Først havde jeg tænkt mig at skrive et navn før jeg flamede, men så besluttede jeg mig for ikke at gøre det, istedet skriver jeg typer...
DE ANSVARLIGE: Hey alle i <<beep>> (censur sux) jeg kan kun give kassemanden ret, i putter squ ting i kasser, der står et eller andet sted i enten filosofien eller historie at siden er her for at informere om stoffers virkning og brug, men det i prøver på er at tvinge folk til at trippe på jeres måde, personligt ville jeg få badtrip på hvis jeg ikke gjorde præcis hvad jeg havde lyst til når jeg tripper, uansvarligt eller ansvarligt, det er squ ligemeget, hvis jeg i et eller andet trip en dag pludselig får lyst til at hoppe igennem en rude indtil et supermarked så gør jeg det squ, når jeg tripper er jeg utilregnelig, komplet sindsyg og lever overhovedet ikke i "jeres" virkelighed, det er jo ligesom det der er pointen med at trippe, at leve i sin egen virkelighed, hvorfor skal vi så leve i jeres - det er jo det i helst ser, og i (psychdelia fædrene) vil gerne give et positivt indtryk på verdenen, hvorfor gør i så ikke noget ved det, hmm, jeg ved det squ ikke, jeg vil da skide på hvad min nabo tænker om mig, han kan da rende mig i røven, ligeledes kan systemet rende mig i røven, og det kan alle der prøver på at begrænse min eksistens, så ja, stop jeres fuck.....
DE UANSVARLIGE: PARTY ON der, lad os feste og leve livet som vi vil, der har altid været rebeller, alle dem der sidder herinde og spiller "smarte" og med smarte mener jeg ansvarlige, var nok selv rebeller engang, men mistede modet og blev "voksne", som en Vietnamesisk pige engang sagde under krigen.
Hvis du er en blomst, så vær en blomst rettet imod solen.
Hvis du er en sten, så være ædel.
Hvis du er et ægte menneske, så vær revolutionær.
Det er primært det jeg lever efter, revolution, styrt styret og sig fuck til alle der pisser på en, og gør det med fysisk magt hvis det er sidste udvej, hvis folk ikke fatter ens mening og disser den så må de jo føle den, det er sjældent jeg griber til den sidste mulighed, men det sker, og når det sker så er det med alle midler, en fight skal ikke være fair, en fight er noget man kun kan gå fra som vinder, med det vil jeg sige at de mennesker der er uansvarlige, mig og alle de andre psychoer, PARTY ON, lad os vælte verdenen imens vi kan, vi bliver gamle på et tidspunkt, og når vi bliver det så kan vi være ansvarlige, hvis det er det vi gider.
P.S: den første der bare tænkte at personen havde lyst til at skrive "EGO du bliver aldrig gammel med den holdning".
Til den person kan jeg kun sige I DONT GIVE A SHIT.
FUCK THE WORLD FUCK THE LIFE GIMME SOME DRUGS AND LETS PARTY FOR AN ETERNITY I AM IMMORTAL
|