Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 18:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej igen Psy, nu er tiden efterhånden inde, jeg har haft 2 g DMT i ren hvis krystalform i to små glas beholdere i 2 mdr nu, jeg jeg føler mig efterhånden klar til at stikke lilletåen i Dmt Hyperspace og ligge ud med en lille threshold dosis.

Jeg er dog en smule nervøs, for jeg havde en nær fatal overdosis af 2c-e her d 26 maj, ofg den skræmte mig en del fra mange stoffer som man let kan overdosere på, Ketamin feks. Men DMT har altid været "stoffet" jeg allerhelst ville prøve, især eftersom jeg går en del op i spritualitet og drømmetydning.

Jeg ville etenlig bare have et par gode ord med på vejen, jeg hører at Dmt praktisk talt er umugligt at få en fatal overdosis af, men brændt barn skyr ilden, så jeg håber lidt på et par beroglignde ord eller råd her inden mit trip starter kl 20-22 stykker

Hvad skal jeg absolut ikke gøre?
og hvad ville i gøre/hvad har i gjort, når i skulle ryge DMT (:

Jeg vil gerne opleve dette entheogen, men jeg har jo også et normalt liv ved siden af, uddannelse og venner/familie, samt en date i næste uge. Så jeg vil virkelig gerne undgå fejltagelser for deres skyld.

Admin
Brugeravatar

Et godt sted at ligge, rolig musik og kun få mennesker. Det kan godt være ret forvirrende, hvis der er for mange omkring en. Og husk at starte lavt ud med dosen (som så mange andre stoffer). Hvis den første dose ikke er nok, kan du altid prøve igen lidt senere på aftenen.

For mig er dmt bedst, når jeg er alene eller bare sammen med 1-2 andre. Og så ellers bare ligge i en seng og høre noget dyb chillout. Der er ikke meget andet, man kan foretage sig :P

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Det lyder også som det mest hyggelige at foretage sig, og så kommer pulsen velsagtens heller ikke alt for højt op?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har kun gjort det en gang for lang tid siden.
På øjemål tog jeg Ca 65 mg i en lunge.
Fuldstændig og total rædselsfuld overdosis med total kæmpe overvældende hallu endnu inden jeg havde åndet lungen ud.
Start lavt, man kan ikke forberede sig på at ryge igennem DMT membranen.
Jeg laver en trip rapport i medaljens bagside snart.
Pas på, det har intet med et LSD eller SN trip at gøre, det "almindelige" trip er nærmest bare en smag i halsen sammenlignet med chokket jeg fik på
DMT.

Jeg havde nedtur i 3 døgn og havde det skidt i 3 år efter...

Medlem
Brugeravatar

Det lyder forfærdeligt :O ja man skal jo også tænke på at trippet kan blive dårligt, jeg vil ryge mellem 2-5 mg til at starte med, så jeg forventer ikke at komme ret langt ud den første gang

Senest rettet af Lonewolf 20 okt 2012 18:22, rettet i alt 1 gang.

Medlem

no matter what, må du have et pisse godt trip! held og lykke!!!

Medlem
Brugeravatar

Jeg ville ryge det fordi Ayahuasca virkede lidt småfarligt med alle de MAOI´s man skulle tilføje, og så havde jeg hørt om forgiftninger, jeg foretrækker også de korte trips, så jeg har en del erfaring med Salvia og andre stoffer som inhaleres.

De orale ting har jeg desværre fået lidt angst for, da jeg er overbevist om at overdosis er mere sansynligt når man spiser noget end hvis det ryges, eller tager jeg helt fejl her?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder godt at du starter lavt.
Mit DMT trip ligger DMT 12 år tilbage i tiden og havde ingen PC dengang.
Gik på biblio og tog nogle print.
Meget sparsomme oplysninger og de fleste var at man skulle ikke tage en lille dosis da det så ville virke som et dødsygt under doseret svampetrip.
Fortryder det biterligt at jeg ikke startede med 10 mg.
Jeg har faktisk ikke turde trippe siden på SN, men har da plukket nogle i år og er ved at hidse mig op til at æde dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan godt forstå det med Ayahuasca og MAOIen problematikken, men at tro at de skide 11 minutter hvor DMTen virker for fuld skrue er " KUN" 11 minutter er/var for mig fatalt.
Jeg kan forestille mig at med theen kommer det langsomt og man kan ligesom vænne sig til virkningen ligesom på et almindeligt trip.
Jeg købte Ayhusasca til 2 personer 1 måned inden DMT trippet, det ligger stadig på loftet og lurer onskabsfuldt....

Medlem
Brugeravatar

Ja jeg har også hørt at en lav dosis skulle være afskrækkende, nogen har faktisk sagt jeg skulle starte på normal dosis 20-40 mg for ikke at blive skræmt væk, og det gjorde jeg da også med Salvia 20x. Men Dmt er jo i en lidt anden liga, og siden 2c-e tør jeg ikke andet end af være lidt forsigtig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har så aldrig prøvet 2c-E eller andre RC og heller ikke salvie.
Har jo så senere læst og set enormt meget om DMT på Utupe osv.
Jeg tager hatten af for dem der kan få noget fornuftigt ud af det og håber da du vender tilbage med en trip rapport, især den med den store ultimative topdosis.
Ang. ODer det kan godt være at DMT er relativt ugiftigt i forhold LD, men den oplevelse jeg fik var det ultimativt mest rædselsvækende jeg i mit liv har udsat mig selv for.
Start lavt, du har jo 2 gram og masser af tid...

Medlem
Brugeravatar

Jeg har det ene gram i køleskabet, og det andet ved stue temp et mørkt og tørt sted. Min eneste bekymring er hvor længe dmt Krystallerne vil holde inden de bliver for "gamle"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stort essentielt problem............. der blir ligegyldigt efter topdosis.....

Medlem
Brugeravatar

så det kan sagtens holde eller hvad mener du Psykofreak? :)

Admin
Brugeravatar

Hvis du pakker dem godt ind (i et glas med skruelåg eller lign) og smider det i fryseren, kan det holde sig i årevis. Dmt er mest udsat ved at ligge i fri luft (pga ilt og CO2) eller ligge i direkte sollys.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Så har jeg jo tid nok, og doser for den sags skyld :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Go tur...

Medlem
Brugeravatar

Mange tak, Ja det er lige op over, jeg er ved at lave gøre klar nu :D

Medlem
Brugeravatar

Fuck hvor fedt.. håber virkelig og tror på at du får det bedste trip :) Så længe du forholder dig til det på den rigtige måde skal det nok køre for dig, og det lyder som om du ved hvordan man skal forholde sig til stoffer, og især i den psykedeliske kategori.. god motherfucking fornøjelse :) hilsen Rocco!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Du må meget gerne vende tilbage med et feedback. Jeg leger selv med tanken om at prøve DMT. Jeg har tænkt mig købe M. Hostilis og bruge IMP's ekstraktion's guide til at udvinde DMT. (Guide)

Har du selv lavet DMT ekstrakt, eller har du købt det ved en forhandler?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]