Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 10:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vejen
Hejsa.

Jeg har kun prøvet at ryge pot og hash og ville prøve noget nyt.

Er der nogen der gidder at skrive noget om hvad der er værd at prøve fra denne side?
ethnoplanet.dk

Eller fra andre sider hvor man kan købe sådanner ting.

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Davs Taz

Bliv ved med at "nøjes" med pot og hash...det bli´r Du glad for i længden...!

René

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
taz>> synes du det er kedeligt at ryge hash og pot?

Insane psychedelia user!

Svampe, hvis du tør [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Ja hold dig lidt til røgen..

Anyway, hvis det er urter mm. du tænker på, er der som sagt svampene, men der er også ayahuasca og kaktus samt en masse andre sjove ting derude på nettet.

Bare sørg for at sætte dig grundigt ind i tingene før du prøver, da virkningen ellers kan komme som en stor overraskelse.

prøv www.erowid.org

Junior medlem

Tjaa, det er ikke kedelig, men ville bare prøve noget andet.

Da jeg læste lidt om svampe ville jeg bare prøve det. Da jeg så travede rundt på en ko mark fandt jeg nogle der lignede spids nøgenhat og jeg var helt vild glad. Da jeg kom hjem spiste jeg de 10 stk der skulle til. Da der ikke skete noget fandt jeg ud af det var møghatte jeg havde spist! Og dem skal man spise omkring 100 af mener jeg.

Er der ikke noget med at under kokasser er der nogle små svampe man kan spise? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Er der ikke nogen der vil anbefale noget?

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
taz...ok

der er ikke noget i vejen med de danske spids nøgenhat, det er absolut min favorit svamp! dog skal der mere end de 10 stk til, ca 50 er et godt bette trip, selvfølgelig kan man spise flere hvis man tør [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 23 Maj 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
fråd nogle cubensis svampe, ca 3gram til en nybegynder. det er feee nok, du kan godt tage mere end 3g. det kommer vel an på om du tør tage mere. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

det er også en god ide at drikke nogle bajer den første gang, for så er du knap så nervøs, det kanofte ende i angstanfald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Arachnophobia:

det er også en god ide at drikke nogle bajer den første gang, for så er du knap så nervøs, det kanofte ende i angstanfald.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis man ikke er sikker på at et angstanfald kan dukke op - så bør man holde sig fra psykedeliske stoffer i det hele taget, og vente til man har mere styr på følelser, selvsikkerhed m.m.(det har man normalt ikke i teenageårene, hvilket primært skyldes nogle kemiske reaktioner i kroppen - hormoner)
Hold jer væk fra alt andet end alkohol (- og galar i rimelige mængder) i teenageårene, og vent med det andet til senere - så vil nydelsen og forståelsen for trippet blive størrer. Det går faktisk kun galt for helt unge mennesker, hvilket i sidste ende ødelægger det for de resterende (love, medier).
Hvis I har respekt for stofferne (-ikke i form af frygt for angst m.m.) så gem trippene til jeres tid kommer, og brug i stedet tiden på at blive forundret over verden, så kan det være at der dukker nogle fede svar op når jeres tid kommer.

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
3 gram mexier til en nybegynder.. hmm

Hvis det er 3 gram gode mexier.. så er det sgu en fin dosis for erfarne også.
jeg tror jeg ville nøjes med at give 1-2 gram til en begynder.

/TM

Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Du vil gjerne prøve noe nytt.
Istedenfor å trippe i mange timer på svamper, første gang man skal trippe.
Tror jeg (etter min siste Salvia-tur), at du bør røyke en liten dose Salvia 5x-ekstrakt, inntaksmåten er det samme som ved cannabis,røyking,det er en "trygg" og kjent inntaksmåte.
Trippen kommer så hurtig på, at du rekker ikke å bli skræmt, noe følelsene en time ut i en svampetur lett kan få deg til å bli.
Du vil få en titt inn i noe HELT ANNET, du blir grepet fatt i av noe, og trippen ender fort.
Etter en slik opplevelse, vet du om du er mann til å trippe i mange timer på svamper.
Salvia er det vakreste, mest meditative, og uforstående rusmiddel jeg noensinne har erfart.
Husk å ta deg tid til å kjenne på virkningen, ha full tillitt.
Egentlig ville jeg kun anbefale Salvia til erfarne trippere, fordi opplevelsen er veldig ukontrollerbar. Man har ikke noen plattform å lande på under heftige opplevelser. Man er fullstendig splittet opp.
Flyt med til opplevelsen er over.

Junior medlem

Hejsa,.

Tak for det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
De svampe i nævner er det disse (Psilocybe Cubensis Mexican) som man kan købe hos www.ethnoplanet.dk?

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men skal det ryges? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det andet Salvia 5x-ekstrakt hvor kan man købe det og hvordan var det, det skulle indtages? Er ikke så god til norsk/svensk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Nej svampene skal gennemtygges i munden, og sluges bagefter. Jeg vil også sige du skal nøjes med 1 til 1½ g når det er første gang du skal prøve dem.
Venlig hilsen
Fråder

EEEHM

ups - - - jeg skrev noget med E,men det kan man sqwu da ikke få fra Ethno - hmm - De har noget Ephedra - Det giver et godt ryk (smæk på) bare lad være med at spise over 4 gram..

[ 26 Maj 2001: Besked ændret af: EGO ]

Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Salvia 5x-ekstrakt røykes i en liten pipe.
Ta det du skal røyke (veldig liten mengde), i en trekk, sørg for at lighteren berører Salviaen hele tiden mens du trekker.
Hold røyken på lungene minst 25 sekunder.
Legg deg tilbake å reis avgårde.
Salvia ekstrakt kan kjøpes hos Ethnoplanet, Soma,Indra... alle er nettbutikker.

Insane psychedelia user!

Jeg synes ikke at du skal ta og købe salvia, bare prøv at læse om folks oplevelser. Altså jeg tror da det er det fedeste men også det vildeste, du er ikke så erfaren, desuden synes jeg også ligeså godt at du kan få at vide SVAMPE SMAGER AF MUGGEN SHIT!!! Dog kan du lave the af det, og angående doseringin mellem 1-2 gram og VENT det skal nok komme, hvis ikke efter 45- 60 min så æd nogle flere.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
du kunne evt suplere dit pot/hash men en gang gurana ekstrakt 22%,det kvikker dig lidt op ( party party ).kava kava er også et godt begynder stof,det er ikke vildt eller farligt, det er bare stille og rolig mens du har det behaligt.(ekstrakt er det bedste), det er sådan noget gult shit. nap bare 3.5/4 g af det efter du har ryget dig hammer lam i noget prima skunk.du kan læse inde i lexikonet hvordan det virker.mener kun at ethno har skod kava kava polver.der nemlig 3 slags sådan noget brunt polver men er ved at dø af smagen af bare ved indtagelsen,og så er der noget rod bak man koger noget the på (det smager heller ikke særligt godt,og så er der ekstrakten du bare lige nupper i en gang lokums papir,

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
wow jeg var lige inde på ethnoplanet.og kigge på kava kava og de havde sq rodbakken der inde.ellers du kan da rolig prøve de ting de har, pas bare på de psykoaktive som fks Panealous Cyanescens og Salvia (særligt hvis det er salvia x5 ekstrakten,og Ayahuasca urter for den sags skyld

hæld og lykke

jeg vil helt klart sige Ayahuasca.vis du ikke har prøvet ande.de state jeg med efter en lang pause og de var jeg glad for .stille og rolig men alt for fedt ..... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]