Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 18:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
Nedenstående er taget fra det du linkede til.

You are essentially vibrating a specific intention, or offer wave, and then choosing which detector, or result/reality, to observe through your thoughts and actions.

So if you’ve sent an offer wave in the form of an intention to create more money, and your thoughts and actions are focused on creating this reality, you will attract the new result you want. Conversely if you’ve sent the offer wave of creating more money but your thoughts and actions are fretting your current lack and complaining about what you don’t have you’ll end up canceling out your initial intention.

Dette er et perfekt eksempel på at det ikke er andet end psykologi. De tanker du har føre til dine handlinger. Kunne ikke være mere enig! Men det beviser bare ikke at det er en naturlov der er på spil. Det er sund fornuft.

Det skal lige tilføjes at jeg ikke prøver at pille dig ned. Jeg synes det er super godt at du har kunnet bruge det til noget. Det vigtigste er at man tror på det! Tro kan virkelig flytte bjerge! Tror man på noget, kan det jo være fløjtende lige meget hvad andre mener. Får man positive ting ud af det, er det det hele værd! Naturlov eller ej.

Junior medlem

Jeg vil ønske at jeg videnskabeligt vidste mere om det, så jeg kunne tage diskussion op med dig. Jeg er stadig overbevist om, at jeg har ret.

Men ja, helt klart der ligger selvfølgelig også en stor del psykologi i det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]