Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anonymous skrev:
ikke nogen af delen virke .det ser en fornuftig pige igemmen

Det er nu min erfaring at folk der ikke har prøvet stoffer (eller har kendskab til virkemåderne) aldrig fatter mistanke - jeg er selv relativ ny i stofverden og har præsteret at færdes i et miljø der gik hårdt til den i flere år... uden at have luret det mindste. Jeg kom der fordi stemningen altid var kanon og der var gang i folk... mit eneste problem var at jeg følte jeg var ved at blive gammel fordi jeg gik kold hurtigt og havde tømmermænd dagen efter, imodsætning til de andre :lol:

Jeg har selv præsteret at snakke med en pige i flere timer; mens jeg var totalt flyvende på ecstasy (mine pupiler bliver MEGET større end gennemsnittets)... vi var omgivet af 4-5 stykker på kiks som væltede rundt og drak vand og snakkede om at flyve... selv drak jeg vand i samme tempo som hun labbede Tuborg i sig - hun fattede minus indtil hun spurgte om jeg løj for hende (husker ikke sammenhængen) og da jeg sagde hun skulle kigge på mine øjne, så kunne hun se jeg ikke løj - udbrød hun hvad der var i vejen med mine øjne siden de var så store og om vi var på stoffer :D

Men på amf opfattes man som energisk (og måske lidt fuld) og har selvtillid - hvilket de fleste godt kan lide.... Genert er en ting; men hvis man ikke kan lide sig selv, så er der sgu heller ikke andre der kan... på E er man en supersympatisk sød fyr, som kan fyre komplimenter af i en lind strøm (og samtid mene dem fra bunden af hjertet) og som pigerne elsker at føre dybsindige samtaler med - sådan en de vil giftes med... helt klart et scoredrug (hvis man holder igen med at snakke om gud og passer lidt på med den fysiske kontakt, den kan virke lidt påtrængende på en person som ikke selv er flyvende).

Jeg ved ikke med jer andre men på E får jeg nærmest en 6. sans - kan meget hurtigt lure om en pige kan lide mig eller ej... er det en jeg kender i forvejen skal jeg måske ligge armen om hende eller kramme først; men er så ikke i tvivl om der er muligheder eller lukket for den varme vand...

Alkohol derimod er en sikker score-killer... man lugter ekstremt fælt ud af munden på flere meters afstand (især hvis den pæne pige ikke selv drikker - dette gælder i øvrigt også for fulde piger) vs. ædru drenge, man spytter ofte når man snakker og så er man ikke særligt tiltrækkende når man står og sejler rundt mens man mener man er guds gave til det modsatte køn - det bliver i øvrigt udpræget værre med antallet af genstande...

Jeg er som nævnt relativ ny ud i at være på stoffer; men har i en del år gået alene hjem de fleste gange på trods af jeg angiveligt har udseendet med mig... Jeg er nemlig genert og så danser jeg ALDRIG (har chorofobi), så det er svært at skabe den indledende kontakt uden at dele drinks ud til højre og venstre - det har jeg så kompenseret for med rigelige mængder alkohol, til at stive den latente storchamør af med - dog uden det store resultat... På både amf og E har jeg opdaget at man godt kan tåle et nej uden at gå hjem og hænge sig på toilettet og hvis man ryger i snak, så har man masser at tale om... og personen som finder mig interessant er jo individuelt; men kontakten er skabt...

Men alting med måde - er sikker på at hvis man står med store øjne og tungen kører rundt i munden på en, mens man har så meget selvtillid at man bliver en arogant nar, så er det heller ikke den rette vej...

Er jeg i øvrigt den eneste ekstremt dobbelmoralske her? Jeg er selv glad for stofferne og ville ønske man aldig skulle lave andet; men er jeg til en fest med en sød pige som sidder og suger lines eller klapper kiks, så er hun automatisk udelukket som mor til mine (kommende) børn uanset hvor sød hun er... tænder mig helt vildt af :oops:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
vil bare sige sjovet og læse en af min gamle topic.. og tænke på hvorlangt jeg er komme siden :) på kærlighed område så vel andre.. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]