Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 19:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede at tage 150mg krystaller i et shotglas med vand. det gjorde ingenting for mig, efter en halv time tog jeg endnu et shot med 150mg og fik en mild effekt ud af det.

Tog du det på tom mave?

Junior medlem

jeg vil da os helt klart frarådde at han skal tage 1 g, men han skal bare heller ikk være bange for og få et od, fordi hvis man tænker for meget på det når man tager det, kan det godt ødelægge ens trip lidt synes jeg. men jo han skal nok tage 100-150 mg :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
altså man kan næsten ikk undgå og få det for varmt når man tager mdma, man skal bare sørger for og have et vindue åben, og ellers skal du bare drikke nok med vand. men du skal heller ikk være bange for og tag for meget for mig og nogle venner tog ca 1 g hver på en aften, men man skal nok starte stille og roligt ud

jeg vil da os helt klart frarådde at han skal tage 1 g, men han skal bare heller ikk være bange for og få et od, fordi hvis man tænker for meget på det når man tager det, kan det godt ødelægge ens trip lidt synes jeg. men jo han skal nok tage 100-150 mg :)

Fede råd og info du kommer med! Også i din sidste post. Der er forskel på at være nervøs for at få en OD når man sidder og gør dosen op, og derved justerer dosen efter hvad der er forsvarligt, og så til at sidde og være nervøs under trippet over om man har fået for meget. Hvorfor blander du det sammen?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er slet ikke bange for at OD, overhovedet. Men jeg har læst, at der er lige så stor chance for at dø af at drikke for meget vand, som der er for at blive for varm. Derfor vil jeg bare være sikker på det med vandet, da det nok godt kan gå hen og ødelægge en del af oplevelsen hvis jeg ikke er sikker på det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Igen, spis noget salt under trippet (i form af chips eller lignende), så skulle du være sikker :) Jeg mener (mener!!) at vand-døden skyldes forskubning af saltbalancen. Nogle af de kloge hoveder må meget gerne lige be- eller afkræfte dette.

Medlem
Brugeravatar

Philip Fry:
Nej, det er fordi at for meget indtagelse af vand (MDMA gør det lettere at OD på vand) resulterer i vandforgiftning og hyponatriæmi, som gør at hjernen svulmer. Altså man skal op i rigtig store mængder vand, men jeg er stadig en smule bekymret. :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebral_oedema

Junior medlem

Tog du det på tom mave?

Nej jeg havde spist en dürum med ekstra hvidløgsdressing 20 minutter inden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Tog du det på tom mave?

det ekstra hvidløgsdressing gjorde udslaget, helt klart.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tog du det på tom mave?

Jeg ved ikke om en durum kan gøre så meget. Det normale er i hvert fald, at tage det på tom mave...

tager du noget medicin?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lyder det ikke mere sandsynligt, at det er ekstrem dårlig MDMA?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Philip Fry:
Nej, det er fordi at for meget indtagelse af vand (MDMA gør det lettere at OD på vand) resulterer i vandforgiftning og hyponatriæmi, som gør at hjernen svulmer. Altså man skal op i rigtig store mængder vand, men jeg er stadig en smule bekymret. :P

Hvilket så også er en forskubning af saltbalancen... :roll:

Medlem
Brugeravatar

Philip Fry:

:|

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Philip Fry:

Score!

Junior medlem

Jeg er ikke en person som spiser meget af natur, for det meste kun snacks når jeg er blappet, og et måltid om dagen.
Så en durum kan godt have modvirket effekten, da jeg har et utroligt højt stofskifte, sjældent spiser, og har ADHD.

Og jeg tager ingen medicin for min 'sygdom'..

og jeg tror ikke det har været dårligt mdma, da en af mine kammerater jeg fejrede nytår med, fik lidt for meget da han tog et halv gram i en bombe. Så jeg tænkte, jeg ville prøve med et kvart gram over to gange via fordøjelse.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis han kun fik lidt for meget, da han tog et _halvt_ gram i en bombe, så lyder det til at være vikrelig ringe MDMA. Eller at han har latterlig tolerance. Et halvt gram i en bombe tror jeg ville få det fleste til at blive fucked.. Prøv at opstøv noget god MDMA og start med en dose på måske 130mg.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Han gjorde det hvert fald flere gange i løbet af aftenen udtrykkeligt klart at han havde taget mdma i 10 år fordi han endte i en pissekonkurrence med en tumpe ude i byen. Men jeg overvejer virkelig om det kan være jeg bare har et højt toleranceniveau pga. min forstyrrede dopaminfordeling (adhd). Jeg ved heller ikke rigtigt hvor man kan finde information lige omkring det. Jeg ved min læge nok ville synes det var en smule upassende hvis jeg spurgte ind til det.. :p

Medlem
Brugeravatar

Yoo :)

Du kan sagtens tage mdma alene, og 100 mg er en fin dosis for en førstegangs bruger
og nu ved jeg ikke om du har tænkt dig at sniffe det eller tage det i bomber ( Kapsler )
men når du har indtaget det vel jeg anbefalde dig at Sætte noget elektronisk musik på
og læne dig tilbage og vente på effekten træder i kræft

her har du en fortælling om hvor langvarig mdma'en er :)

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_effects.shtml

Medlem
Brugeravatar

Som det fremgår af emnets overskrift er jeg interesseret i at suge nogle gode råd til mig, da jeg er lidt på bar bund.

