Jeg syns, at det er meget svært at sige, hvor meget, eller hvor lidt, der er den rigtige dosis. For mit vedkommende, kommer det meget an på, hvad jeg har lyst til, og hvor lang tid, det er siden jeg sidst har trippet. Hvis jeg skal færdes i byen, eller være inden døre, holder jeg på, at de små mængder er bedst. Det er ikke optimalt, at være blandt fulde "normale" folk, eller i lukkede omgivelser, hvis man er stærkt påvirket. -Så her kan man nyde sine stille trips, Rolf.
Til gengæld, holder jeg klart på, at er man i naturen, blandt venner, med samme interesse, for psykedelikas som en selv, er der ikke noget bedre, end at give den hele armen, og tage trippet ud, hvor man ikke har været før. Og til sådanne lejligheder, er meskalin et dejligt stof. Det viser dig verden, som du aldrig har set den før, og du lærer det menneskelige nervesystem at kende, som du aldrig troede du skulle kende det!
Dosering er også meget individuelt, og er ikke kun bestemt af omgivelserne. Det er jo forskelligt fra person til person, hvor langt man er kommet i sin psykiske udvikling, i forhold til stoffer. Der er jo ingen (forhåbenligt) der ligger ud med et BRAG af at meskalin trip!
Syns også det lyder til, at alt for mange tripper fast i byen. Det holder slet ikke, i hvert fald ikke på de doser der er beskrevet oven for. Gå en tur i skoven, i stedet. Det kan godt være der er koldt i starten, men når trippet er i gang, er det, det sidste man tænker på!
Just, my point of view
PSY-
|