Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 17:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Mini-krøl - Der forventes et vist informationsniveau til gavn for andre. Var du ikke akademiker?

Haha, slap nu af portuz, det er 5. gang jeg ser dig svare på den måde. Et meget godt eksempel på hvad mini-krøl taler om.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige...

nej jeg var så ikke akademiker alligevel. Først tænkte jeg, fuck lige psy.dk og dets brugere, så tænkte jeg, fuck mig og mine holdninger, måske jeg skulle revurdere dem.

Men så kom jeg frem til en ting der har eksisteret længere end nogen af jer, og som er blevet diskuteret flere gange end antallet af nogen af jeres postcounts. Det kaldes frihed.. sæt foran hvad i vil.

Men det er også bemærkelsesværdigt at så snart man river lidt op i de garvede psy.dk brugere og ikke slikker deres ranglebær så er man straks følsom, paranoid, uintelligent eller hvad i nu finder på.. Jeg håber rigtig mange vil læse tråden og se at selv mods og admins kan være fucked up i hovedet..

Jeg spurgte jer ikke om jeres holdning til mig... Eller om at citere dankdawg fra en tidligere, låst tråd. Spurgte om der var nogen herinde der ku nikke genkendende til at visse personer herinde opfører sig som var de hævet over mængden..

OG hvis aldersforskellen er stor, så lav dog for helvede to psy.dk hjemmesider. Et for jer, med livserfaring, akademisk uddannelse, over 1000 postcounts osv. Og et for os andre hvor man ikke behøver et eksamensbevis for at bevise man kan tænke selv.

Da jeg startede på psy.dk blev jeg sgu overvældet over den frihed til forskelligehed der eksisterede her... Damn den er langt væk efterhånden.

Og jeg, med mit følsomme og paranoide sind, græder nu en single tear, da jeg har mistet al respekt for en af de bedste hjemmesider jeg endnu har besøgt. Det synes jeg sgu er for nederen..

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Ynk istedet for argumentation - det kommer man ikke langt med på Psychedelia.

Det er den boardadvarsel jeg har modtaget fra højeste sted..

Thanks man. jeg forventer nu at blive bannet.. hvis jeg gør håber jeg modsne vil droppe at være så fucking snæversynede og fatte at det ikke var ynk, men blot simple spørgsmål der i øvrigt er stillet før.

Fuck jeg synes det er latterligt.. FUCK FUCK FUCK! Ban mig for at bande eller for at ynke..

men ja.. det viser jo bare man aldrig bliver for gammel, får for mange post, eller et fedt ratingnavn til at være dum!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:

Men det er også bemærkelsesværdigt at så snart man river lidt op i de garvede psy.dk brugere og ikke slikker deres ranglebær så er man straks følsom, paranoid, uintelligent eller hvad i nu finder på.. Jeg håber rigtig mange vil læse tråden og se at selv mods og admins kan være fucked up i hovedet..

Må vi nu ikke være det?

Du har nogle sære opfattelser af tingene, hvem siger vi alle er top uddannede?

Mini-krøl skrev:
Jeg håber rigtig mange vil læse tråden og se at selv mods og admins kan være fucked up i hovedet..

Gør du ikke nøjagtig HÉR, det du selv brokker dig over?

Dedikeret medlem

Jeg kan godt forstå dine tanker mini-krøl, men sådan vil det sku altid være på nettet. De fleste at de brugere der har været har i lang tid, synes jeg da også man kan have en vis respekt for, da de jo ikke er så slemme igen.
Personligt gider jeg ikke tage diskussionen.
Jeg synes sku det er ligegyldigt, om der sidder en person med 1-2000 postcounts som har røget flere joints end jeg har og føler sig smart :whogives: I mean, hvordan kan man ærlig talt blive helt vildt misundelig på en person der "blærer" sig over nettet, går op i postcounts eller bare har taget alt for meget knark?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tag nu og slap lidt af Mini-Krøl.
Der er massere af arrogante, gamle brugere her på siden, og nogle af dem vil altid være nogle svin :)

Jeg synes tanken bag den her tråd er rigtig prisværdig, men boardets historie synes ikke ligefrem at slå fast, at der sker det helt store pga. en "det-for-træls"-tråd.
Selv om det er uretfærdigt og usmageligt, så er det garanteret lettere at ændre sig selv, end svinene herinde.

