PsyLauL skrev:
Lige lidt "Offtopic"!
Avanti skrev:
Du kunne være rigtig godt, hvis en person med et tuner-kort i computeren ville optage programmet, og dele optagelsen (meget gerne i divx/xvid-format) over Bittorrent og/eller eMule.
Synes du egentlig ikke Bittorrent går lidt langsomt

?
Ellers også er det min computer, for jeg synes bare det kan tage flere uger at hente lidt musik eller sådan noget!
Så hvis det kunne blive lagt ud på Bearshare ville det være fint

!
Offtopic:
Hvis ens torrent kører langsomt, er det jo fordi at der ikke er særlig mange sources.
Det ville også kører langsomt over Bearshare da der her kun vil være én source til at hente fra.
Og det vil hellere ikke gøre det hurtigere at der sidder 5-10 psy brugere, der skal hente samme fil fra én source.
Den bedste løsning ville helt klart være at ligge den ud på fx Yousendit, som fungerer som en midlertidig server for filen.
Så ville der være hæderlig hastighed til alle dem som henter det, da man bruger deres serveres kraft.
I forhold til de mange andre p2p progs, hvor hastigheden afhænger af hvad den/de der deler filen har i upload hastighed.
Og da der kun vil være en der deler den til at starte med, vil det tage ulideligt langt tid for alle at hente filen.
Servere som Yousendit er også favorable på den front at det er anonymt, og filen kun ligger på serveren et vist antal dage, for derefter at blive slettet.
Ontopic:
Det lyder som et rigtig interessant program, jeg ville også sætte stor pris hvis der var en (Xp3rt

) der kunne der kunne optage det.
Jeg regner med at se programmet mens det bliver sendt i fjerneren, men det kunne jo altid være rart at have liggende på HD´en...

Men synes også det er fascinerende de programmer de sender på dr2 for tiden, i julemåneden var der en tema lørdag(?) der handlede om kroppen, og gik der da også mindst en 1 time til 1½ hvor det handlede om stoffer, med specielt henblik på de psykedeliske.
-Fluffy