Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Der kunne da ikke ske noget ved en drukfest, men kan jo faktisk godt feste uden at indtage noget illegalt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Jeg kan da sagtens følge det med at vi skal alle være med til at betale for hosting osv, men hvorfor fanden skal der betales til en fest hvor der sikkert kun kommer 20-30 mennesker herinde fra, eller til en t-shirts som halvdelen alligevel ikke gider have? Det her er bare eksempler, men syns bare vi skulle sætte prisen ned så og lade det være kun ved hosting!<HR></BLOCKQUOTE>

Vi er jo en del herinde, og beløbet kommer jo over hosting prisen ligemeget hvad - så det er jo ikke kun nogen af os der skal betale, så må vi jo bruge pengene et andet sted ik. Hvis der er 50 brugere der betaler 25,- har vi mere end hvad hosting koster - og der er sikkert flere der betaler ... det ville jo være lidt dumt at tage 1 krone pr bruger bare for KUN at liiige få det beløb

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af KeNN_aaB:
Ohøj!

Well, jeg syntes ikke om idéen i starten, men 25,- for et år lyder rimeligt for mig. Dankort er et must? Tjah, jeg har ikke dankort og ønsker ikke mine forældre blandet ind i mit forhold til dette site. Har i overvejet giro-indbetaling?

Kenneth.
<HR></BLOCKQUOTE>

Dankort, ja så skal der laves SSL certifikat og aftale med PBS - det koster i sig selv 1000-1500 om året at have ... så en normal bank overførsel ville nok være at fortrække

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:
Der kunne da ikke ske noget ved en drukfest, men kan jo faktisk godt feste uden at indtage noget illegalt.<HR></BLOCKQUOTE>

Ja men hvor mange tror du lige gider det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan jo ikke være vores skyld du ikke gider gå til fest uden at tage stoffer, der er jo heller ikke nogen der siger du ikke skal - det er vel op til dig selv.

Fest var kun en idé til hvad pengene kunne bruges til, stop nu med at snakke om det heh Vi skal have penge ind til hosting, INTET ANDET ... og vi får helt sikkert flere ind, hvad de skal bruges til finder vi ud af på et senere tidspunk ved hjælp af quickpoll eller lign.

Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Jeg har ikke 25 kr. og får det aldrig. Jeg er så meget en fattigrøv som man kan være. Jeg tror jeg bliver nødt til at forlade dette vidunderlige site og dets vidunderlige mennesker, hvis der går kapitalisme (joke) i det hele.

Håber at sitet fortsat vil være gratis [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Det er fint nok med betaling, da der er visse udgifter for TM, som han ikke skal klare alene.

MEN jeg nyder i højere grad at være på chatten end sitet, sååå...

Det er bare min mening.

hej
jeg syns det er helt iorden.vi allesammen er med til at betale.for web hotel.men med de andre ting .syns jeg at vis alle skal betale .må alle jo være med til at bestemme hvad de sidste penge skal bruges til. ud over webhotel.men jeg hved det sku ikke lige ,men måske admin/moderators skulle mødes og snak om hvad der skulle laves og hvaddan!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
hej
jeg syns det er helt iorden.vi allesammen er med til at betale.for web hotel.men med de andre ting .syns jeg at vis alle skal betale .må alle jo være med til at bestemme hvad de sidste penge skal bruges til. ud over webhotel.men jeg hved det sku ikke lige ,men måske admin/moderators skulle mødes og snak om hvad der skulle laves og hvaddan!!
<HR></BLOCKQUOTE>

Som sagt finder vi ud af det på et andet tidspunkt, nu snakker vi bare om brugerbetalingen hvordan vi gør det - og folk meninger om det

Medlem

Nu er jeg lidt computerspasseridiotnar. Men hvordan ville sitet virke hvis man ikke betalte? Ville man så bare ikke kunne logge sig på eller hvad. Tror i ikke at det ville have konsekvenser for nye folk. Jeg ville aldrig have kommet til sitet hvis det havde kostet penge, og jeg er da hvert fald en person som har fået meget ud af sitet (ved ikke hvor jeg havde været uden den hjælp jeg har læst mig til og fået her på forummet). Tror det ville kvæle psy.dk langsomt....jeg syntes det er en dårlig ide.

Dermed ikke sagt jeg ikke vil betale små kr 25, men jeg syntes ikke det er god ide...især ikke for folk som mig.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
hey wankers,
jeg gir gerne en skærv helt frivilligt uden at blive presset til det, fordi jeg kan lide psychedelia.dk og bruger det.

derimod er brygerbetaling en dårlig idé,da det vil slå sitet ihjel. jeg gider ihvertfald ikke bruge et site der er en hyggeklub for dem der er 'ansvarlige' nok, til at bruge stoffer på 'den rigtige' måde. Sitetskal helt klart være åbent for alle hvis det skal have nogen eksistens-beretigelse.