Og før du går ned med din egen synkende skude, og bliver banet fra siden, så indse at arrogante mods og brugere ikke er det værd. Find dig til rette, og lad være med at nægte dig selv psychedelia pga. stolthed eller en (sympatisk) retfærdighedsfølelse. :)
Tænk hvis alle de flinke, normale, imødekommende smuttede fra siden...

Magt korumperer - ligesom postcounts! :D

Edit: *Hrrm* :D

Senest rettet af Homo Superior 20 maj 2008 00:02, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Portuz.. nej for jeg skrev kan være. Ikke at de var. Jeg nærer dyb respekt for rigtig mange af de garvede brugere.. men det gør jeg også for rigtig mange af de nye.

Ayers og Homo superior..

I har sgu nok ret altså. Jeg er også træt og sur på verden da jeg i 18 straigh hours har forberedt mig til eksamen imorgen. ikke at jeg undskylder mine indlæg, dem står jeg ved. Men jeg ku sikkert godt ha været mere høflig eller noget..

nu må vi se om jeg bliver bannet. Synes dog stadig at diskussionen, om end ikke mere saglig end jeg har gjort den, er vigtigt at tage op engang imellem.

mini

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Billede
Mini-krøl prøv at læs hvad dankdawg skriver i den tråd én gang til, og drop så den der offerrolle, det er der ingen der gider høre på uanset hvad deres postcount er.

mvh deres arrogante røvhul 3EF

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er fandme for barnligt det her... Jeg oplever virkelig sjældent at der bliver talt ned til folk her på boardet fordi de er nye. Jeg oplever til gengæld ofte at nye eller uvidende folk bliver skide sure over at blive sagt imod, hvilket fx. er sket nu.

Og hvad sker der for at kalde de gamle brugere nogen arrogante svin??? Det er da en usædvanlig mængde galde der bliver lukket ud i denne tråd...

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg kan udmærket forstå at det ser ud som om alle mods er med i den store 'psy.dk pro' klub, men mods er nødt til at opretholde reglerne uanset hvem der overtræder dem. Vi er nødt til at huske på at os normale brugere ikke ved hvad der foregår i 'mod-land'. Om dankdawg får en reprimande ved vi ikke, og det kommer heller ikke os ved.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Og hvad sker der for at kalde de gamle brugere nogen arrogante svin???

Hovhov, det ku' jeg ikke finde på at kalde dem. :) Mit maleriske sprog skal kun ses som et forsøg på at dumpe ned i trådens daværende flow, og i et forsøg på at ramme det humør jeg skød Mini-krøl til at være i. :) Jeg er ikke på daværende tidspunkt gået ind på noget præmis om, at nogle konkrete brugere er nogle svin. :)

Hvis jeg sku' uddybe hvad jeg skrev, så ville jeg tilføje, at jeg generelt for tiden synes her er en god stemning, jeg synes ikke, der af nogen, som er mere arrogante end hvad der er til at holde ud. Desuden var "svinene", i den sammenhæng brugt om mods og gamle medlemmer generelt, temmelig upassende og groft, det ka' jeg godt se :oops:

Edit: Elegant præcisering

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det er da rigtigt at Dank har det med at provokere og stikke til folk i hans indlæg + at han kan køre ud af en tangent når det kommer over ham. Den store forskel på den garvede bruger og den nyere er bare at vi gamle medlemmer ved at han er et velmenende, velinformeret, gammelt brokkehoved mens Mini-krøl bliver oprørt over kommunikationsformen.

@Mini-krøl
Du bliver nok nødt til at indstille dig på at en diskussion ikke altid kan foregå på dine præmisser. I stedet for at hyle op om Psychedelia pro. for de gamle osv. ville det klæde dig at prøve at rumme Danks provokationer og komme med nogle deciderede modargumenter i stedet for at brokke dig over formen. Selviscenesættelsen som et offer for de gamles oligarki og ønsket om et bans martyrdom er patetisk og tjener kun til at bringe debatten ud på et yderligere sidespor.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Homo Superior skrev:
jim fear skrev:
Og hvad sker der for at kalde de gamle brugere nogen arrogante svin???

