Som det fremgår af emnets overskrift er jeg interesseret i at suge nogle gode råd til mig, da jeg er lidt på bar bund.
Jeg er 22 år gammel, og har røget joints,bong,spand,støvsugerrør,pavillionstænger, på regelmæssig basis siden jeg var 16, hvilket er det eneste på mit Stof-Renomé. Igår, nytårsaften gav min ven mig noget nogle Rødlige MDMa krystaller i en pose, og sagde jeg burde prøve det. Det skal siges min ven gerne vil tage det med mig, det eneste problem er at han tager til israel i et halvt år om 8 timer. Så jeg har ikke rigtigt nogle venner, jeg kunne tage det med alternativt, og jeg er efterhånden blev ivrig efter at tage det, da jeg har haft tanken om at eksperimentere med 'Hårdere' stoffer siden jeg var 14... Det tog mig så to år yderligere før jeg prøvede the reefer madness.
Opsummeret har jeg følgende spørgsmål.
Er det et problem at jeg har ADHD, og aldrig har taget medicin for det. Andet end Cannabis.
Kan jeg tage det alene, eller ville det være bedst at tage det sammen med en ven så man ikke føler sig for isoleret med en helt masse fysiske følelser. (Snakker ikke nødvendigvis om sex, men bare ting som at høre tanker fra en anden person end sig selv. (Tænker i aspektet af min jomfruelighed inden for denne her nye gren af stoffer.
hey
efter min mening er det allervigtigeste når man tager MDMA/ecstacy helt klart ens pusher man skal altid gå efter krystallerne for pillerne kan være livsfarlige, så vidt jeg husker kan der dannes PMA under syntesen pga urenheder og ligegyldighed, og det dør man ret hurtigt af.
MDMA i helt ren form har ikke nogen nedskrevet overdosis grænse men der er risiko for serotoninsyndrom efter høje doser.
MDMA er et fantastisk stof og husk at drikke vold meget vand for man besvimer hurgtigt af dehydrering.
og husk at teste for allergi før du tar den fulde dosis

hvis du lige vil starte med et lidt roligere trip før du prøver MDMA kan jeg varmt anbefale 6-ABP som også er et Empathogen ligesom MDMA fordelen ved det stof er at det er lovligt og det kan købes af div. reserch chemicals suppliers online, de går under navnet benzo fury
din ADHD har intet at gøre med hvilke stoffer man kan tåle da det er en psykisk lidelse. Dopamin og Serotonin øgende stoffer har tilgengæld terapeut'tisk virkning mod ADHD.
MDMA tømmermænd er forfærdelige så det ville være en god ide at få fat i nogle benzodiazepiner med lang halveringstid som fx valium, rivotril , risolid.
håber det kunne bruges