Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 02:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

jeg forstår slet ikke hvordan du kan tillade dig at skrive sådan noget Jensus... Sæt dig selv i den samme situation, ville du synes det var fedt? Egentligt burde du rose manden for at have klaret sig igennem det. Et eller andet sted synes jeg det er vildt lavt at du kommer med sådan nogle latterlige udtalelser, men jeg har også ondt af dig fordi du ikke selv kan se hvad det er for noget lort du fyrer af! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

jeg synes det er flot af trold at han har klaret det!!

god karma [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

jeg kan kun sige en ting .du har meget og lære i nu om det .og der er mange grunne til.men jeg håbe da du har nogen gode venner og en farmilie der holde af dig til den tid det sker for dig jensus .......

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Haha, kom så tøser!!! -riv hinanden i håret! *lol* Jeg elsker psy.dk!

Insane psychedelia user!

Jeg bliver ikke narkotaber, jeg kan styre mit forbrug...

[ 21 Juli 2003: Besked ændret af: trold|idle ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
stop nu den forbandede flaming, og lad os komme tilbage til dette ellers seriøse topic

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød... Tror jeg?
Ja, ta' nu en slapper drenge...

Trold: Jeg er ked af at høre at det gik så galt. Jeg har desværre ingen rigtige gode råd andet end at det skal lægges bagved og der skal fokuseres på at komme videre. Efter regn kommer altid sol...

Og Jensus: Du kunne godt være lidt mindre offensiv i dine udtalelser, hvis du spørger mig...

[ 21 Juli 2003: Besked ændret af: Ribbe ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Nøj Jensus du sætter kraftedeme mit pis i kog nu [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg glæder mig næsten til en dag, hvis DU får problemer med stofferne! Alle kan blive afhængige, du fortjener det næsten! Det er fandme flot af Trold at han kan klare det, og han har alt min støtte!

Trold, du har alt min støtte og jeg håber vi snakkes ved fremover!

@Jensus Du har mistet alt min respekt nu! Du må da have et stort problem med Trold eller også er DU blevet for fucked up af stofferne?

Du svinene også Trold til i posten om kærlighed, og det kommer fra dig som har whinet konstant over at dine "venner" ikke gider være sammen med dig, og at du bliver droppet af kæresten!

Det samme er sket for dig, men alligevel dømmer du ham!

Rigtig, rigtig dårlig stil Jensus... Lige nu bliver man jo helt flov på dine vegne [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved ribbe, den der kunne du sq godt have lagt over PM!

I det hele taget, så forstår jeg ikke hvorfor folk lige skal sige hvad de mener om, at andre folk flamer... vil i ikke nok sende mig en PM hvor i forklarer hvorfor i liiiige skal svine Jensus til? I har sikkert nogle gode argumenter, men hvorfor skal det sendes ud offentligt, og når i så sidder og siger "ehh mand, i skal altså ikke flame public" - hvorfor gør i det så selv? Folk der føler sig ramt, kontakt mig via PM eller IRC eller ICQ.

Edit; Fordi jeg hader triste goodbyes, så blir det her min sidste aktive deltagelse i en debat på dette website, er fandme så træt af folk som...ja, ingen person-fights...måske en ADMIN burde træde ind her?

[ 21 Juli 2003: Besked ændret af: N|DK ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:
Jeg bliver ikke narkotaber, jeg kan styre mit forbrug...<HR></BLOCKQUOTE>

Det skal du ikke være så sikker på, tænk på når du for alvor kommer i problemer, så VED du jo at stofferne er en nem udvej ud af problemerne... Tænk bare på hvad Opiater formår Jensus, var det ik noget? det fjerner enhver angst, frygt, sorg etc.

Tænk dig om inden du snakker på den måde til folk, du ved ikke om du lige pludselig for alvor kommer ud at skide og så lige pludselig sidder med en nål i armen så du ikke længere kan skide...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jensus > Dårlig stil, det der... "Narkotaber" - hold da kæft et usselt ordvalg!

Bed du bare til at du aldrig ser afhængighedens grimme ansigt, som desværre viser sig alt for tit...
For os som har set det, og har været helt nede og ligge i mudderet, ved hvor fucking ubehageligt det er.

Minus karma til dig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som det er påpeget så er den påstand med "jeg kan styre mit forbrug, jeg bliver ikke narkoman" latterlig. Det har jeg sgu hørt fra en del junkier efterhånden, og jeg har selv haft et overforbrug af forskellige stoffer.