Hovhov, det ku' jeg ikke finde på at kalde dem. :) Mit maleriske sprog skal kun ses som et forsøg på at dumpe ned i trådens daværende flow, og i et forsøg på at ramme det humør jeg skød Mini-krøl til at være i. :) Jeg er ikke på daværende tidspunkt gået ind på noget præmis om, at nogle konkrete brugere er nogle svin. :)

Hvis jeg sku' uddybe hvad jeg skrev, så ville jeg tilføje, at jeg generelt for tiden synes her er en god stemning, jeg synes ikke, der af nogen, som er mere arrogante end hvad der er til at holde ud. Desuden var "svinene", i den sammenhæng brugt om mods og gamle medlemmer generelt, temmelig upassende og groft, det ka' jeg godt se :oops:

Edit: Elegant præcisering

Jeg mente ikke skiderik, jeg mente: Dandawg skider ik'!!

Senest rettet af Moonage Daydreamer 20 maj 2008 02:14, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke om du prøver at komme med en hentydning om, at jeg blot bøjer mine egne ord, og ikke kan løbe fra en eller anden tilkendegivet mening - i så fald er du galt på den. Jeg er helt reel i mit indlæg.

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Det er da rigtigt at Dank har det med at provokere og stikke til folk i hans indlæg + at han kan køre ud af en tangent når det kommer over ham.

Hvilket jeg ikke rigtig kan forstå bare kan blive ved. Der står jo endda i regelsættet at personlige angreb ikke er tilladt, hvordan kan en tråd så blive fuld af så meget provokation at den bliver lukket og at den derefter bliver diskuteret i en anden tråd? Og en moderator har endda spillet en af hovedrollerne i det her drama.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Nu bli'r jeg sikkert flamet, banned og skudt, men i mine øjne er det da lidt á la:
Jo flere postcounts=Jo mere tid på internettet=Jo mere nørdet og asocial.
Så hellere:
Jo mindre postcount=Jo mindre tid på nettet=Jo mere fisse, narko, alkohol, søvn, mad, byture og egentlige konversationer mellem mennesker (som ikke foregår over MSN eller Skype :P )

Selvfølgelig hænger det sammen med alderen på ens account, men.. :lol:

Og før Jer med 1000+ postcounts går amok, så er det bare MIN fucking mening, og la' mig ha' den i fred.

//Edit: Er der allerede nogen, der har lagt "Arguing on the Internet is like running the Special Olympics" op? For ellers gør jeg det fandme! :D

Administrerende Direktør
Brugeravatar

fe_faqet skrev:
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Det er da rigtigt at Dank har det med at provokere og stikke til folk i hans indlæg + at han kan køre ud af en tangent når det kommer over ham.

Hvilket jeg ikke rigtig kan forstå bare kan blive ved. Der står jo endda i regelsættet at personlige angreb ikke er tilladt, hvordan kan en tråd så blive fuld af så meget provokation at den bliver lukket og at den derefter bliver diskuteret i en anden tråd? Og en moderator har endda spillet en af hovedrollerne i det her drama.

Tråden blev lukket fordi der var en masse mennesker der fik ondt i røven over formen i Dankdawgs indlæg i stedet for at bruge tid på at læse hvad han egentlig skrev. Den bliver diskuteret i en anden tråd fordi Mini-krøl følte sig trådt på.

Hvis man starter en tråd omkring konspirationsteorier, hvilket helt åbenlyst er ret kontroversielt, så må man være parat til at forsvare hvorfor man tror på det man tror på, selvom folk kan finde på at latterliggøre én (læs her at Dank faktisk er den eneste bidragyder, der formår at argumentere for hvorfor HAN har det som han har det). Som udgangspunkt mener jeg at det er fint at diskutere (næsten) alt herinde, men hvis ikke man kan fundere sine beskyldninger (ja, konspirationsteorier er beskyldninger) i et sagligt kildemateriale, der er videnskabeligt redeligt og tilgængeligt så mener jeg helt objektivt at man bør være klar til at tage nogle verbale tæsk.

