Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 18:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
hvorfor slette dette indlæg ??
Det er da en meget god debat.

Og hvis nogen skulle få ondt i røven over det, kan de jo lige tænke på alle de spritbilister der kører rundt.

Medlem

Det er da rigtigt TM. Det er mere tendensen end selve indlægget der er uholdbar.

/para

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Rolig nu,det er jo netop ikke en trussel. Jeg truer principielt aldrig, især ikke på internettet. Ligeosm jeg heller ikke sviner nogen til medmindre de taler dårligt til mig først. Læs samtlige mine posts og i vil se at jeg altid er høflig, medmindre nogen taler dårligt til mig. Derimod taler i gerne dårligt til mig fordi i er uenige med mig. Jeg respekterer jeres holdninger, men i respekterer ikke mine. Da jeg sagde sådan, er det fordi det netop er for nemt at svine folk på nettet, men det ville foregår anderledes i virkeligheden, hvor n_dk nok ville udvise mere respekt. Det var min pointe, der åbenbart gik hen over hovedet på de af jer der ikke læser hvad jeg skriver, men derimod selv pådutter mig de meninger i tror jeg har. Lad iøvrigt venligst være med at sammenligne mig med Pia K., da jeg ikke er racist og er stærkt imod det. Bandil: du er en meget uhøflig person der åbenbart ikke kan finde ud af at levere en høflig kritik.
du skriver 'jeg tror bare ikke det falder for god ørenlyd herinde' ....læs diskussionen 'fuck pop' hvor EGO netop angriber den holdning. Jeg troede at det var meningen at vi skulle diskutere, ikke bare sidde og være rygklappere. Jeg har ikke truet nogen og heller ikke kørt nogle børn ned (jeg rammer ad helvede til når jeg er på LSD). Du kender mig ikke, så lad være med at kalde mig et røvhul. Sådan taler jeg ikke til dig, vel?
Para skriver: 'Jeg er ikke tilhænger af censur, men jeg mener faktisk et indlæg som dette burde slettes, da det giver et helt forkert indtryk af psychedelia, og samtidig forvrænger billedet af psychedelias brugere i almindelighed.'
Men jeg er en psychedelia-bruger, men jeg er anderledes end dig, og derfor passer jeg ikke ind i dine små kasser. Du vil have at det kun er en holdning der kommer frem, den der passer til din. Hvad fanden er det for en krypto-fascistoid holdning? Rsepekt til Ego for at have sin egen mening, selv om det ikke er den samme som min i mange tilfælde.

Medlem

Jeg ved ikke hvad du fabler om. Jeg propper ikke noget eller nogen i kasser. Og lad venligst være med at udtale dig som om du har de mindste kendskab til mig.

Folk der billiger vold og bilkørsel i påvirket tilstand kan jeg desværre ikke tage alvorligt, beklager.

Jeg elsker min familie og venner, og vil ikke ønske du er i nærheden af dem næste gang du skal køre dødskørsel.
Hvis jeg vidste det kun var dig selv der kom til skade, ja så er det dit eget valg, men sådan er det desværre ikke.

Kender du betydningen af ordet konsekvens? Er du afklaret med at forvolde skade på andre og måske slå dem ihjel for din egen fornøjelses skyld?

/para

Jeg er sku helt enig med para (og andre) der! Hvad fanden sker der i hovedet på folk der vil "køre på stoffer"? Jeg synes det er totalt uansvarligt, hvis man bare overhovedet tænker på at køre i påvirket tilstand. Urespekt overfor sig selv og overfor andre!

Det der ender med det rene Carmageddon, og det er vist ikke så fedt i virkeligheden hva!?

Damn mand! Tænker I overhovedet ikke på de mennesker der er omkring jer? Man behøver sku ikke udsætte sig selv eller andre for fare for at have det fedt!

Jeg kender nogen der er død af det det lort der...

