Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Gode nyheder
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
11 point

de mener at jeg har brug for hjælp....okay så siger vi det. Men den eneste hjælp jeg har brug for er sgu når jeg er så lam at jeg ikke kan stå op [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Den eneste "hjælp" jeg har brug for er den man kan købe i pille- eller pulverform [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg fik 6 point.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg fik 13 point. I, som har fået 3 og 4, har da løjet som gale? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 01 Maj 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Jeg fik 13 point. I, som har fået 3 og 4, har da løjet som gale? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 01 Maj 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg fik selv 3 eller 4 point ( damn jeg har narkohjerne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) men jeg har altså ik løjet i den... Jeg har nu heller ik taget stoffer så længe så... Men det kan være jeg får så mange point en dag... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Jeg fik selv 3 eller 4 point ( damn jeg har narkohjerne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) men jeg har altså ik løjet i den... Jeg har nu heller ik taget stoffer så længe så... Men det kan være jeg får så mange point en dag... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

*S* Det må vi da håbe, at du ikke gør. Jeg kan ikke fatte, at jeg faktik stort set svarede "ja" til alle spørgsmålene. Skulle jeg være dybt afhængig? Jeg ville ikke have taget stoffer i mere end en måned nu, hvis det ikke var for i dag. Det er da ret godt klaret at være dybt afhængig, når man tager stoffer så sjældent. Det er da også nogle lidt underlige spørgsmål. Hvor mange mennesker, som tager stoffer, gider fx at se på, at folk tager stoffer, uden at de selv deltager? "Efter nogle dages indtagelsespause, oplever du så en kraftigere virkning ved indtagelse af stoffer/hash?" Det gør alle da, hvis de er tilvænnede. "Har du "fået nederen" på grund af stoffer/hash og alligevel genoptaget forbruget?" Det er ret svært ikke at få "nederen" efter fx speed. Man kan næsten kun svare "nej", hvis man kun har taget det én gang. Osv., osv. :-)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg ser da folk tage stoffer hver weekend... Men tar kun noget 1 gange i måneden ( ca [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )... Jeg drikker mig da bare en pind i øret... Har ik noget problem med at sidde og glo på folk som sniffer osv... Okay jeg vil sige det er lidt svært at lade være med at tage kex når man står med 4 dobelt rolex, og man ik har taget kex 3 uger hehe... Men jeg klarer mig forhåbentligt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Jeg ser da folk tage stoffer hver weekend... Men tar kun noget 1 gange i måneden ( ca [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )... Jeg drikker mig da bare en pind i øret... Har ik noget problem med at sidde og glo på folk som sniffer osv... Okay jeg vil sige det er lidt svært at lade være med at tage kex når man står med 4 dobelt rolex, og man ik har taget kex 3 uger hehe... Men jeg klarer mig forhåbentligt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Hmm, jeg kan slet ikke klare, at andre tager speed eller ecstasy foran mig. Alt andet kan jeg gå med til, men ikke de to stoffer. Jeg bliver i dårligt humør, bare jeg ved, at der foregår snifning eller pillespisning et eller andet sted, og jeg ikke er med. Og når jeg først har alkohol i blodet, tænker jeg ikke på andet end snus. Jeg undgår rent faktisk gerne helt at drikke, hvis jeg ved, at der ikke bliver noget snus, da jeg altid får en syg lyst til streger, når jeg har drukket. Det er helt ekstremt. Derfor drikker jeg også sjældent. Jeg ville simpelthen bryde sammen, hvis der var nogle, der tog snus foran mig, når jeg havde drukket. Gid, jeg bare kunne drikke som dig. Men det kan jeg ikke. Jeg falder også i søvn efter 4-5 bajere. ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]