melicap du har fat i noget... som er opdaget men endnu ikke ordentlig beskrevet i så fald har jeg ikke set det beskrevet særlig godt...
men jeg giver dig ret...
jeg vil gå så lang og sige at der er 2 hoved typer, som er de to yderste punkter på en linie, hvor man kan bevæge sig mellem den ene type og den anden. men som hovedregl hører til den ene eller anden, og bliver trukket ud til den side man hører til engang imellem. jeg vil tro at gennemsnittet ikke ligger helt ude i den ene eller anden side, men tilgengæld tror jeg heller ikke at nogle ligger præcist i midten...
- Dem som eksperimentere og ønsker en rus som ikke nødvendigvis bare gør en fuckt-up og stenet, men godt kan lide at opleve noget på et trip, altså lærer noget om sig selv og sine tanker. få indblik i sig selv. men stadig oxo for at have det sjovt og for at gøre noget specielt og anderledes, end det man normalt oplever.
- Og så er der dem som bare skal være blæste, tænker ikke så meget over rusen og er egentlig ligeglade om de tager det ene eller andet, bare de bliver blæst lidt hen af den måde de kunne tænke sig, fx stenet, speeded ol.
de ved ikke rigtig hvad tingene gør ved dem selv, eller hvad man bør indtage el. i hvilke doser der er forsvarligt, andet end de doser de selv har erfaringer med eller har hørt om.
jeg tror jeg vil prøve at lave en bedre beskrivelse af det. med nogle llustrationer.
men er der ikke nogle som kan ligge lidt genkendende til fordelingen. jeg mener ikke den er helt hen i vejret.,..
------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com