Bungie jump uden elestik, herfra
Loonie

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg (og andre) er pænt blevet bedt om at bruge et sprog der passer til sitets seriøsitet, så derfor er det mig ikke muligt at udtrykke hvad jeg ville sige, men jeg ville gerne stille et spørgsmål til dankdawg:

Hvad får dig til at tro at jeg ville udvise mere respekt for dig hvis dette var face-2-face, fordi du ville kunne smadre mig fordi jeg ikke viste dig den fornødne respekt eller hvad?! Det er klart at hvis du stod med et alubat og 30 bekendte og jeg var alene, at jeg så ville skride i en helvedes fart - man vil jo ikke have sit hoved knust! Men dine holdninger holder ikke en <<BEEP>>, og derfor har jeg svært ved at respektere dig!!

Medlem

Nu har jeg i et stykke tid ikke skrevet for meget her på Psychedelias fora, og der er godt nok sket meget... Jeg må sige, at jeg ikke bryder mig om udviklingen.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg at den slags personer skulle forbydes adgang til visse informationer, men det er jo det dårlige ved Internettet; vi kan ikke lege politistat, selvom det ville være til disse personers (Og alle os andres!) bedste (I dette tilfælde).

Alt i alt, dankdawg og co., I ødelægger sgu min oplevelse af Psychedelia.dk, og det synes jeg ikke, at I kan være bekendt...

Medlem

Øhh, kan man ikke udveksle holdninger (selvom tonen er hård) uden der er bank i luften?

/para

Først havde jeg tænkt mig at skrive et navn før jeg flamede, men så besluttede jeg mig for ikke at gøre det, istedet skriver jeg typer...

DE ANSVARLIGE: Hey alle i <<beep>> (censur sux) jeg kan kun give kassemanden ret, i putter squ ting i kasser, der står et eller andet sted i enten filosofien eller historie at siden er her for at informere om stoffers virkning og brug, men det i prøver på er at tvinge folk til at trippe på jeres måde, personligt ville jeg få badtrip på hvis jeg ikke gjorde præcis hvad jeg havde lyst til når jeg tripper, uansvarligt eller ansvarligt, det er squ ligemeget, hvis jeg i et eller andet trip en dag pludselig får lyst til at hoppe igennem en rude indtil et supermarked så gør jeg det squ, når jeg tripper er jeg utilregnelig, komplet sindsyg og lever overhovedet ikke i "jeres" virkelighed, det er jo ligesom det der er pointen med at trippe, at leve i sin egen virkelighed, hvorfor skal vi så leve i jeres - det er jo det i helst ser, og i (psychdelia fædrene) vil gerne give et positivt indtryk på verdenen, hvorfor gør i så ikke noget ved det, hmm, jeg ved det squ ikke, jeg vil da skide på hvad min nabo tænker om mig, han kan da rende mig i røven, ligeledes kan systemet rende mig i røven, og det kan alle der prøver på at begrænse min eksistens, så ja, stop jeres fuck.....

DE UANSVARLIGE: PARTY ON der, lad os feste og leve livet som vi vil, der har altid været rebeller, alle dem der sidder herinde og spiller "smarte" og med smarte mener jeg ansvarlige, var nok selv rebeller engang, men mistede modet og blev "voksne", som en Vietnamesisk pige engang sagde under krigen.

Hvis du er en blomst, så vær en blomst rettet imod solen.

Hvis du er en sten, så være ædel.

Hvis du er et ægte menneske, så vær revolutionær.

Det er primært det jeg lever efter, revolution, styrt styret og sig fuck til alle der pisser på en, og gør det med fysisk magt hvis det er sidste udvej, hvis folk ikke fatter ens mening og disser den så må de jo føle den, det er sjældent jeg griber til den sidste mulighed, men det sker, og når det sker så er det med alle midler, en fight skal ikke være fair, en fight er noget man kun kan gå fra som vinder, med det vil jeg sige at de mennesker der er uansvarlige, mig og alle de andre psychoer, PARTY ON, lad os vælte verdenen imens vi kan, vi bliver gamle på et tidspunkt, og når vi bliver det så kan vi være ansvarlige, hvis det er det vi gider.

