Fanny skrev:
Delysid>> Jeg er helt med på det med at have respekt for naturen og "tale med træerne og male med vinden" som dine kære indianervenner gjorde (og forhåbenlig stadig gør!). Men når det er sagt, så synes jeg også at du holder fast i en håbløs forældet verden, som tiden er gledet forbi. Verden ændre sig hele tiden, og der er nye omfortolkninger af kræfter, nye "vinde" som blæser gennem vores nutidige bevidsthed, og som går igennem masser af syreblæste trancefestende mennesker. Det er sandt at der er masser som bare går efter ekstasen, -men sig mig ærligt, er denne ekstasejagt ikke bare et udtryk for vores iboende hunger efter at opleve skønhed, meningsfuldhed og sammensmeltning i total universel bevidsthed? Lad os ikke dæmoniserer vores menneskelige lyster, men se dem som de naturlige inspirationskilder der leder vores bevidsthed til oplysning. Selvfølgelig er der nogen som "voldtager skønheden og lader den ligge lemlestet i en busk" - men men, hvem er skønheden om ikke dem selv? Hvem tror du det går ud over? De psykedeliske stoffer kan godt "bide fra sig" og vise brugeren hvordan de IKKE skal bruges, - det er så ikke alle som lytter, men det tror jeg mere handler om, at disse mennesker i bund og grund mangler respekt for sig selv, og derfor dybest set straffer sig selv med disse grimme oplevelser.
Hilsen Fanny
Jeg elsker bare din måde at forklare dig på fanny
Især det med de bider fra sig, så godt visualiseret!
Nogle gange rejser den lemlæstede skønhed sig og voldtager tilbage. Det er der, det bliver skræmmende.
Lad os alle danse ind i natten og blive et med hinanden, det er der skønheden gemmer sig.