Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg fatter ikke at folk kan flippe over at lidt salg af hampfrø over psychedelia.dk vil skade sidens image.
Hvis aviserne så Guffe's poster ville helvede sgu da bryde ud:
"retarderet anitsemit på svampe opfordrer til vold"

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima Insania:
Få et liv Guffe, du er så svag at høre på, det bunder jo alt sammen i din egen bitterhed og mangel på indsigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

siger en person som har skrevet HEROIN under Favorit drugs i sin profil

hvem var det der skulle få sig et liv.

er det generalt over hele boardet at folk er i mod dødstraf,

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Punk:
Guffe, lad vær med at spilde din tid på at ha noget imod jøder, det har muslimere også, det må sgu være rigeligt, så hellere ha noget imod dem!!!!

Dammit, hver gang at man bliver bare lidt positiv over for invandere, er der nogle som ødelægger det igen!
<HR></BLOCKQUOTE>

nej nej jøderne er fuckt,
prøv at se på alt det lort de laver der nede og så sender de i øvrigt folk på flugt her op
og så skal vi døje med alle de problimer,

her for et stykke tid siden bombet de en tv stasion som var bygget af penge fra blandt andet danmark,

det er sku ikke sådane ting jeg gider at arbejde for at kunne betale skat til,

jeg syntes det er surt at der skal bruges så mange resucer på sådane ting de holder aligevel aldrig op med at slogs mod hihannen så hvorfor ikke bare la den ene slå den anden i ihjel og så komme videre

[ 02 Marts 2002: Besked ændret af: guffe ]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Guffe har en pointe!
- For der må da være et eller andet helt galt med vores samfund, når folk som Guffe kan vokse op med så skeløjet et syn på verden i almindelighed og livet i særdeleshed. Desuden kunne noget tyde på, at han skulle have sine skolepenge tilbage, for den danske stavning og grammatik er da kikset totalt. Men måske er det bare de satans jøder igen - eller hva'?

Dedikeret medlem

bajer og hash plajer at kunne gøre tricket,
fuck da grammatiken.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Jeg er så meget frisk på lidt bombe sjov!!! Bare sådan en lille en der gør alle de fucking klamme politikere bange!!! Måske skal vi lige tage fat i Ira? Det kunne da være meget sjovt!

"Så længe der eksisterer en stat må der også eksistere herskere og følgelig også slaveri: en stat uden
åbenlyst eller skjult slaveri er utænkelig - dette er grunden til, at vi er fjender af staten..."
BAKUNIN

Er alt hvad jeg har at sige! Hæhæ

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg kan kun være helt enig med guffe..

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
Jeg fatter ikke at folk kan flippe over at lidt salg af hampfrø over psychedelia.dk vil skade sidens image.
Hvis aviserne så Guffe's poster ville helvede sgu da bryde ud:
"retarderet anitsemit på svampe opfordrer til vold"
<HR></BLOCKQUOTE>

jeg er fandme ikke retarderet mon ikke det er dig der har sniffet for meget fortynder eller Poppers

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
HEJ!......ik' disse Poppers !

Junior medlem

Geografisk sted: Vanløse
Er det ikke snart på tide at højne standarden herinde?? Det holder ikke at diskutionerne ALTID ender i personlige interne "kaste med lort" konkurrencer. Hvad med at være lidt konstruktive istedet!!

Det er for let at sidde bag en computer og tro at man har løsninger på verdenens problemer, og samtidigt tro at alle andre er helt galt på den.

Vi er, efter min mening, en god forsamling af intelligente unge mennesker herinde, lad os da udnytte det til noget positivt og konstuktivt... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er da heller ikke videre opmuntrende for de dejlige mennesker der betaler og arbejder med at veligeholde denne her side, at skulle se deres arbejde, blive brugt på denne her meningsløse snak....

BARE MIN MENING.....SPRED GLÆDE!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Guffe: Med retarderet hentyder jeg til dine afstumpede holdninger og dine mange stavefejl (ved godt at stavefejl ikke er ensbetydende med lav intelligens osv., men viser at man ikke er god til at stave og dermed sikkert ikke særligt uddannet).

Jeg er enig med Cyberhippie, men føler at man er nødt til at udtale sig når folk kommer med åbenlyst racistiske udtalelser og opfordringer til vold.

Lad os bare være venner alle sammen...
"A wise man told me - don't argue with fools
'caus people from a distance can't tell who is who"

damn!!!!!

jeg syntes at hver eneste gang guffe siger noget som i andre ikke lige er med på så sabler i ham ned - og når i så ikke kan sable ham mere ned så går i i flæsket på ham med hans grammatik og stavning - er det ikke lidt nederen at skulle hakke på sådan en bagatel?

men det samme gælder da dig guffe - du kan da ikke bedømme om en person har et liv eller ikke bare ved at se hvilke stoffer der er hans favoritter......

med henhold til det der politik....

fuck da det - det holder jo ikke en skid alligevel - venstre smadrer vores land og det skal de da have lov til lidt - de skal jo osse have deres sjov og jeg var squ lidt træt af nyrup han er da ligeså stort et fjols som alle de andre...

alt magt til mig

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hey Eleusius (?!), det er et fedt indlæg du har fået stykket sammen. Forresten så jeg din artikel i Chilli; toga'er og alkohol er en fed kombination!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Enig Med Elven Raider drop det med grammatikken det er sqda ikke det der fortæller noget om en person, og han kan for min skyld ha sine holdninger for sig selv. Men når han (guffe) på den måde lufter dem på en så voldsom måde, ber han på den anden side jo ligefrem om at blive slået tilbage.

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Jeg er sq ligegald hvilket parti der sidder på regeringsposten for i det korte og lange er det sq det samme de står for om det så er A elller V, de er ikke andet end en folk hykler ligesom resten af DK. Det eneste der ville kunne skabe balance mellem mennesker er:

ANARKI

Hvilket ikke kan siges nok!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Med hensyn til Guffe ikke staver så godt...
Den var ikke pæn!Der ER altså folk,der er ordblinde,og det ka de sq ikke gøre for.
Lad os skyde på alle andre end os herinde.Vi skulle jo gerne holde mere eller mindre sammen,ikk?
Det er fint nok at man har forskellige meninger,men drop det personlige pis. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 20 Marts 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]