P.S: den første der bare tænkte at personen havde lyst til at skrive "EGO du bliver aldrig gammel med den holdning".

Til den person kan jeg kun sige I DONT GIVE A SHIT.

FUCK THE WORLD
FUCK THE LIFE
GIMME SOME DRUGS
AND LETS PARTY FOR AN ETERNITY
I AM IMMORTAL

Dedikeret medlem

Hvis man kigger på min signatur står der:

Livet varer ikke evigt, så hellere fortryde det man gør - end det man ikke gør...
--

Og det er det du gør EGO, og det er fedt med mig, totalt fedt! Men jeg vil sq hellere fortryde IKKE at have sat mig ud i bilen og kørt igennem en by fuldstændig fucked end at have gjort det! På nogle punkter kan jeg altså ikke leve min "livsfilosofi" ud! Men man skal sq nå at opleve noget, man skal leve livet mens man kan, bare ikke på den syge måde (DANKDAWGS's)!

Just my 7 and a half cents [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]??

EGO> Du har da taget skade knægt, ren psykose!

Lev dit liv som du vil, men lad være med at spille smart på boardet, der er en del der er ved at være træt af dig og dine holdninger.

Psychedelia er lavet med det hovedformål at oplyse almene personer, om hvordan det er mest sikkert og hensigtsmæssigt at tage stoffer. Og det er er sku ikke ligefrem den attitude du viser, med dit fucked up forbrug og mening om hvordan folk skal bruge stoffer.

Så EGO hvis du snart ikke kan slappe af, og skrive nogle fornuftige ting, så bliver vi sku nok nødt til at banne den første fra boardet, dig!

Godt så.... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace, Loonie

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg vil sku gi EGO ret der.

FUCK FREMTIDEN
NUET SLÅR ALT

CARPE DIEM

Man har trods alt kun et liv, og der varer ikke så længe før man bliver ældre, kedligere og mere ansvarlig. Så kan man ligeså godt leve livet fuldt ud mens man stadig er ung. Også selv om der er nogle små risici engang imellem.

Venlig hilsen
Fråder

ps. Det er ikke min skyld. Det var mine forældre der har kørt en fejlslagen opdragelse på mig. =)

Dedikeret medlem

Fråder>> Mener du så man skal tage den risiko der er ved at køre påvirket i bil: at komme til at køre et barn ned som lige skal til at begynde på livet eller hvad!

Hvis du mener det så er du eddermanme <<BEEEEEP>>!! Og så <<BEEP>> og <<BEEP>> og <<BEEEEEP>> og måske også <<BEEP>> [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@EGO> Hvis du er så dødsyg af vores "moraliseren" (hvilket jeg absolut ikke mener vi gør meget i), kan du da bare skride! Vi føler faktisk en smule ansvar for folk der anvender siden til at få gode råd om hvordan man tripper forsvarligt. At du så gør nogen ting der kan være farligt for dig selv, blander vi os slet ikke i. Men så snart der er risiko for at andre kommer til skade, kan vi naturligvis på ingen måde bifalde det!
At vi har nogen lidt for "politisk korrekte" holdninger til at trippe for dig, må du bare lære at leve med. Vi synes selv at vi kan stå inde for vores politik. Vi kunne ikke være meget mere ligeglade med om du har det bedst med at sætte livet på spil hver weekend for at have det sjovt - men vi er stadigvæk i vores gode ret til at informere folk om hvad der er forsvarligt!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Skal andre mennesker betale prisen for at man "lever livet fuldt ud"?

