Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Man kan godt i Danmark blive anholdt for ikke at ville tale med panserne.
Det er sket for en af mine venner.
Han stod og pissede i en port da de kørte forbi. de havde vinduet åbent for de hørte ham sige (ikke råbe) 'nu ikke jer igen'.
De stopper og kommer hen til ham. (han er blevet færdig og de har ikke set ham pisse - men der ligger en lille sø).
De spørger hvad han har gang i og hvad han sagde til dem. han svarer ikke noget og vil gå ind på baren hvor vi andre er. det må han ikke for panserne. De spørger om hans navn og han nægter at svare. efter de har spurgt et par gange bliver han anholdt for ikke at ville give dem sit navn.
Det var anholdelses grunden ifølge politi rapporten.
Så man kan blive anholdt for ikke at ville tale med politiet

/BeLLe

Medlem

Geografisk sted: DK
Min ven var på vej hen til en fest inde i århus for et par uger siden, da politiet pludselig kommer kørende. Han begynder selvfølgelig at stirre lidt efter politibilen, da han er lidt fucked på div. sager, men også af ren nysgerrighed. Politibilen kører så hen til ham og spørger hvorfor han står og stirrer dumt på bilen og dem, han svarer så bare om det ikke er lovligt. Politidamen hopper så ud af bilen for at konfrontere ham verbalt i fysisk afstand. Da hun så be'r ham om at opgive hans navn til hende, nægter han det, da han selvfølgelig ikke synes der er nogen forklarlig grund på det. Politidamen bliver så arrig, og pludselig tager hun ham i et voldigt politigrab, hvorefter han selvfølgelig bliver chockeret og prøver at vride sig ud af grebet, medens han råber "hva laver du".

Han bliver så kørt han på politistationen hvor han går rimelig meget i panik da han stadig er ret heftigt påvirket. Han spørger dem om med hvilket grundlag de har anholdt ham, hvorefter de svarer at det skal han ikke bekymre sig om nu. En sagsbehandler bliver der heller ikke ringet efter, selvom han er under 18. Han bliver forståeligt nok endnu mere rasende og ´pludselig står der 3 politibetjente og holder ham i politigreb på jorden.
Han bliver så smidt ind i en celle. Efterhånden begynder han at krakkelere, eftersom han stadig er på en slags trip. HAn begynder at råbe om at få noget vand, men der kommer ingen vand, heller ej et svar. Nu begynder han så virkelig at gå amok, begynder at råbe i vildenskab efter noget vand, da hans hals er propfyldt med tykt slim som han har fået af dxm.
Han råber så efter om at komme på toilettet, men de gider ikke at lukke ham ud, eftersom de synes han er for aggressiv, så han bliver nødt til at pisse i en af hjørnerne i den bette celle han opholder sig i.

Klokken 8 om morgenen, bliver han løsladt.
De konfronterer ham med at de ikke vil skrive nogen rapport om episoden, da de mener at han var årsag til det hele, og det vil ikke gavne nogen, hvis han omtaler episoden yderligere.

[ 19 Marts 2003: Besked ændret af: Cornholio ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@Cornholio - kedelig historie må man sige!

jeg ville egentlig skrive endnu en lille sjov historie, men jeg er sq for træt. Den kommer i morgen.

-hygge

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Problemet er jo at de,hvis man stiller sig på bagbenene,siger,fint,så skal du lige en tur med på stationen.Og da man ved at det bliver en marathon forestilling på mindst 4 timer,siger man(jeg) nå men okay.Undtagen selfølgelig hvis jeg har noget gemt et sted på kroppen.Så prøver man jo at redde situationen.
Men man burde virklig,hver evig eneste gang,nægte dem adgang til lommerne.De dumme svin. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
det her er et spørgsmål om solidaritet.

for efter tiden vil jeg altid nægte at samarbejde med de svin [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

der er ingen grund til at gøre deres arbejde lettere.

@cornholio
jeg har ikk så meget forstand på sådanne sager men er det ikk noget med at man kan kontakte en rigsadvokat eller noget som så kan hjælpe ? mener jeg har hørt om det...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Belle, det er ikke ulovligt ikke at tale med politiet. Men det er påkrævet at man identificerer sig over for dem hvis de beder en om det. Ellers er de i deres gode ret til at anholde en.

Medlem
Brugeravatar

ja politiet er et dyrt bekendskab!!!! det oplevede mig veninde og mig nytårsaften, vi havde lånt hendes kærestes bil da vi bare ville ned i byen! da mødte vi politiet, dog selvom hun er 19 år, var hun først lige begyndt på kørekortet!!
og vi blev snuppet, hun havde en promille på 1,9 blev sigtet for at opgive falsk ID og uden kørekort!!

og jeg fik mig en lang kedelig gå tur, sammen med hendes utrolig skæve kæreste... Damm jeg hader dem (bøden blev på over 9000)

uhh... det var en uforglemmelig nytårsaften!
Men idag kan vi dog alle grine af det...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tina:
ja politiet er et dyrt bekendskab!!!! det oplevede mig veninde og mig nytårsaften, vi havde lånt hendes kærestes bil da vi bare ville ned i byen! da mødte vi politiet, dog selvom hun er 19 år, var hun først lige begyndt på kørekortet!!
og vi blev snuppet, hun havde en promille på 1,9 blev sigtet for at opgive falsk ID og uden kørekort!!

og jeg fik mig en lang kedelig gå tur, sammen med hendes utrolig skæve kæreste... Damm jeg hader dem (bøden blev på over 9000)

<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis hun kører uden kørekort med en promille på 1,9, så er hun sgu 110% selv ude om den bøde! Om noget, så skulle den være meget større...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tina: Du mener simpelthen at politiet bare skulle have ladet jer køre?

Insane psychedelia user!

Den bøde der var sgu' fortjent!

Men det er da stadig surt at skulle betale 9000kr..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]