Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Imp skrev:
Det er vel som man tager det. Selvom jeg drikker igennem på stimulanter betyder det ikke at jeg lægger hjernen derhjemme når jeg tager i byen. Jeg har altid nogenlunde styr på hvor meget jeg indtager og selvom jeg er på stimulanter kender jeg stadig mine grænser. Hvilket i øvrigt er alfa-omega hvis man vælger at drikke MEGET ovenpå stimulanter. Er det forkert af mig at antage Winta bare er en smule fornuftig? :)

:) Tjaaeh, i kampens hede under deciderede drukkonkurrencer har fornuften sgu sjældent været mit fremherskende karaktertræk. Og nu er det jo ikke ligefrem fordi amfetamin forbedrer dømmekraften med hensyn til ens egne grænser, eller nedsætter det kompetitive drive. Så jeg vil stadig mene at det er et no-no til drikkekonkurrencer, også af helbredsmæssige årsager. Drukkonkurrencer er i sagens natur ikke specielt fornuftige, hvorfor blot den mindste smule fornuft kan være meget at forlange af deltagerne.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Optimus Prime skrev:
Spis godt, ryg smøger (Ny forskning viser at folk der ryger bliver mindre fulde, kan ikke lige finde link men søg selv :) )

Oog lad nu vær med at drikke dig så stiv du knækker dig, du er jo sammen med to tøser og hvis to tøser inviterer dig på druk alene med dem, så er det sgu et bootycall man ikke har lyst til at gå glip af.

Det er ikke alene, men til en fest, og der er dommer på :P

Og nej, den ene er desvære optaget, og den andne er vidst heller ikke lige intresseret :D det er kun for hyggens og konkurencens skyld :D

Og så fordi det par af mine venner gerne vil se dem stive, og de vil kun drikke med mig :S

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Sørg for at holde ølene kolde, og med brus i, ellers bliver det nemt kvalmene, især med Tuborg guld.. Jeg havde nok valgt en mere neutral øl, hvis jeg vidste jeg skulle drikke meget af den samme..

Titel:
Methylon Connoisseur

BisMann skrev:
Sørg for at holde ølene kolde, og med brus i, ellers bliver det nemt kvalmene, især med Tuborg guld.. Jeg havde nok valgt en mere neutral øl, hvis jeg vidste jeg skulle drikke meget af den samme..

Tjoh, jeg syntes nu den er ganske neutral, eneste øl jeg kan holde ud at drikke mange af :) Men det er jo forskelligt fra person til person ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Ud fra personlige erfaringer vil jeg ikke anbefale dig at spise pasta før din druktur, synes oftere jeg kommer til at ørle efter en gang pasta som sidste måltid før jeg tager ud og drikker.
Fedt kød plejer at virke bedre for mig.

Meen, holder nu egentlig ikke så meget statestik på hvad jeg spiser før jeg drikker, såååe, hehe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
synes den mindst kvalmene øl er corona og det er os' den eneste jeg drikker hvis jeg ska drikke øl ;)

men ellers så som de andre siger æd godt med mad und so weiter ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Du kan også drikke vand til så det ikke kun er øl der kommer ned, hjælper mig med at drikke lidt mere :)
Man ender desværre også med at rende noget mere på toilettet...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
http://www.glumbert.com/media/roofieroulette.html

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:

:lol:

Titel: Winta.
Junior medlem

Lige en bemærkning omkring at drikke fløde inden druk.

Lad vær med det, når du skal drikke øl. Boblerne ødelægger hinden fløden har dannet, næsten med det samme.

Det virker med vin, sprut osv.
Personligt fulgte jeg rådet til en nytårsfest for flere år siden. Det gik forrygende. Indtil champagnen kom på bordet. Så gik jeg meget hurtigt fra at ha styr på lortet til at lort på styret!

Jeg har gode erfaringer med at æde godt med rugbrød af den grove, mørke slags (drop fedtstof og pålæg). Det hjælper med at holde brækken fra døren.

