Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 05:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: FUCK POP
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Dankdawg du lyder som et badtrip !!

Insane psychedelia user!

Hvis jeg må komme med et råd: Ha aldrig kønslig omgang med heste. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Dawgs, dawgs...slap af! I kan sgudda være muthafukkin ligeglade med de puercos. Fuck de pop-svin! Op i røven med dem! Når jeg går inde på strøget, så finder jeg mig ikke i noget. F.eks. i fredags: Jeg havde gjort mig fint i stand, taget min nye skjorte på, havde masser af guld om halsen..så godt ud, dér. Jeg nappede 4 gram svampe som jeg havde købt på staden og snortede et par streger af den hvide dame. PoW! lortet blastede min fukkin hjerne ud, og jeg hidsede mig selv op ved at spille den nye Yukmouth-CD, 'Thuglord' igen og igen. Især det nummer der hedder 'World's Most Hated'. Damn! Jeg var loco! Tog lidt mere cola. Zap! Nu var jeg klar. Følte mig som det ondeste menneske i verden. Da jeg gik ine på strøget var de som om hele verden bøjede sig i frygt for mig og hver eneste kolde sten, flise og rude sang mit navn. Hver gang der var en der formastede sig til at kigge på mig, var det som om jeg fik hans hjerne til at koge med mit blik. Svampe er perfekte at slås på, det er ligesom at du kan se alting i slow-motion, du ved hvornår den anden slår til, du kan forudse alt. Hvis du ikke kan lide de pop-idioter, så gør som mig og crack deres skulls, homie. Du behøver ikke at finde dig i deres diktatur. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Holdkæft man, har du nogle sinde haft det godt på et trip dankdawg, du lyder da som en gut som mangler lidt sjov i livet, hvis man ligefrem tager coke og svampe for at slås, bad idea after my opinion

Psychedelia Gay Overlord

Jeg er et badtrip, dit værste mare ridt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Jeg har det fint når jeg tripper, ellers gad jeg ikke at gøre det. Hvorfor fornemmer jeg at visse mennesker her har en hellig og puritansk holdning? Jeg siger ikke hvad i skal gøre, vel? I er lidt fordømmende synes jeg. Som om at hvis man ikke tager stofferne på den måde som i synes og bruger dem til det som i synes er rigtigt, så er man forkert på den? Sjovt som i sætter jer udenfor samfundet med jeres holdninger, og selv synes at i er alternative, men i virkeligheden er lige så fastlåste som samfundet. tsk.

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Personligt har jeg et problem med at folk går ud for at slås, og så er jeg forresten temmelig ligeglad med om dit foretrukne drug til det er alkohol, coke eller svampe.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
ha ha magen til nar har jeg aldrig hørt før [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] gad jeg sidde og hidse mig op før jeg skulle i byen..det er sgu nærmere modsat. jeg sidder og bliver helt glad og syntes at det er for fedt at jeg skal ud og danse,hører noget musik og score nogle piger..og ikke at alle bøjer sig for mig men at alle smiler og er glade...DANKDAWG FIK DU IKKE NOGET KÆRLIGHED DA DU VAR BARN ELLER SYNTES ALLE PIGER AT DU ER KLAM...så kan jeg fanme godt forstå dem [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

hmmm...næ, jeg kommer fra en meget kærlig familie. Meget omsorgsfuld. Jeg har heldigvis aldrig haft problemer med piger, siden du spørger, jeg får bare en nydelse ud af vold, er det så svært at forstå? Jeg rakker ikke ned på jeres beslutninger, men synes at det er meget interresant hvad andre mennesker bruger drugs til. i virker lidt indskrænkede? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
det lyder til at du godt kunne bruge er godt lag tæsk kære lille dawg

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Nej det er ikke tæsk han har brug for, men noget E. Prøv at tage noget E Dankdawg, jeg lover dig for at det er totalt fedt. Et stof der er helt i klasse med Cola.
Venlig hilsen
Fråder

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Dankdawg> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
jeg får bare en nydelse ud af vold, er det så svært at forstå?

JA...jeg må fandme være fatsvag.
At Du tripper for vildt på stofferne er grineren nok - fred være med det.
Meen...Du må sgu da ha´ en eller anden alvorlig hjernedefekt, siden Du ligefrem nyder vold!?!
Du lyder jo til at være én af de der alt, alt for popsmarte wannabe´s, der burde være langt færre af.
Jeg siger ikke Du ER det, men Du LYDER til at være det...
...og lad for èn gangs skyld panserne gøre deres arbejde...lidt "Benjamin" kan vel ikke skade nævneværdigt mere på dig...eller kan det dankdawg???

Løb en maraton...endorfin er den rene nydelse!

René

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
dankdawg: "Hvorfor fornemmer jeg at visse mennesker her har en hellig og puritansk holdning? Jeg siger ikke hvad i skal gøre, vel? I er lidt fordømmende synes jeg. Som om at hvis man ikke tager stofferne på den måde som i synes og bruger dem til det som i synes er rigtigt, så er man forkert på den? Sjovt som i sætter jer udenfor samfundet med jeres holdninger, og selv synes at i er alternative, men i virkeligheden er lige så fastlåste som samfundet. tsk."

jeg forstår godt du mener det, og det lyder også lidt sådan, men jeg tror de vil ha' folk gør det på den sikresten måde, og ha' respekt for stoffer osv..... Så i virkeligheden prøver de a hjælpe

[ 16 Maj 2001: Besked ændret af: Nicho ]

Psychedelia Gay Overlord

Nico, OK, du har nok ret i at det er i bedste mening. Caqtus: du kan jo bare komme dengse.
E har jeg prøvet, men det virker ikke kærlighedsfremmende på mig, tværtimod. Jeg bliver endnu værre af det shizz.
Skal lige nævnes at jeg næsten aldrig drikker, og slet ikke når jeg tager drugs.

