Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 00:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Melanotan
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
bong kris - nu ligger landet sådan at ingen af os ved hvordan vores solarier er sat op - da de skal indstille tit for at usdsende de samme stråler - men det korrekt at det for det meste er UVA stråler man få blæst på sig i sådan et solarie og ikke ret tit UVB - men nu findes der UVB solarier - Jeg er psoriasis patient og nyder ret godt af det solarie jeg bruger - det må jo udsende meget uvb - siden at det næsten kan fjerne min sygdom - jeg bliver ikke så hurtig brun af det - kommer først sådan dagen efter rigtigt - bliver ikke engang rød (jo hvis jeg har holdt 14 dages pause).

Så måske vi begge to har ret..

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
Child of Aum skrev:
bong kris - nu ligger landet sådan at ingen af os ved hvordan vores solarier er sat op - da de skal indstille tit for at usdsende de samme stråler - men det korrekt at det for det meste er UVA stråler man få blæst på sig i sådan et solarie og ikke ret tit UVB - men nu findes der UVB solarier - Jeg er psoriasis patient og nyder ret godt af det solarie jeg bruger - det må jo udsende meget uvb - siden at det næsten kan fjerne min sygdom - jeg bliver ikke så hurtig brun af det - kommer først sådan dagen efter rigtigt - bliver ikke engang rød (jo hvis jeg har holdt 14 dages pause).

Så måske vi begge to har ret..

PLUR

ja jeg ved godt at der der findes disse uvb solarier, men du referere til psoriasis, den anden diskution der var, var angående folk der havde problemer med at danne D-vitamin selv :D

ja vi har sq begge ret, for det solarie du går i er jo så bygget til at det sku være sundt fordi det fjerner den del af dun hudsygdom, men solarier i almindelighed er LANGT fra sundt, direkte kræftfremkaldende (:

Junior medlem

Jeg vil bare lige påpege at det med man bliver blind, er ikke helt rigtigt, der var en mand i usa, som brugte melanotan 1, og fik et modersmærke på øjenhinden, og det var det der skete. Man kan godt få sorte blackouts efter man har gået i sol men det forsvinder, jeg har brugt mt2 i snart 4 år, og man skal bare sørge for at gør det ordenligt og holde pause engang i mellem og være van til at være forbruger af at gå i sol :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]