da det er stærkt hallucinerne,der er mange der mener de kan køre når de har drukket men der er også mange der har haft den holdning der er døde af trafik uheld,

brug dog jeres fornuft

Junior medlem

Jeg kan kun tilslutte mig de andres holdning. Det er sgu bedre at trippe af på en bænk et eller andet sted end at køre hjem.. Man kan klare hvis man selv kommer galt afsted men at skade andre fordi man i sin rus bare skulle hjem...Det er for klamt.

Peace til jer alle og pas nu på hinanden

-=STATICA=-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]