Medlem

FORDI JEG ER SÅ GLAD ET MENNESKE TROR JEG BARE AT JEG GRINER AF DET HER ...HA HA HA HA HA HAH A HO HO HA HA HA HA HO HO HI HI HA OG LIGE EN MERE ha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hey man kan godt se at jeg ikke har været her et par dage - hvad er nu det for noget - en dankdawg - som vil dele tæsk ud - whaat - er det endnu en geek som snuser for meget til damen og hører for meget hip-hop - beskylder os for at være fordømmende, skal man tage stoffer på vores måde - det ved jeg squ ikke - det kommer an på om din måde er at tage stoffer og så smadre folk, hvis det er det - så kan jeg jo bare sige at du gik temmelig glip af det hele, er det gået op for dig at du bare er en svans som egentlig ikke tør slåsse medmindre at du er på stoffer - skal du virkelig lige booste dit nydelsescenter før du kan udrette noget - så er der ovenikøbet en der tilråder dig xtc - desværre makker, du burde ikke engang tage dine svampe og din hvide dame - du fatter dem jo ikke, crack deres skulls, er det såen at du føler dig som kongen når du bevæger dig igennem strøget - har du overvejet at dit coke forbrug har overtaget din personlighed og lukket dig selv ude?
Stoffer på min måde minder om noget der vil ligge dig ned, man skulle jo have vidst at du var her fordi jeg sidder netop i kbh efter en 3 dages "jeg har været alt for fuckedup" tur - og jeg vil da næsten vædde med at hvis du havde været med havde du ligget og brækket dit "rene" blod op i vores wc - kom igen når du har fået en voksenholdning, et barn som dig kan jo ikke tænke andet end "hvis alle ikke er som mig er de forkerte", du er da alt for ung til at disse folk som du ikke engang kan forstå at disse, jeg åd din sjæl i mit sidste trip og jeg fucker den op i min næste...........................

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
velkommen tilbage supastar =)

Medlem

JEG GRINER LIGE`LIDT MERE....HA HA HA HA HO HO [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] dankdawg hvor er du fra [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
EGO er tilbage...har sq savnet hans til tider kewle posts =)

Psychedelia Gay Overlord

Hmmm...igen en lidt uhøflig tone. Men OK, Ego, du kender mig ikke, så hvor skulle du vide hvad jeg har prøvet og ikke prøvet. Jeg er ældre end du tror, så meget kan jeg sige. Jeg er ihvertfald så erfaren med psykedeliske stoffer, at jeg ved at de tit giver brugerne en idé om at de er mere værd end andre, en følelse af at være i en hemmelig rygklapper-klub, hvor dem der har set lyset er bedre end de andre ignorante tumber. Jeg har aldrig været modstander af vold, altid set det som en forlængelse af mit udtryk, derfor bryder jeg mig heller ikke om at sådan nogle tøsedrenge kommer med slet skjulte trusler på internettet. Det holder ikke. Trusler er for kyllinger.Så skal vi ikke bare droppe den del af det? ok?
Jeg siger bare at nogle af jer her, der tror at i er så frigjorte og åbensindede er nogle af de mest lukkede mennesker jeg har mødt, med en panseragtig mentalitet. Hvad gør at i har ret? Hvorfor kan i dømme mig? Jeg dømte ikke jer på de ting i skrev, indtil i farede så hårdt frem mod mig. Jeg kan acceptere at mennesker har en anden mening end mig, men jeg foretrækker at vi holder en høflig tone, da det bringer diskussionen op på et højere niveau. Capis?
Jeg kommer iøvrigt fra Amager (som der står i min profil) til ham der spurgte.

Hav en god dag, og slap så lidt af. I tror i forstår hvad jeg er, men det er meget værre end i kunne forestille jer.

Danky Dawg

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Dankdawg-> Jeg tror det er din holdning til vold, og ikke dit stof forbrug folk har noget imod. Jeg er ihvertfald temmelig kraftig modstander af vold. Jeg har aldrig nogensinde været oppe at slås til fester og ude i byen.

Du har også grundlæggende en anden holdning angående hvad stofferne skal bruges til. Det virker som om du tager dem for at blive ondere og endnu mere hård. Jeg er temmelig sikker på at de fleste herinde tager stofferne for at komme i et godt humør, og have det fedt sammen med sine medmennesker. Det er nok derfor folk også har en negativ holding til dit stof forbrug.

Jeg mener verden ville være et bedre sted hvis ingen mennesker er voldelige. Vold er for primitivt og skadeligt. Det er jeg sikker på at langt de fleste herinde vil give mig ret i. Men jeg kan da godt se det fornuftige i at bruge vold som den sidste udvej, ellers havde jeg ikke gået til karate i alle de år.

Du skal ikke tage det så tungt med alt det svineri der foregår herinde på boardet, sådan er det generelt på internettet hvor man jo ikke behøver være ansigt til ansigt med dem man sviner til.

Venlig hilsen
Fråder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]