Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Party-Dråx?
Insane psychedelia user!

Kan disse stoffer (ud fra jeres erfaring) bruges til clubbing/fester?

Foxy?

GHB/GBL?

Svampe?

LSA?

Absinthe?

Mvh.

DD

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ved ikke med Absint... men de andre er godkendt af Dex' partydrug-test.

Dedikeret medlem

Jeg syntes godt man kan bruge absinth, fordi man bliver også kanon stiv på det! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
yeah de kan bruges...dog kan det blive mystisk på store doser svampe, har været i byen på 5g mexi, det var lidt underligt, men sq egentlig sjovt nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Svampe i små mængder er ok til clubbing vil jeg tro!

Ellers kan du jo altid tage lidt ephedra, ryge lidt go fed og drikke dig hjernelam! Den virker hver gang!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Daffy: Du skal ikke lytte til syrehovederne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Aight, men jeg ville ihvertfald aldrig nærme mig en fest påvirket af nogetsomhelst psykoaktivt lort. Absinth er sgu' fint nok, men for mig at se kommer det an på hvilken stil du kører til jeres fester. Min egen stil er hænge ud og snakke med folk, men ellers bare være blæst...Dvs downers og alkohol virker fint for mig...helst noget der ender på pam [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Uden at kende dig alt for godt, vil jeg regne med at du hellere vil fyre den af. Derfor er det jo nok uppers du skal satse på amf og cocaine (hvis du da tør [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]?) Svampe er ikke fedt at springe rundt på (ihvertfald ikke for mig), man bliver lidt for underlig i hoved. Det er mere sådan, side-i-et-hjørne-og-grine-over-alt-stil!

-Psyko

[ 07 Februar 2002: Besked ændret af: Psyko ]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Svampe er ikke fedt at springe rundt på (ihvertfald ikke for mig), man bliver lidt for underlig i hoved. Det er mere sådan, side-i-et-hjørne-og-grine-over-alt-stil!

-Psyko

[ 07 Februar 2002: Besked ændret af: Psyko ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Exactly, det er det der er så pissesjovt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Nej jeg vil sige at det kommer meget an på festen, hvis du sidder med et par andre erfarne trippere og i alle tripper på svampe så er det fint, men det er det sgu ikke hvis du går på værtshus eller er til en eller anden fest hvor der er en masse personer du ikke kender.

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Svampe er sku ikke noget jeg ville anbefale at tage i byen på!
Jeg har gjort det en del gang men er nu helt stoppet med det, da der altid skete nogle mystiske ting når jeg er på svampe på disco disco
Men som nævnt kommer det meget an på hvordan du har det med svampene, og hvilken stil du kører.
Men svampe i byen, så skal man ihvertfald være meget fortrolig med dem inden man begynder, det er jo ikke lige så let at få fred og ro midt i musikken hvis man kan mærke at et badtrip er på vej.

meeeeennnnnnn det skal jo selvfølgeligt også lige nævnes at jeg har da haft nogle kanonture på svampe i byen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Svampe - syre - go mdma - er fede ting at tage i byen på - og de kan altid boostes med mindre mængder af amf ell. coka - det virker ihvertfald mest "virkeligt" for mig.

Svampe er squ ok i byen, det skal bare være mindre mængder, så kan man altid spise lidt flere imens at man er i byen, og når man endelig kommer op i den ende af mængden hvor man bliver bundmystisk er man alligevel på vej hjem for at syre ud, det er ihvertfald den måde vi fester på, i byen, lamme os godt og grundigt - selvfølgelig gufler man lidt inden, men så gælder det ellers om at blive meget mystisk sådan henad aftenen så man har det maksimalt fedt - så hjem igen, og hølde morgenfest aka mer' narko - og så ellers crashe hen imod 9-10 stykker.

Men det er kun en af de uendelige mange måder der er at feste på.

Der findes endda nogle uden narko, men det holder ikke lige her.

Medlem

200 mg BZP, vent en time og drop så 25 mg 2CB! Ultimative party mel, hvis du spørger mig. Tilpas empatogent og psychedelisk uden at være overvældende. Man kan være social samtidigt med at man med garanti ALDRIG keder sig. Der er også dejlig smæk på hele aftenen. Man er ganske frisk dagen derpå og ikke brændt af i hjernen som ved feks syre...

Jeg er som f.eks ikke brændt af i kraniet efter en nat på syre, det eneste jeg faktisk er knust af dagen efter er E - men det bliver jeg osse megasmadret af, jeg er squ glad for at jeg har det sådan [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men man kan jo faktisk næsten tage i byen på hvadsomhelst - det er jo individuelt hvad man kan lide, og jeg kan godt trykke den af på nervesjov-amf og alkohol, det ender dog altid i noget totalt sindssygt, men det er nu sjovt nok, engang imellem that is.

Medlem

@ER> vil det sige at du ikke bliver smadret af amf? Det er sq da meget værre end E

Ja jeg bliver ikke smadret af amf - men hvis jeg blander det med noget andet bliver jeg smadret, hvis det andet da ikke er fed.

og amf er meget værrer end E- for dit vedkommende, jeg syntes nu amf er et ganske skægt stof som jeg faktisk kun har haft nederen på af en gang i hele mit liv, men jeg havde osse lagt og dusket en bitch en hel nat, så jeg tror squ ikke lige at det var amfen der gjorde det.

In our memories

Er det ikke lidt overdrevet at forslå en sekstenårig at ta' syre og/eller 2-CB til en fester? Jeg tror ikke lige det er den slags råd Daffy har brug for, når han ikke en gang har prøvet svampe endnu.

@Elven Raver: Ja nervebommelom er fedt, men det er jo umuligt at skaffe!!!

-Psyko

Psyko: nopes, det er skide let at skaffe, men kun når jeg selv har lyst, *lol*

er det ikke bedre at råde ham til noget ordentligt istedet for noget bad

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Psyko: Daffy spørger, vi svarer... jeg gider ikke gå at lege narkopædagog! ...desuden har vi jo allerede lokket Jensus til at ta' Ækstasi! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ...j/k!

Svampe er efter min mening heller ikke pissevelegnet til byture, men syre derimod er perfekt til tæknåfester!

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Er det ikke lidt overdrevet at forslå en sekstenårig at ta' syre og/eller 2-CB til en fester? <HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har rent faktisk overvejet 2-CB/2-CI.. Voorheers kombo. lød ret spænende, mén venter nok lige lidt endnu! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

GHB vil jeg ikke anbefale da det ikke er særligt smart at drikke på, og de psykedeliske stoffer får man nemt noia på af. Men bare man lægger en god bund med alkohol kan man jo bare fylde på af andre herligheder af stoffer med behag..
Absinth kan 110% anbefales når man er i byen. Ryg nogle fede, drik som et svin, så bliver det ligeså godt som E [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Offtopic...Elven Raver, sender du mig ikke lige en mail på odin_aksnes@ofir.dk, så kan vi snakke lidt sammen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Insane psychedelia user!

@Stonez; Nu er der lige det problem at jeg ikke ryger hash.. I Don´t like it..

@Psyko; Husk nu på at han bor i det mørke Jylland.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Cu

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]