Kampsport... Jeg har dyrket T'ai Chi Ch'uan i lidt over et aar... Holder dog lige en lille pause... Men det kan jeg varmt anbefale. Jeg siger bare. Der er saa meget forskel paa kampsporte, saa bare fordi man har prøvet en prøvetime i karate, betyder det ikke Wushu er lige sådan... For der ER stor forskel...
Det er at være gardner, er ikke et job for tumper... Og jeg HADER folk, der tror de er et bedre menneske, fordi de har en højere uddannelse end en selv... Man kan sagtens være uddannet økonom, men skifte karriere lige pludselig... Fx til postbud... Det kan være man blev træt af ansvaret? Eller stresset? Eller bare generelt af forretningslivet...?
Om jeg ville lade mine børn tage stoffer???
Ja, det ville jeg helt sikkert... Prøv og forestille jer. Jeres forældre sagde I ikke måtte... Ville i afholde jer fra det? Ville I ikke bare skjule det og gøre det alligevel? Plus med den viden vi, os herinde, har om stoffer... Den viden kan man da helt klart bruge til at rådgive sine børn... Fx Natskygger er farlige... etc etc. Men jeg ville tilgengæld ikke tillade brugen af stoffer i mit hjem, før mine børn var 18+. Måske kunne jeg se gennem fingrende med fed, efter de var blevet konfirmeret... Men så kommer der jo hurtigt andet... Når de er 18+, bestemmer man ikke over dem mere... Så skal de være velkomne til at komme og spørge om råd og vejledning...
Jeg mener også det er vigtigt, man holder emner som sex og stoffer åbne i sit hjem... Børn (læs: teenagers) ser alt for meget Kanal København lørdag nat... Og får generelt et lidt forskruet syn på sex. Kvinden stønner/skriger helt vildt af en gennemboring af en 30+cm kæmpe pik. Der er sku ikke noget at sige til, der er så mange mennesker idag, med mindreværdskomplekser og lav selvtillid...
Just my two cents...:)
|