Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 11:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
blah blah,told prøvde du ikke e svampe og speed før du prøvet Ayahuasca,jeg thor ikke det ville være alt for fedt for en der ikke´har prøvet andet en hash at trippe helt væk,

hvis du vil trippe så køb mexikanske men prøv da noget stimolerne førdst,sådan at du har en ide om hvordan du ville regere,hvis du var ultra påvirket, prøv at tag 2 rolnaler sammen med et per bajer og så din hash,evt

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Tag to ronaler sammen med bajere.. ??
Det var sgu da det dummeste jeg længe har læst. Hvad fedt er der i et kæmpe blackout ?.

Og hvorfor starte med stimulanser før svampe osv.. ??
Det rus man får af svampe eller lsd, kan på ingen måde sammenlignes med E eller amf.

Ronaler ligefrem, Guffe du er vist en vild en er du ikke, han skal squ da ikke gufle ronaler, de er da vilde, især sammen med alkohol oh hash, han skal da bare købe 3 gram mexier og så fråde dem, sidde i trygge omgivelser. helst sammen med en eller to rigtig gode venner der osse tripper, høre noget stille og roligt musik, og så ellers trippe derud af.........

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ronaler og bajer er ikke en god ting at prøve sådan lige! Dårligt råd, Guffe! Og jeg vil klart anbefale svampe frem for syntetiske stimulanser, hvis du da overhovedet tænker på at prøve den slags. Svampe er ikke vanedannende, og ikke fysisk farlige/skadelige.
Hvis du føler at du er klar, og har mod på det, vil jeg anbefale at du starter med en lille dosis mexi'er (1-2 gram) sammen med venner under trygge og rolige omstændigheder.
Men du bør dog overveje det nøje først.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
ja den med ronalerne er sq langt ude!

jeg vil osse klart anbefale shrooms
gå på www.shroomery.org og læs en stak triprapporter, så ved du hvad der venter dig

Junior medlem

Geografisk sted: Vejen
jeg siger tak for alle de svar der er kommet og jeg tror jeg vil anskaffe noget mexicans xxx [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] til at starte med.

Hvor kunne man købe det scrooms?

Er der ikke noget med at der er nogle svampe under ko "afføringer man kan spise og få et trip af det?
Det lyder ikke særlig lækkert, meeen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Hvis du bor i kbh området kan de købes på staden ellers bare kig under links, der kan du købe dem online.

Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
fuck staden hvis du vil have svampe...gå ned i soma og sig at du skal have to bolcher de smager sku lidt bedre og så kan du have det i munden til det er helt opløst hvilket er lidt svært hvis man sidder med en mundfuld svampe...'
de koster 70 kroner og de virker ok skulle jeg hilse og sige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ahh hold da nu op mange starter med nogle ronaler de har købt i en eller anden børne have, ej ronaller er sq ikke så slem en oplevelse førdste gang.ellers ja prøv dig med nogle svampe, mit førdste svampe trip havde jeg fks. i en 40 hestes branderet.og det gik fint selv om det var med 3 g,ellerrs havde jeg prøvet "mange ting" i forvejen så jeg var rimlig godt rostet.
bare hold dig væk fra trafik og bro'er samt andre ting man kan komme galt afsted med hvis man ikke lige er helt klar over hvad der forgår,du behøver nok ikke lige at tage 3 førdste gang det kunne nok give bagslag

hygge

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]