Jensus det kan godt være at du ikke har prøvet et stof endnu som du følte dig draget til igen og igen, men med stoffer som fx opiater og andre downers er det utrolig let at blive afhængig næsten uden man lægger mærke til, det tror jeg Gonzo kan bevidne.

Mht. jeres person-fights så vil jeg ikke blande mig... ikke fordi jeg ikke vil tage stilling, mere fordi det ødelægger posten.

Og til dig n|dk så synes jeg sgu ikke du skal smutte, jeg kommer til at savne dig.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
styr da lige tonen jensus.. manden har lige haft en meget hård omgang.

tror ærligtalt ikke han har brug for at blive kaldt dum. Han er nok selv 100% klar over at det ikke var smart at misbruge BDO

Insane psychedelia user!

Jeg er ærligt talt ligeglad...han har fået masser af støtte og råd herinde fra...

lille jensus det har har jeg enlig ikke skave for og få støtte det har jeg fåde nok af.afvare ander som kunne komme i samme sted .men for eftertiden vil jeg godt be dig om og holde dig langt væk fra mine post.og vist du har nåde og sige elle brokke dig over så skive en pm det er det de er der for.
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Gider du at pakke det der "lille" sammen, "bedstefar" trold ?

Hvis du nu læser hvad jeg skriver, så skriver jeg ikke "Trold har lavet det her topic for at få medlidenhed", hvad jeg skriver er at du har fået så meget støtte også mange råd tidligere herinde.

Det er bare ufatteligt dårligt HR at man ikke udnytter de oplysninger som nu engang eksisterer.

Udover det, så advarer du imod selvmedicinering, hvilket jeg mener at man sagtens kan gøre, hvis bare man tænker sig om. Men du synes måske heller ikke at man skal selvmedicinere med 5-HTP ?

Det er et frit board, jeg skriver hvor jeg vil, idle du bare videre.

[ 21 Juli 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hey Jensus, jeg synes ærlig talt ikke at din personlige clench med trold hører hjemme i den her post. Hvis du ikke synes han har fortjent medlidenhed, så lad være med at give ham noget. Ingen grund til at starte personfights i en tråd der kunne være handy for folk der tager BDO.

Jeg har da også fået råd herinde, som jeg bevidst har overhørt. Det er altså ikke så nemt at styre det, hvis man først er havnet i et misbrug af den ene eller den anden grund.

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af N|DK:

Edit; Fordi jeg hader triste goodbyes, så blir det her min sidste aktive deltagelse i en debat på dette website, er fandme så træt af folk som...ja, ingen person-fights...måske en [b]ADMIN
burde træde ind her?

[ 21 Juli 2003: Besked ændret af: N|DK ][/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Bye bye [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Jeg holder stadigvæk på det jeg skrev før, ALLE kan blive afhængige men desværre er der ikke så mange som kan komme ud af det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Derfor synes jeg det er flot du har klaret det Trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

For at være lidt mere seriøs og holde sig til topic, kan vi ikke få nogle af de links i har snakket om før så vi kan få nogle facts på boardet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: hasselager
jeg vil enlig godt give en post af mit gamle nick noget nyt lys, for at få lidt lys på afhæninghed :) og hvor galt det kan gå når man tror man blive klog på stoffer og lær og skaffe dem nemt på nettet... det har jeg opleve så mange gange ender med død og var det os tæt på her...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg havde også i en kortere periode lidt en kamp med gbl.

Jeg kunne lige snuppe en smule hver anden dag, da jeg oplevede gbl som en kort og kontrollerbar rus, der tilsyneladende ikke trak særlig mange ubehagelige bivirkninger med sig. Men pludselig begyndte jeg bare at dosere oftere, fra 5 dage om ugen, hvor der nogle af dagene blev redoseret og før jeg vidste af det, begyndte bivirkningerne langsomt at snige sig op på mig. Jeg nåede heldigvis at stoppe mig misbrug efter 2-3 uger, så jeg slap med et svingende humør, søvnløshed og ubehagelige smerter.

Jeg har stadig en halv flaske stående som jeg ikke har rørt siden jeg stoppede, rusen tiltaler mig ikke det mindste i dag.

Jeg er glad for at du er sluppet ud af din afhængighed og ønsker dig al held og lykke i fremtiden. Og husk at psykisk velvære ofte hænger sammen med fysisk velvære, så overvej at dyrke noget motion. Det er sjældent sjovt i starten, men når du vænner dig til det, så vil du næsten ikke kunne undvære det. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]