Man kan derimod opkræve penge fra dem der vil have adgang til medlemsforummet, sådan at det er noget man både skal godkendes for OG betale for.

Danky

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
..Jeg gir gerne en skærv helt frivilligt uden at blive presset til det, fordi jeg kan lide psychedelia.dk og bruger det..

Det virker da som en god ide; i(læs, en admin) opretter en konto, og så kan folk bare donere penge dertil..? Jeg ville sgu ikke have noget imod at smide en sjat penge i bøssen, i skal bare give mig et kontonr [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

"Dem med de største skuldre, bærer den største byrde - Eller noget!"

Så bliver der også plads til fattigrøve som "eRaZoR"! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Mathias

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Synes dankdawg har fat i noget, hvis folk ikke kan stille spørgsmål, så får de ikke svar, og hvis de ikke får svar så er dette site ikke længere harm reduction, men en lammeklub på internettet, for nu at sige det hårdt.

En evt. medlemsbetaling ville jeg ikke have noget imod, men det skulle være for at holde sitet kørende, ikke for at få alle de mindre intelligente posts væk. Synes godt admins kan køre en hårdere stil overfor dem, men hvis i, Zionboy og wOODY^dRN, blot vil slippe for at se på det, så synes sgu det er lidt svagt, sitet er jo netop til for at hjælpe de folk der ikke ved så meget, og det gør man ikke ved at skræmme dem væk med brugerbetaling osv. Hvis i gerne vil have en højerer standard på psychedelia, så hjælp selv med til at forhøje den så vi får mere intelligente svar på posts, og får slettet alle de lamme posts.

Håber det gav nogen mening.
Mvh. Christian

Dedikeret medlem

ved en brugerbeatling vil alle jo stadig kunne få lov at læse på boardet.

+ man så stadig kunne have gæstebogen hvor folk der ikke er medlemmer kan stille spørgsmål.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg anbefaler hårdere kurs overfor offtopic og fjolleri i andre forums end generel og fuck-forums.

Samt at alle admins og mods foregår med et godt eksempel og ikke opfører sig urimeligt (hvem er det lige jeg tænker på hér?? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Dankidoggie

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:

derimod er brygerbetaling en dårlig idé,da det vil slå sitet ihjel. jeg gider ihvertfald ikke bruge et site der er en hyggeklub for dem der er 'ansvarlige' nok, til at bruge stoffer på 'den rigtige' måde. Sitetskal helt klart være åbent for alle hvis det skal have nogen eksistens-beretigelse.

Man kan derimod opkræve penge fra dem der vil have adgang til medlemsforummet, sådan at det er noget man både skal godkendes for OG betale for.
Danky
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor tror du brugerbetaling vil slå sitet ihjel?
Der er stadig ikke tale om at forumet ikke skal være åbent for alle - kun at betalende medlemmer kan poste. Dem der søger info vil stadig kunne finde informationerne - bare ikke have mulighed for at kommentere!
Der bliver jo også talt om et forum til ikke-medlemmer - dvs. dem der ikke betaler. Her kan de "dumme" spørgsmål stilles.

Mht. til øko. overskud - så kunne pengene udover hosting, gå til at opkøbe regnskov - evt. gennem Nepenthes.
Det virker så dejligt politisk korrekt, og vil stille evt. kritikere (læs medierne) i en underlig situation.

Jeg vil da iøvrigt gerne påpege at jeg personligt overhovedet ikke er interesseret i at psy.dk bliver en hyggeklub - tværtimod.

Udover brugerbetalingen går jeg også ind for en streng linie overfor intetsigende posts.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Jeg retter og sletter hvad jeg har lyst til.<HR></BLOCKQUOTE>

WORD UP! ...så har jeg da lært dig lidt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

(kom så, flame me! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])

Woody > Jeg mener bestemt at der findes op til flere udenlandske reklame-financierede gateways, som er gratis for sitet at bruge - det forudsætter dog at brugerne har et Visa/MC/Diners.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@dex - da' størstedelen af brugerne er under 18. og de fleste sikkert ikke vil delagtiggøre deres forældre omkring deres brug af stoffer, ved jeg ikke helt hvordan det vil kunne lade sig gøre for dem at være medlem...?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@dex - da' størstedelen af brugerne er under 18. og de fleste sikkert ikke vil delagtiggøre deres forældre omkring deres brug af stoffer, ved jeg ikke helt hvordan det vil kunne lade sig gøre for dem at være medlem...?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dex|idle:
Woody > Jeg mener bestemt at der findes op til flere udenlandske reklame-financierede gateways, som er gratis for sitet at bruge - det forudsætter dog at brugerne har et Visa/MC/Diners.<HR></BLOCKQUOTE>

Yeah, men så kommer der pris oven i + et par dollar for at bruge visa eller lign. Dankort ville ikke være mulighed. Så bliver det sikkert for dyrt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]