Hvis du virkelig vil vinde den omgang, så sørger du for at ha adgang til et toilet hvor tøserne ikke dukker op. Hvis du bor på kollegie så har i sikkert nogle toiletter til til fri afbenyttelse på et fællesareal. Der lusker du hen når du skal "pisse". Når du har fred stikker du ganske enkelt en finger i halsen (DET KAN KRÆVE LIDT ØVELSE OG VILJESTYRKE). Du knækker dig og skynder dig hurtigt tilbage, ellers lugter de tricket,- kvinder er smartere end vi mænd tror!!
Du husker selvf. at tørre dig om munden og skylle kæften.

Dette gamle ridder trick har nu virket for mig fire fem gange.
Så kan du jo så spørge hvorfor jeg render og holder drikke konkurencer selvom jeg er et pænt stykke over gennemsnitsalderen på sitet.
Tja...

vind den konkurrence!

-S

Titel:
Flueknepper kongen

Optimus Prime skrev:
Spis godt, ryg smøger (Ny forskning viser at folk der ryger bliver mindre fulde, kan ikke lige finde link men søg selv :) )

Oog lad nu vær med at drikke dig så stiv du knækker dig, du er jo sammen med to tøser og hvis to tøser inviterer dig på druk alene med dem, så er det sgu et bootycall man ikke har lyst til at gå glip af.

Smøger øger koncentrationen af adrenalin ligesom amfetaminerne.

Til ham som sagde at det var farligt med ddowner+upper - Sandt. Men amfetaminerne virker i langt længere tid end alkohol.

Titel: Re: Winta.
Dedikeret medlem
Brugeravatar

S skrev:
Så kan du jo så spørge hvorfor jeg render og holder drikke konkurencer selvom jeg er et pænt stykke over gennemsnitsalderen på sitet.

:offtopic: Har vi egentlig en aldestråd her på sitet? Jeg føler mig ofte som gammelfar herinde, selvom jeg først lige har fået tildelt par-3 her for ganske nylig :oops:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Ved ikke om der kun er når man drikker vodka, men læste i FHM at det at drikke 2 udslåede rå æg inden og at spise et måltid baseret på brokkoli?- her er jeg ret usikker! skulle give en et kæmpe forspring!(hvilket nummer aner jeg ikke, men et gult (bagrunden på forsiden) nummer.. samme nummer hvor Cannabis-ice tea også omtales.. det er desuden fra foråret ca... nu jeg tænker kunne det sagtens være marts!) - der var en artikkel om drikke konkurrencer i rusland - altså ikke for små børn.

Hvis der er nogen hardcore FHM-læsere herinde der kan bekræfte dette ville det være fedt. Jeg har tjekket deres side - den indeholder ikke meget gøgl i den retning..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
lav denne udregning:

din vægt x 68% (vandinholdet i en mand) = X

0,036 (3 genstande) x 1000 / X = Din promille ved 3 genstande!

f.eks hvis du vejer 65 kg

65 x 68% = ca. 44,2

0,036 x 1000 / 44,2 = 1,01 i promille!!

0,2 promille: Du kan knapt mærke, at du er beruset, men dit øje har allerede sværere ved at fokusere og omstille sig fra lys til mørke.

0,5 promille: Du kan som regel mærke en let rus. Du kan føle dig afslappet og mere selvsikker. Du er dårligere til at opfatte situationer og udføre præcise bevægelser, fx i trafikken. Det er derfor, promille-grænsen i trafikken er 0,5.

0,8 promille: Du kan klart mærke rusen. Det kan være, du slår dig løs og snakker og danser derudaf, men du ved, hvad du gør. I trafikken er du langsommere til at reagere og dårligere til at koordinere.

1,2 promille: Du er ved at være rigtigt fuld. Du bliver lidt klodset og usikker på benene og meget højtsnakkende. Din selvkritik er lav.

1,5 - 2,0 promille: Du er meget fuld. Du har blussende ansigt og stirrende blik. Du har svært ved at tale rent. Du vrøvler og har problemer med at styre arme og ben. Din selvkritik er minimal. Du kan pludselig blive meget træt. Selv som fodgænger kan du være farlig i trafikken.

