Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Overfald!!!
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af NOSTALIC:
køb en gas pistol den er ånd nok,

i starten vil han nok tro den er ægte men hvis han skulle tro det er en atrap så pløk ham med en gang gas den er gromme nok

du kan købe sådan i tjekkiet -det skulle ikke undere mig om du kunne få den per post order bare sig de skal lægge nogen kateloger med paintball pistoler med sådan at den ser hamløs ud så evt få sent amonisionen serparat,har hørt man kan få den i sverige også men det har jeg ikke lige helt undersøgt,

så giv ham da et lag tæsk med en rive
<HR></BLOCKQUOTE>

En rive ??
det er da kedeligt.. har du ingen vildere råd. Jeg mindes du engang snakkede om knuste flasker i et bagagerum, og så en tur ud i skoven på humplede veje.

Du må da have bedre forslag en bare en rive eller gaspistol.

Vi ved du kan rolf, kom så med forslagene [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Du kunne også anskaffe dig sådan en fætter her;

Billede

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
du står i en kiosk hvor de sælger Cocio (helst 70cl), er du klar over hvor hårdt sådan en satan slår ? (de ligger perfekt i hånden).

håber ikkek at han kommer igen, vi går jo ikke ind for vold.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hmm Speedy hvor ved du sådan noget fra [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: colombia
Billede

Billede

Billede

du kan os bare tape noget dynamit fast til ham.
du kan købe dynamit her.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sprængstoffer ???

Det kalder jeg fandme harm reduction! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Svinet kom satme tilbage, og stod bare og ventede i butikken til alle kunderne var gået! Så gik han op til mig og fortalte mig alt om at han godt vidste at jeg havde meldt ham til svinene! Derefter rådede han mig til ikke at vidne imod ham. Han sagde noget om at han stod til et halvt år i skyggen! Hvad fanden tænker spasseren på? Komme og true mig på den måde! Sagde til ham at han kunne glemme det, hvilket resulterede i at han truede mig med sine ynkelige narkoman venner!
Så blev jeg sgu lige nødt til at ringe til panserne og fortælle dem at han forsøgte at presse mig med vold! Nu er der lidt mere at bure ham inde for!
Burde fandme ringe efter et par badass crack niggers med et par blowtorches så kunne de komme og straffe ham!
Han gik bare ud af butikken uden at sige mere!
Fucking Biatch!

Rolf, du må have nogle ordentlige råd til mig! Lidt mere originalitet efterlyses! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
En af mine venner fra skolen havde en ven der kunne få fat disse hersens skalpeller.. Sådan nogen af den rigtig nasty slags, der er meget meget skarpe.. Og så smeltede han hovedet af en tandbørste, og da plasticen var varm, satta han skalpellen i..

Ved et kig på arrerne på min hånd kan jeg så også huske at han gik rundt og snittede os i hænderne bagefter, og vi spader fattede ingenting, ligepludselig var der bare en masse blod.. Man kunne ikke nå at opdage noget før der var blod på ens diktat [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]..

Jeg har også overvejet at sætte en nål på skaftet fra en tandbørste, og så eller varme den op, og stikke den i hånden på ham..

Den med kanylen synes jeg godtnok er... Kreativ! Den skal jeg helt klart bruge næste gang! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Billede

@adb, tror du ikke panserbasserne skal underrettes på et eller andet plan? jeg ved at de er nogle svin, men det er nu en gang dem der er sat til at opretteholde ro og orden her i lille danevang.

[ 14 April 2003: Besked ændret af: eb ]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hva med vi lavede et psy.dk tæskehold, og kom over og tævede "the crap out of" det skide crack hoved der? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ah ja, det minder mig om en gammel diskussion vi havde for år siden...

Fang padden, og pacificér ham.
Spike ham med ~1000 mcg. LSD.
Luk ham inde i et 1 x 1 kvm. rum, med stroboskop-lys på indersiden og 200 watts højttalere der spiller Thunderdome på repeat.

Hvis han efter et døgn ikke er blevet fuldstændig forskruet af det, så tæsk da lortet ud af ham! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

- Dette er self. rent hypotetisk, jeg ville aldrig råde nogen til at gøre dette... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

@ADB tag et bat, ikke et jer rør, det slår for hårdt, og du risikere at slå manden ihjel, tag et træ bat og smæk ham, prøv at undgå hovedet, og btw: hvis du ser ham i din butik igen, så tryk på din alarm knap eller ring til panere

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jammen, er han bare en junkie? - for så kan du vel bare stille ham en på hovedet, så tør han vel næppe at komme igen. Og hvis det er en med nogle forbindelser/kammerater, der vil hjælpe ham, så meld ham til politiet, og få ham buret inde, så tør de andre heller ikke at nærme sig dig...

men søm Zik siger: glem det jernrør... man kommer let til at slå for hårdt.... brug en fastalavnskølle, eller dine hænder, hvis det skal være voldeligt-

Nåhhh, så syntes jeg forresten, at den ide med de smadrede flasker o bagagerummet, var ganske fin ....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Luk ham inde i et 1 x 1 kvm. rum, med stroboskop-lys på indersiden og 200 watts højttalere der spiller Thunderdome på repeat.
<HR></BLOCKQUOTE>

Fuck da Thunderdome... jeg tænker Creamy, Aqua, Tangokat og Pa-pagøje... det er SÅ meget mere brutalt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nej nej, det er jo en HR side..

Nææ, vi sætter os i en cirkel sammen med junkien, dopper ham med LSD og så for vi snakket ud om problemerne! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Site Admin

I må gerne spærre mig inde på 1X1 m med masser af syre i kroppen og hammer høj aqua, creamy, backstreet boys, britney og hvad i ellers kan finde på. Jeg ville få monster optur!!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hahah, nice!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skide popdrenge [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stærkt at du ringede til panserne.Sådan en drengerøv.
Hvis du virklig ER lidt nervøs for hvad der kan ske,få en lille handy gas spray.Det,eller et lille baseball bat,du kan have i linningen på dine bukser.

Men jeg tror ikke du behøver at være nervøs for mere.Han har set nu at du mener det alvorligt,og at han ikke kan skræmme dig.
Godt gået! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Ah ja, det minder mig om en gammel diskussion vi havde for år siden...

Hvis han efter et døgn ikke er blevet fuldstændig forskruet af det, så tæsk da lortet ud af ham! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

- Dette er self. rent hypotetisk, jeg ville aldrig råde nogen til at gøre dette... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

24 timers thunderdome...nice [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Du kunne jo bare forberede dig lidt på fremtiden og træne noget badass ninja, ja det har jeg da gjort, meeen OK jeg er også småparanoid [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
(mestre teknikken bedre kendt som bjergbumsens tang teknikker)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]