Skal din familie betale prisen for at jeg en dag "havde lyst" til at knalde ind i dem med en bil?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Jeg tænkte på om i nogensinde kører bil når i er på drugs, dér?
Selv har jeg en lækker Cadillac Sedan 78 (ikke dieseludgaven, for satan!), og jeg ved da godt det ikke er smart, men det er så fukkin fuez at cruise rundt når man lam. Har i prøvet det? Det holder max, dér! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Har ikke noget problem med at køre når jeg er skæv - især om natten hvor der ikke trafik og lysene funkler. Det er 100% uansvarligt, men det er der jo så meget der er. Jeg kunne derimod aldrig finde på at køre når jeg havde drukket. Jeg har kørt spirituskørsel som yngre, og min oplevelse er at man faktisk ikke har styr på noget. Jeg føler derimod 100% kontrol over bilen når jeg er skæv (ikke blæst) og som dankdawg skriver, så er det fukkin fuez at cruise.
Næsten alle rusmiddler svækker reaktionsevnen, men der er sku forskel på hvordan hjernen reagere overfor de enkelte stoffer. Når jeg er småskæv så er jeg mere opmærksom på trafikken fordi jeg cruiser, men ofte når jeg er upåvirket handler det bare om at komme frem!!!
Basalt er det dog noget lort, men det er der så meget der er...

Denne diskution er som mange andre på dette board for lam. Selve emnet er seriøst, men psykedelia har efterhånden udviklet sig til børnehave for unge frustrerede teenagere (+et par enkelte idioter). Snak dog for fanden pænt til hinnanden! Dette forum kan tilbyde en masse seriøse informationer - lad være med at ændre det til et popsmart tidsfordriv.

(RygerSmiley)

[ 20 Maj 2001: Besked ændret af: zionboy ]

Medlem

Du har helt ret i at der er forskel på stoffer.
Der er bare en væsentlig ting du ikke har nævnt: Ryger man en bønne og drøner derudaf er du da helt klart mere opmærksom, men din reaktionstid er nedsat til under det halve.

Pointen i denne diskussion er ikke at finde de stoffer der er bedst til bilkørsel, for det er der ingen stoffer der er, men derimod at bruge argumenter for og imod bilkørsel i påvirket tilstand.

Her er så problemet. Der er ingen argumenter for at køre i påvirket tilstand.. eller jo det er der: "carpe diem" og "fuck alle andre end mig".

Men ok, som du selv er inde på Zion, så skulle her gerne være noget for de nye besøgende på psychedelia - og når snakken lidt for ofte går fra seriøsitet til tilsvining duer det ikke...

Jeg tror bare vi må begrave stridsøksen og acceptere hinandens syn på tilværelsen lidt mere, selv om vi aldrig bliver enige.

10-4 gummiand

/para

Hey alle - Listen up, jeg siger ikke at det er rigtig at køre bil når man er fucked, og der findes ikke nogen safe måde at tagestoffer på, der findes måder der ikke er vildt farlige, og hvis du mener at folk i danmark kunne finde på at gøre de ting som jeg gør, så er det deres fejl, jeg har gjordt det i lang tid, og derfor ved jeg hvad jeg laver, ligesom dengang jeg begyndte med andet end speed og fede, der kastede jeg mig direkte ud i det, fordi der var en i militæret der sagde til mig at når man begiver sig ud i noget så skal man begive sig ud i det 100%, hvis man ikke gør det så laver man fejl, jeg laver aldrig fejl,og det med at banne mig, hvorfor nu det, fordi jeg tager en i forsvar, først så vil du banne mig fordi jeg flamer meget, så vil du banne mig fordi jeg beskytter et nyt medlem, dermed menes det at du vil banne mig fordi at jeg siger min mening, som du kan læse har jeg ikke på noget tidspunkt skrevet at nogen skal gøre mig kunsten efter, fordi jeg skriver altid JEG har gjordt, ok, jeg skriver ikke I skal gøre, derfor kan jeg ikke se hvad fanden det har med noget at gøre, når jeg engang begynder at råde folk til noget over nettet så kan du rette på mig - men underligt nok så er der ingen af dem jeg har "lært" op i kunsten "at tage stoffer" der er kommet til skade,eller har påført andre skade, dermed kan jeg konkludere at jeg nok har styr på hvad jeg laver, det er af samme grund at jeg ikke råder folk til noget over nettet, jeg vil gerne være der in-person......