2,0 - 3,0 promille: Du kan komme til at tisse i bukserne (manglende kontrol over urinblæren) og få symptomer på forgiftning, evt. bevidstløshed.

4,0 promille: Du er i livsfare, fordi åndedrætscentret i hjernen kan lammes.

Gode råd!! Drik IKKE på tom mave, OG DRIK MASSER AF VAND!!!

;)

Titel:
Methylon Connoisseur

Mange tak for de mange gode råd :)

Var lidt bange for at i ikke ville svare når nu mit spørgsmål var sådan lidt dumt :) Har aldrig været ilhænger af at drikke for at blive stiv :S

Anyways, dejligt at i altid har nogle gode fifs :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Hamber skrev:
lav denne udregning:

din vægt x 68% (vandinholdet i en mand) = X

0,036 (3 genstande) x 1000 / X = Din promille ved 3 genstande!

f.eks hvis du vejer 65 kg

65 x 68% = ca. 44,2

0,036 x 1000 / 44,2 = 1,01 i promille!!

0,2 promille: Du kan knapt mærke, at du er beruset, men dit øje har allerede sværere ved at fokusere og omstille sig fra lys til mørke.

0,5 promille: Du kan som regel mærke en let rus. Du kan føle dig afslappet og mere selvsikker. Du er dårligere til at opfatte situationer og udføre præcise bevægelser, fx i trafikken. Det er derfor, promille-grænsen i trafikken er 0,5.

0,8 promille: Du kan klart mærke rusen. Det kan være, du slår dig løs og snakker og danser derudaf, men du ved, hvad du gør. I trafikken er du langsommere til at reagere og dårligere til at koordinere.

1,2 promille: Du er ved at være rigtigt fuld. Du bliver lidt klodset og usikker på benene og meget højtsnakkende. Din selvkritik er lav.

1,5 - 2,0 promille: Du er meget fuld. Du har blussende ansigt og stirrende blik. Du har svært ved at tale rent. Du vrøvler og har problemer med at styre arme og ben. Din selvkritik er minimal. Du kan pludselig blive meget træt. Selv som fodgænger kan du være farlig i trafikken.

2,0 - 3,0 promille: Du kan komme til at tisse i bukserne (manglende kontrol over urinblæren) og få symptomer på forgiftning, evt. bevidstløshed.

4,0 promille: Du er i livsfare, fordi åndedrætscentret i hjernen kan lammes.

Gode råd!! Drik IKKE på tom mave, OG DRIK MASSER AF VAND!!!

;)

Man bør lige kreditere kilden når man citerer andres værk, hermed gjort: http://www.ung-bladet.dk/alkohol/alkohol19.shtml

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
MaroK skrev:
Ved ikke om der kun er når man drikker vodka, men læste i FHM at det at drikke 2 udslåede rå æg inden og at spise et måltid baseret på brokkoli?- her er jeg ret usikker! skulle give en et kæmpe forspring!(hvilket nummer aner jeg ikke, men et gult (bagrunden på forsiden) nummer.. samme nummer hvor Cannabis-ice tea også omtales.. det er desuden fra foråret ca... nu jeg tænker kunne det sagtens være marts!) - der var en artikkel om drikke konkurrencer i rusland - altså ikke for små børn.

Hvis der er nogen hardcore FHM-læsere herinde der kan bekræfte dette ville det være fedt. Jeg har tjekket deres side - den indeholder ikke meget gøgl i den retning..

Det var i M!, fra engang i foråret.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Fedt! - noget du kan citere, hvis det altså har relevans?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Winta - vær sød ikke at tage Meth eller Amf til den konkurrence. Det er en umådelig dårlig ide /priest-mode-off

Titel:
Methylon Connoisseur

Etherlungs skrev:
Winta - vær sød ikke at tage Meth eller Amf til den konkurrence. Det er en umådelig dårlig ide /priest-mode-off

Har jeg bestemt heller ingen intentioner om :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]