Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2025 19:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 43  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fråder skrev:
Billede

Her kommer der ikke noget.

Junior medlem
Brugeravatar

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MF_i2xSc8CM&NR=1[/youtube]
All my dawgz do roidz!
:rocking: :rocking: :rocking:
(læg mærke til ham 0:26 inde i vid)

Medlem
Brugeravatar

Havrefar skrev:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MF_i2xSc8CM&NR=1[/youtube]
All my dawgz do roidz!
:rocking: :rocking: :rocking:
(læg mærke til ham 0:26 inde i vid)

fy for den lede rødbede.. godt jeg aldrig kommer til at se sådan ud..

oh well, jeg træner i FitnessOne - pisse billigt.. og nyt :)
Træner 3 gange om ugen, mandag, onsdag og fredag + enkelte gange i weekenden ..
løb - crosstrainer og så alle elastikmaskinerne og enkelte "pumpermaskiner" - ryg, ben osv 3x10 :)
Kører efter et program som jeg ik har fået endnu :p

Medlem

KeepOnFlyin: du er klar over de billeder har været en tur i photoshop ik? :D

Medlem
Brugeravatar

idiot - der er stadig gutter der godt vil se sån dér ud.. :/
meget skræmmende .. vi piger synes altså det ser nasty ud :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I piger ved ikke hvad der er godt.
Skal se om jeg kan løfte 120 i dødløft i dag. Burde jeg kunne, så mit mål er forhåbentligt 130, for en rep.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Vil du se sån der ud, John Doe ? :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
man bliver slet ikke lækker af at pumpe. hvis man har siddet på sin flade det meste af livet, og pludselig synes at nu vil man se godt ud, og går ned og pumper som en gal, så vil man blive stor, ja, men man bliver ikke rigtig lækker.

lækkerhed kommer af at dyrke alsidige atletiske sportgrene, der træner hele kroppen. atletik, dans, gymnastik, svømning. det bliver man lækker af, hvis man har dyrket de her ting i voksealderen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
En veninde fortalte mig lige at bacon og æg er sundt ifht træning, så nu er jeg altså meldt ind i Fitnessworld, og fuck me..jeg er sgu blevet helt hooked på det.
Så nu træner vi 3-4 gange om ugen, godt med sved på crosstraineren, så en tur i maskinerne og træne alt det der trænger til et løft, og så til slut en omgang på løbebåndet. Jeg er pissesvag, vægtene ryger hurtigt fra 65 og ned på 15 når jeg hopper i maskinerne, men inden længe er det mig som at der er den nye pippi. Wait and see!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Maxer 110 i bænk nu, men er ikke rigtig steget i vægt. Har slet ikke spist nok her på det sidste pga. weekenderne, så tror slet ikke jeg er steget i masse :(

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Halugenlampe skrev:
man bliver slet ikke lækker af at pumpe. hvis man har siddet på sin flade det meste af livet, og pludselig synes at nu vil man se godt ud, og går ned og pumper som en gal, så vil man blive stor, ja, men man bliver ikke rigtig lækker.

lækkerhed kommer af at dyrke alsidige atletiske sportgrene, der træner hele kroppen. atletik, dans, gymnastik, svømning. det bliver man lækker af, hvis man har dyrket de her ting i voksealderen.

Det er jeg slet ikke enig i. Det afhænger af kropstype, stof-skifte osv.

Da jeg selv altid har haft et ret højt stof-skifte, så bliver jeg nemt for skinny, hvis jeg kun dyrker kondi-agtige sportsgrene. Og ikke rigtig muskel-markeret nok.
Men hvis jeg derimod styrketræner, så får jeg klart markerede muskler, og en meget flottere profil. Og mit naturligt lave stofskifte sørger for, at musklerne ikke bare dækkes af fedt, men tværtimod holder sig markerede og "ripped" (sålænge jeg ikke går HELT æde-amok).

Jeg prøver dog alligevel at kombinere styrketræning med cardio/kondi-ting - men det er udfra sundheds-overvejelser og ikke ud fra overvejelser om hvordan jeg kommer til at se bedst ud nøgen :).

For tiden løber jeg engang imelle 4-5 km udendørs (vel 1-2 gange om ugen ca.), og prøver at få styrketrænet 3-4 gange om ugen i et FitnesWorld-center.