@Chanders

Du er en idiot!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
@OP

Selvfølgelig bliver der til dels lyttet ekstra meget til ham med 1000+ post end ham med 10. Jeg ved at ham med 1000 posts har fået lov til at uddele information (HR, guides, osv.) i længere tid uden at blive stoppet. Altså, må der være en rimelig værdi og saglighed i de ting han siger. Her forholder jeg mig dog kun til stof-relaterede tråde. Du kan modargumentere, og sige at hvad hvis det styres af 'idioter'? I såfald ville psy.dk ikke nok have være endnu mere oppe i nyhederne end de er nu. Jeg vil dog tilføje, at der findes mange eksempler rundt omkring med personer som har høje post-counts, og bare fyrer lort af, som nogle havde håbet ville gå ned med fuck-forummet. Der findes ingen hemmelig oligarki, eller konspiration her på boarded. Ikke så længe du ikke selv skaber den. Men det lyder lidt som om, at du tager nogle ting som et personligt angreb (ja, dankdawg's tone var rimelig hård), snarere end forholder dig til hvad der bliver sagt. Jeg siger ikke at nogle folk tager parti, men hvis du sagligt hvade skrevet nogle ordentlige argumenter, ud fra mere end én kilde som siger "sådan her er det, basta", tror jeg ikke du ville have set den samme slags modstand. Næsten alle dankdawgs argumenter osv. faldt jo nærmest for døve ører.

@Chanders

Og det lort gider jeg knap nok forholde mig til...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
LOL - synes det her er sket mange gange før og nu sker det igen. Der bliver argumenteret, folk begynder at føle sig trådt på og så kommer tråden "bla bla bla mod de gamle brugere etc etc". Drop det nu bare og fat der er en grund til det hedder at argumentere!!!
Selvom tonen bliver hård, burde man da stadigvæk være istand til at argumentere og ikke bare whine, selvom der godt nok er nogle der gør det modsatte, selv af de brugere(eliten, the skulls, overklassen, die übermensch, das whatever).

Det ren fyld det her, har fulgt med i den tråd, men har ikke skrevet, gider ikke skrive igen på konspirationsteorier på det her board, jeg ender i det samme som dank, jeg sviner bare folk til istedet og ender ud i advarsler,bans og jeg ved ikke hvad. Men det næsten hver eneste gang der er en konspirationstråd oppe, så går bølgerne højt.... Tænk lidt over det, fordi de fleste gange er det en eller anden skæv lammer som har postet en konspiration, der i hans skævert lød total sand.

Jeg har også set filmen til den tråd, den er så manipulerende at det er ligefør jeg vil kalde det propaganda. Desuden skal man have lov til at blive lidt hård i kæften, når det er den slags floskler man skal argumenetere imod.

Alt magt til folket over 1000 postcounts, uden dem var der ikke noget psy.dk i/vi kunne sidde og brokke os over, så tak dem, de har reddet jeres fritid og redder måske jeres liv en dag. Drop brokken og find jer i tonen og det fede magtmisbrug, men hvad fanden, hvis man føler sig misbrugt fordi der bliver ændret i ens post, så er man vist lidt en fis.

Medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
.....OG hvis aldersforskellen er stor, så lav dog for helvede to psy.dk hjemmesider. Et for jer, med livserfaring, akademisk uddannelse, over 1000 postcounts osv. Og et for os andre hvor man ikke behøver et eksamensbevis for at bevise man kan tænke selv.

Og hvem skal så lave den for dig? (psy.dk hjemmesiden for "andre hvor man ikke behøver et eksamensbevis for at bevise man kan tænke selv")
Lav den selv, så slipper du/I over at skulle klage over andres arbejde.

I er sgu da for sjove drenge - og så siger I, at vi piger er nærtagende :lol:
Dyb respekt til (næsten) alle her på boardet uanset postcunts.
Vi bidrager alle med, hvad vi nu har at give.
Personligt ku jeg så godt ønske, at en del havde mere ydmyghed og selverkendelse...
så de var interesserede i at lytte og lære fra nogle af de mere erfarne (og her mener jeg ikke erfaren aka mange posts).
Det er ikke ydmygende at ikke vide, men det er ydmygende at ikke ville vide (ikke at turde indrømme at man ikke ved).
Dog ku jeg godt ønske, at nogle ikke gik så f... meget op i postcunts (ja det er med vilje jeg staver det forkert!)
- for i stedet for at ha så travlt med at få det, I tror er status via mange posts, ku det i mange tilfælde være fedt, at der blev brugt mere tid på at øge informationsniveauet.
Læs en bog, kram et træ, mediter, lær noget nyt og fyld ikke bare psy op med smalltalk.
Lækkert at vi har en virtuel psykedelisk stamme i vores lille kongerige. Og dejligt at nogle gider lægge så meget arbejde i at holde siden kørende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]