<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af speedy: det er nu engang meget godt, men hvad hvis man som jeg oplever det i løbet af dagen også? og det ikke kun er muskulær sammentrækning, jeg oplever at når det sker forsvinder mit syn i et ½ sek ell. lign. og min hørelse også, altså kort fortalt sætter min krop ud af funktion i et ½-1 sekund.<HR></BLOCKQUOTE>
--->Jeg vil lige starte med at sige at alt hvad jeg skriver nedenunder skal læses med forbehold. Man skal gå til læge hvis man er usikker på om man er rask (en fremmed læge hvis man vil være anonym feks)<---
Well, der findes faktisk en del mennesker der har oplevet det du (og jer andre) beskriver "at man bli'r zappet eller får stød". De fleste (beskrevede) tilfælde er personer der er holdt op med at ta' blaa antidepressiv- og andet nerve-medicin.
Lægerne ved ikke ret meget om dette fænomen (Der er tvivl. Nogen kalder det en mild udgave af "Serotonin Syndrome" (serotonin forgiftning), mens andre siger det måske er bi-effekter af at ha' haft SS, og så er der nogen der siger de 2 (SS og stød) intet har med hinanden at gøre), men umiddelbart er der intet der tyder på at det sku' være farligt i sig selv at få disse stød. De kan tilsyneladende vare ved op til 3-12 måneder efter stof-stop (måske mere, det er der ingen der ved med sikkerhed endnu)
Det hænger (ikke for at vade i det altså, hehe) muligvis sammen med din narko-pause at du får dem. Har du lagt mærke til om de også kommer MENS du ta'r narko? Det burde de ikke (de burde ihvertfald blive mindre kraftige)
Og et lille ps; Ikke for at opfordre nogen til noget, desuden ved i det sikkert også allerede i forvejen, men hash hjælper ofte på "myoclonus" (ufrivillige muskelbevægelser).
|