Mit styrketrænings-program er et helt hjemmestrikket "Full-body"-program, og ser således ud:

Bænkpres (http://www.exrx.net/WeightExercises/Pec ... Press.html)
Squat (http://www.exrx.net/WeightExercises/Qua ... Squat.html)
Skulder-pres med håndvægte siddende (http://www.exrx.net/WeightExercises/Del ... Press.html)
Mavebøjninger/"Sit-ups" (i "stativ") http://www.exrx.net/WeightExercises/Rec ... itUpX.html
"Kabel-nedtræk (http://www.exrx.net/WeightExercises/Lat ... atBar.html)
"Dips" (http://www.exrx.net/WeightExercises/Tri ... riDip.html)

Jeg udfører mine dips såleds at jeg mest træner triceps, men også træner den nedre del af bryst-muskulaturen en smule (der er vist en speciel muskel dér, under pectoralis major).

... Nåja - når jeg har overskud til det, så regner jeg med at indføre 1-2 ekstra øvelse i programmet: 1 der KUN træner biceps (ligesom dips der næsten kun træner triceps), og evt. også dødløft.

Som I kan se, så prøver jeg at fokusere på flerleds-øvelser med frie vægte, så jeg træner så mange som muligt muskelgrupper på én gang (både de aktive, de stabiliserende osv.), og så jeg træner "funktionel styrke" og ikke kun træner en øvelse der KUN gør mig i stand til en helt bestemt snæver bevægelse i en maskine i et fitness-center.
Jeg tror både, at det giver bedre resultater, da man pumper mere testosteron ud i blodet når man kommer under stor vægtbelastninger, og at man effektiviserer sin træning ved at træne flere muskelgrupper samtidig, og at det giver en flottere og mere harmonisk krop, end hvis man kun træner øvelser der isolerer musklerne der arbejder.

Jeg har kun trænet i ca. 2 uger, og da jeg er ret lille og ret nemt overtræner (altså overbelaster hele systemet, hvilket resulterer i influenza-agtige symptomer, besvær med at sove, fravær af appetit og alskens dårligdom (og nej, det er ikke abstinenser! :D)), så nøjes jeg indtil videre med KUN at træne 2 sæt pr. øvelse, undtagen bænkpres og squat, hvor jeg tager et første opvarmnings-sæt med ret lav vægt, for at varme sener, led og muskler lidt op.
Det plejer at virke helt fint for mig kun at træne 2 sæt i starten, og jeg mener også at have læst, at utrænede mennesker der begyndte at styrketræne fik helt samme muskel-gain om de trænede 1 sæt eller 3 sæt pr. øvelse de første uger af deres træning.

Jeg forsøger også at tage den med ro hér i starten, så jeg kan stige en lille smule (1-2 reps eller en stigning i vægt) i hver øvelse hver gang jeg er nede at træne.

Jeg plejer at gå efter 8 reps i alle øvelser. Når jeg er oppe på 10, så plejer jeg at sætte mere vægt på næste gang, og hvis jeg af en eller anden grund tager under 6 reps, så revurderer jeg vægten.
Bortset fra mavebøjningerne, hvor jeg plejer at tage 10-15 stykker (er begyndt at have en vægtskive på maven når jeg laver dem).

Jeg plejer at drikke ½ liter kakaomælk eller ½ liter mælk med noget hurtigt sukker i lige efter træning. Og så gå i bad, og lave mad og spise et mellemstort måltid ca. 45 min. til 1 time efter træningen er slut.
Jeg har før i tiden brugt protein-pulver og fokuseret meget på mit protein-indtag, men jeg har siden da trænet i en periode hvor jeg "bare" drak kakaomælk efter træning og ikke tænkte så meget over protein-indhold i mine måltider, og der voksede jeg faktisk næsten mere end da jeg havde haft min protein-psykose.
Så jeg spiser rimeligt normalt, selvom jeg spiser mere (flere måltider og også lidt større, og flere små snack-måltider med f.ex. frugt og nødder) end i de perioder hvor jeg næsten ikke dyrker motion.

Hvis jeg holder den gode trænings-stil i nogle måneder, så kan det være, at jeg poster hvor meget jeg løfter i de enkelte øvelser, eller måske endda uploader et pic af min frække overkrop - er allerede ved at synes, at den er rimelig lækker :D.

Målet med træningen er for mig først og fremmest humør-mæssigt. Jeg har ikke det bedste grund-humør, så træningen giver mig en slags naturlig antidepressiv effekt. Og det stabiliserer mit humør.
Et andet og ret vigtigt mål er, at jeg synes at jeg ser bedre ud uden tøj på. Det er rigtig vigtigt, og jeg synes, at det giver et selvtillids-boost (endnu mere humør-effekt) at se fremskridt i spejlet fra uge til uge. En mand SER nu engang bedst ud, når han har en trekantet overkrop og tydelige muskel-markeringer, ligesom en kvinde nu engang ser bedst ud, når hun har de gyldne røv-hofte-bryst-mål.
Og en sidste ting er, at det gør at jeg føler mig sund og stærk. Det er ikke vildt vigtigt for mig, men det er da fint nok hvis man f.ex. skal hjælpe nogen med at flytte, eller skal bære et eller andet tungt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Jeg tror både, at det giver bedre resultater, da man pumper mere testosteron ud i blodet når man kommer under stor vægtbelastninger...
det kan der faktisk være noget om. jeg har selv noteret efter jeg begyndte at squatte, hvilket jeg ikke gjorde tidligere, at min stemme er blevet markant dybere. :shock: det er faktisk lidt freaky. så meget at andre lægger mærke til det.