Jeg er 22 år gammel, og har røget joints,bong,spand,støvsugerrør,pavillionstænger, på regelmæssig basis siden jeg var 16, hvilket er det eneste på mit Stof-Renomé. Igår, nytårsaften gav min ven mig noget nogle Rødlige MDMa krystaller i en pose, og sagde jeg burde prøve det. Det skal siges min ven gerne vil tage det med mig, det eneste problem er at han tager til israel i et halvt år om 8 timer. Så jeg har ikke rigtigt nogle venner, jeg kunne tage det med alternativt, og jeg er efterhånden blev ivrig efter at tage det, da jeg har haft tanken om at eksperimentere med 'Hårdere' stoffer siden jeg var 14... Det tog mig så to år yderligere før jeg prøvede the reefer madness.

Opsummeret har jeg følgende spørgsmål.

Er det et problem at jeg har ADHD, og aldrig har taget medicin for det. Andet end Cannabis.
Kan jeg tage det alene, eller ville det være bedst at tage det sammen med en ven så man ikke føler sig for isoleret med en helt masse fysiske følelser. (Snakker ikke nødvendigvis om sex, men bare ting som at høre tanker fra en anden person end sig selv. (Tænker i aspektet af min jomfruelighed inden for denne her nye gren af stoffer.

hey

efter min mening er det allervigtigeste når man tager MDMA/ecstacy helt klart ens pusher man skal altid gå efter krystallerne for pillerne kan være livsfarlige, så vidt jeg husker kan der dannes PMA under syntesen pga urenheder og ligegyldighed, og det dør man ret hurtigt af.
MDMA i helt ren form har ikke nogen nedskrevet overdosis grænse men der er risiko for serotoninsyndrom efter høje doser.

MDMA er et fantastisk stof og husk at drikke vold meget vand for man besvimer hurgtigt af dehydrering.
og husk at teste for allergi før du tar den fulde dosis :peace:

hvis du lige vil starte med et lidt roligere trip før du prøver MDMA kan jeg varmt anbefale 6-ABP som også er et Empathogen ligesom MDMA fordelen ved det stof er at det er lovligt og det kan købes af div. reserch chemicals suppliers online, de går under navnet benzo fury

din ADHD har intet at gøre med hvilke stoffer man kan tåle da det er en psykisk lidelse. Dopamin og Serotonin øgende stoffer har tilgengæld terapeut'tisk virkning mod ADHD.

MDMA tømmermænd er forfærdelige så det ville være en god ide at få fat i nogle benzodiazepiner med lang halveringstid som fx valium, rivotril , risolid.

håber det kunne bruges :peace:

Admin
Brugeravatar

Citat:
efter min mening er det allervigtigeste når man tager MDMA/ecstacy helt klart ens pusher man skal altid gå efter krystallerne for pillerne kan være livsfarlige, så vidt jeg husker kan der dannes PMA under syntesen pga urenheder og ligegyldighed, og det dør man ret hurtigt af.
MDMA i helt ren form har ikke nogen nedskrevet overdosis grænse men der er risiko for serotoninsyndrom efter høje doser.

MDMA er et fantastisk stof og husk at drikke vold meget vand for man besvimer hurgtigt af dehydrering.

Krystaller er ingen garanti for, at det er et rent stof. Hvis du mener, der kan dannes PMA under syntesen, så gør det samme sig jo gældende for krystaller. Og jo, der findes en dødelig dosis for mdma. Der er ikke noget, man ikke kan få en overdosis af. Dermed sagt er det terapautiske index for mdma ret højt. Og man skal ikke drikke "vold meget" vand. For meget vand kan være farligt.

Tænk dig om inden du poster. Folk kan komme til skade.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Men jeg overvejer virkelig om det kan være jeg bare har et højt toleranceniveau pga. min forstyrrede dopaminfordeling (adhd). Jeg ved heller ikke rigtigt hvor man kan finde information lige omkring det. Jeg ved min læge nok ville synes det var en smule upassende hvis jeg spurgte ind til det.. :p

Mig og min ven(som også har adhd) havde et ret vildt trip på omkring 400mg mdma(af tvivlsom kvalitet) hver, indtaget nasalt over 2 timer han havde ikke noget problem med at blive "fucked" og vi endte med at have en skide god aften/morgen. Men påvirker mdma ikke serotonin tilførslen til hjernen lige så meget dopamin tilførslen?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]