<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic: Jeg ser da folk tage stoffer hver weekend... Men tar kun noget 1 gange i måneden ( ca [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )... Jeg drikker mig da bare en pind i øret... Har ik noget problem med at sidde og glo på folk som sniffer osv... Okay jeg vil sige det er lidt svært at lade være med at tage kex når man står med 4 dobelt rolex, og man ik har taget kex 3 uger hehe... Men jeg klarer mig forhåbentligt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
Hmm, jeg kan slet ikke klare, at andre tager speed eller ecstasy foran mig. Alt andet kan jeg gå med til, men ikke de to stoffer. Jeg bliver i dårligt humør, bare jeg ved, at der foregår snifning eller pillespisning et eller andet sted, og jeg ikke er med. Og når jeg først har alkohol i blodet, tænker jeg ikke på andet end snus. Jeg undgår rent faktisk gerne helt at drikke, hvis jeg ved, at der ikke bliver noget snus, da jeg altid får en syg lyst til streger, når jeg har drukket. Det er helt ekstremt. Derfor drikker jeg også sjældent. Jeg ville simpelthen bryde sammen, hvis der var nogle, der tog snus foran mig, når jeg havde drukket. Gid, jeg bare kunne drikke som dig. Men det kan jeg ikke. Jeg falder også i søvn efter 4-5 bajere. ;-)
|