Citat:
Hvis jeg holder den gode trænings-stil i nogle måneder, så kan det være, at jeg poster hvor meget jeg løfter i de enkelte øvelser, eller måske endda uploader et pic af min frække overkrop - er allerede ved at synes, at den er rimelig lækker :D.

jeg vil heller ikke ud med mine ynkelige stats, men hvis du lover at poste et billede så poster jeg et også.

og så vil jeg lige sige til sidst, at jeg ser en del som er decideret grimme, i træningscentret. hvis man bare fylder muskler på en krop som er uatletisk(pga. gentik, fejlernæring, mgl. motion hvad har vi) så bliver resultatet ofte meget uskønt.

Medlem
Brugeravatar

VI VIL SE BILLEDER :D

Insane psychedelia user!

Jeg har intet billede af svulmende overkrop, da jeg ikke ejer noget der ligner muskelmasse på mit torso. Men jeg kan poste et pic af mit mega lem. :P

Junior medlem
Brugeravatar

zara t. jeg bruger også træning for at stabilisere humøret. Derudover er mit humør meget påvirkeligt af mit blodsukker og det har hjulpet super meget at jeg nu undgår sukker og andre hurtige kulhydrater og i stedet spiser fuldkornsprodukter frugt nødder o.lign. Det er sjovt at kunne mærke en markant humørforskel pga stabile insulin- og glukogen niveauer.

Jeg skal nu til at indføre flere hviledage men til gengæld køre to træningspas to til tre dage om ugen.
højde > 185
vægt < 80
fedt% ca 15
Udholdenhed og eksplosiv funktionel styrke FTW.

Medlem
Brugeravatar

LovePotato skrev:
Jeg har intet billede af svulmende overkrop, da jeg ikke ejer noget der ligner muskelmasse på mit torso. Men jeg kan poste et pic af mit mega lem. :P

ik for at presse dig.. men du tør ikk :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Billede

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Halugenlampe skrev:
Billede

Du har nogle frække nok biceps, og dine skuldre er også fint med, men jeg synes at bryst-musklerne og mave-musklerne savner definition og markering (specielt når du tydeligvis er så tynd, at de burde kunne træde frem hvis du fik dem pumpet godt op).
Men det skyldes måske også den stilling du står i.

Vi vil se nogle rigtige bodybuilder-flex-poses!!! :D

Og thumbs op for at uploade! Regner du med at score fisse/pik på det, eller var du lam, da du gjorde det? :D

... Jeg uploader selv nogen - det LOVER jeg!

... MEN... Der skal ihvertfald gå mindst 1 måned før jeg gør det :D

Om ikke andet vil jeg prøve at få fat i et digital-kamera til sommer, hvor jeg alligevel skal ud og flexe overkroppen i Fælledparken, på Bryggen osv. 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Halugenlampe skrev:

Du har ret i at gymnaster og atleter har flotte kroppe, især sprintere på de korte distancer. Men hvordan tror du at de får den krop? Ved at løbe? Du kan godt regne med at de bruger det meste af deres træningstid på at løfte vægte. Svømmere synes jeg så overhovedet ikke har en flot krop, de er tynde som et papir, men 2 meter brede over ryggen... det ser jo helt forkert ud. Og hvis man tilpasser sin styrketræning til hvordan man gerne vil se ud, så kan man komme til at se ud som enhver slags sportsudøver. Det eneste synlige man kan ændre ved træning er muskelmasse og fedtprocent, resten er 100% genetisk bestemt, og så er det altså fuldstændigt ligegyldigt hvilken sportsgren du dyrker, du vil ikke kunne forme din krop anderledes.

Edit: De 2 sidste sætninger er ret modstridende kan jeg godt se... Men jeg mente at man ved træning kunne fokusere mere på visse muskler end andre. Fx hvis man vil ligne en svømmer, så er det en ide at fokusere sygt meget på pull-ups og pull-downs så man træner den brede rygmuskel, og fokusere mindre på bryst/triceps osv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godt med billede. Hvis du også kommer med et Zara, så skal jeg nok også poste et (spaffeh).

Kunne ikke holde fast ved 130kg :( Blev dog 127,½kg, lol.
Træning om lidt, træning er for nice

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]