Medlem

@Fråder, Ego oa >>
Har i hørt om "frihed under ansvar"? Jeg har indtrykket af at boardet her er til for at fremme fornuftig holdning til stoffer. Man kan have det skide sjovt, hvilket jo er et hit [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] MEN det er jo ikke kun lutter grønne skove. Der ER altså bivirkninger, der kan være meget alvorlige, hvis man ikke bare har den mindste smule ansvarsfølelse. Især psykelika kan ændre folk(der bruger meget og ofte), til mindre produktive individer. Jeg kender flere der efterhånden er blevet "tågenakker", som er et udtryk for folk der lever for/i den psykedeliske verden. Det er vigtigt at bevare sin jordbundenhed, så man ikke pludesligt glemmer at der ER noget der hedder dagligdagen, arbejde, kærester, asnvar for sine medmennesker osv. Jeg kan også selv lide at tage psykedelika til en hvis grænse. Jeg holder dog mere af min dagligdag, end den kunstigt skabte verden, som stofferne tilbyder. Netop derfor siger jeg ikke FUCK ALLE ANDRE, FUCK FREMTIDEN, FUCK DET HELE, FUCK SAMFUNDET. Det rammer sgu en i nakken før man ved af det! Jeg ville på ingen måde kunne passe studier, arbejde, kæreste og venner, hvis jeg bare sked på det hele!

Kort sagt: Der er ikke noget værre end tågenakker!!!! De kan virkerligt få mit pis i kog! De lever nærmest i en anden verden, og hvor fedt er det?? Så kan man sgu lige så godt få det overstået med det samme og tage en OD "et-eller-andet". Så slipper samfundet også for den byrde bag efter, fordi TÅGENAKKE=TABER PÅ BISSEN. Så kort og kontant kan det siges!

MVH
Bandil

Medlem

EGO (Og andre):

For mig at se, så lyder det ikke som om du har styr på ret meget. Du har ret, der er ingen 100% sikker måde at tage stoffer på, men alligevel bør vi bestræbe os på at gøre det sikkert, som vi overhovedet kan, så vi kan undgå meningsløse trafikdrab, fordi en eller anden person lige skulle ud at køre på en dosis svampe eller lignende.

Jeg ved ikke hvad det er for et liv I fører, men hvis I vil tage Jer retten til at køre dødskørsel, og give samfundet skylden, så er I vist galt på den.

Desuden, hjerner, så har Carpe Diem slet ikke noget med hele denne diskussion at gøre, da selve begrebet er eksistentialistisk, altså at man i stedet for at leve fremmedgjort skal vælge livet (i stedet for at leve i nihilismen). Derfor 'Carpe Diem' (Grib dagen [Latin]). I stedet, så bruges Carpe Diem i dette tilfælde til at undskylde Jeres præ-nihilistiske attitude. Og Jeres attitude har bestemt ikke noget med Carpe Diem at gøre, da I bestemt ikke 'griber dagen'. For alle at se, så er det JER, der ikke er bevidste om jeres situation og som lever fremmdgjorte for resten af verden (Og når alt kommer til alt nok også Jer selv). I får det til at lyde, som om I er revolutionære? - Hvad er det for en måde at undskylde sig på?

Jeg har bemærket, hvorledes mange af de folk, der har hele den uansvarlige 'holdning' (Det er det ikke, for en stor del af Jer har ikke gjort Jer klart, hvad I står for ud over, at I vil have lov til at gøre som det passer Jer, uden at nogen skal kunne sige Jer imod [Fed filosofi]) er voldsfantaster. I får det til at lyde, som om I 'lever livet'. Vågn op, drenge (For det er I), I lever bestemt ikke livet. I er fanget i en cirkel, som I med stor sansynlighed aldrig kommer ud af. I fortjener ikke at få lov til at tage den slags stoffer, som diskuteres på disse sider, og især ikke, hvis det kommer andre til skade.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]