Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
SortSnog skrev:
Hold nu op med det der "hårde stoffer" crap. Og nej, lad være med at give hende narko, det er sgu en skæv måde at komme tættere på hende.

Enig- hvis I finder sammen er en stor del af jeres forhold baseret på stoffer, hvis du giver det sådan en start.

Synes i skulle blande jer udenom... Hvis manden ville give hende en flaske rødvin var der jo ikke nogen der havde sagt noget... Det er åbenbart i orden at møde hinanden når man er stangstiv, men ikke når man er på stoffer.... :roll:

Nu har jeg ikke selv prøvet MDMA, men jeg kunne ikke forestille mig det er noget der smager godt / er rart i næsen / whatever hvor man nu propper det ind. Derimod kender jeg da alligevel en del der nyder rødvin fordi de synes det smager godt og ikke for at blive stive (jeg selv hader vin). :)
No hate. :peace:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg forstod nu bare spørgsmålet som om, om han kunne give hende en gave i form af et stof... Og i så fald, ville der da ikke være noget i vejen med en ordentlig koger, hvis hun er den rette at gøre det med... Hvis man har bare en smule forstand og selvkontrol, så burde ens forhold ikke bare komme til at dreje sig om stoffer kun, synes det er at overdramatisere det...

Men hvor gammel er trådstarter egentlig, om man må spørge?

Insane psychedelia user!

Man kan da godt gøre lidt ekstra ud af omgivelserne uden at virke vattet. Det ville de fleste normale piger da bare synes var smigrende. Hvis hun virkelig vil dig, er det da ikke det, som det skal komme an på.

Og nej, der er altså ikke noget charmerende ved en brovtende alphahan. Derimod er det mest sexede en intelligent og selvstændig mand, der hviler i sig selv.

Jeg HADER når folk forholder sig til de ting jeg IKKE skriver. Er du dum?

Junior medlem

Man kan da godt gøre lidt ekstra ud af omgivelserne uden at virke vattet. Det ville de fleste normale piger da bare synes var smigrende. Hvis hun virkelig vil dig, er det da ikke det, som det skal komme an på.

Og nej, der er altså ikke noget charmerende ved en brovtende alphahan. Derimod er det mest sexede en intelligent og selvstændig mand, der hviler i sig selv.

Jeg HADER når folk forholder sig til de ting jeg IKKE skriver. Er du dum?

Fedt metaplan med den ucharmerende, brovtende alphastil!

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes den bedste idé var den med rohypnolerne! :-D

Medlem
Brugeravatar

Giv hende rohypnoler, men overrask hende og fortæl det først bagefter.

:rocking:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
^ Det er tydeligvis det pigerne vil ha'?

Medlem
Brugeravatar

^ Det er tydeligvis det pigerne vil ha'?

Naah, til at falde i søvn på er de udemærket ;)

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg fik med det samme tanken: Hvis det går galt, tør du stå med ansvaret? MVH Kristian

Medlem

''Jeg HADER når folk forholder sig til de ting jeg IKKE skriver. Er du dum?''

Undskyld, men jeg synes ikke, at du kan tillade dig at være så grov over for mig, blot fordi min mening ikke lige falder i din smag. Du brugte selv betegnelsen ''alpha'', hvilket var det, som jeg forholdte mig til. På hvilken måde mener du, at jeg har misforstået dit indlæg/læst noget ind i det, som ikke var der?

Dit spørgsmål lader jeg tale for sig selv.

Medlem
Brugeravatar

''Jeg HADER når folk forholder sig til de ting jeg IKKE skriver. Er du dum?''

Undskyld, men jeg synes ikke, at du kan tillade dig at være så grov over for mig, blot fordi min mening ikke lige falder i din smag. Du brugte selv betegnelsen ''alpha'', hvilket var det, som jeg forholdte mig til. På hvilken måde mener du, at jeg har misforstået dit indlæg/læst noget ind i det, som ikke var der?

Fordi du nitpickede et enkelt ord ud af hele hans indlæg, og svarede igen på det, uden at forholde dig til dets kontekst. Han brugte ordet alpha, til at beskrive netop den selvsamme idé af en mand som du diskede op med.

Medlem

Ok, det beklager jeg. Der må jeg vist have forhastet mig. Det skal ikke ske igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Så er der gang i hønsegården! Billede

Hvis hverken du eller hende har erfaring med stoffer som MDMA, så synes jeg om ideen.. Hvorfor ikke springe ud i et nyt eventyr sammen?

Men må nok sige, at med den meget sparsomme information vi har om de relevante "forhold" omkring dit spørgsmål, så synes jeg det lyder som en beskidt ide. 8)
Drag din egen konklusion af mit indlæg :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]