Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Trippe alene
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tjek hvad jeg har skrevet i 2C-B vs. 2C-I tråden, der har jeg lavet en enkelt sammenligning.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
fornemmelsen af 2c-b i ekstremt høje doser er jeg sq glad for at jeg ikke oplevelse alene! men jeg har sidenhen taget 2c-b i mindre doser (35-40 mg, dette er ikke små doser for en first timer!!!!!) og dette har været nogle fede og givende oplevelser.

Jeg har haft enkelte (3 stk.) alene ture på LSD og specielt et af trippene har ført til total rensagelse af sjæl sind og alt hvad dertil hører.

Jeg kan godt anbefale at trippe alene - men IKKE før du kender dig selv, og når du mener at du kender dig nok, så start svagt ud - man bliver nemt overrasket hvor meget ens tanker i et solotrip kan køre af sporet.

En meget vigtig ting efter et trip (som altid) men endnu vigtigere efter et solotrip er at få tænkt tingene igennem dagen efter eller to dage efter, for der bliver lukket op for mange ting som skal bearbejdes og redes ud - men er man god ved sig selv og tager den tid man behøver kan det være en ekstremt givende oplevelse.

Well.... det var hvad jeg havde for nu, håber at det kan bruges - pas godt på jer selv.

Dedikeret medlem

hmm, der bliver sagt, at folk fraråder at ryge salvia alene, nu har jeg ekspermiteret en del med salvia, dog uden nogen sinde at tage mig sammen til at tage mig sammen til at købe 10x ekstrakt hjem, (efter sidste levering 5x stjal banken mit visa...) men ejg kunne virkeligt ikke forestille mig at have andre tilstede under indflydelse af en stor dosis salvia, er for følsom over for påvirkning udefra, og tror det ville distrahere mig for meget!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har taget et enkelt aya trip alene, hvilke var noget af en indre rejse, men bestemt positivt....

Daffy tror du ik at det er MAOI'en du har kunnet mærke så mange timer senere?
Da alle mine Aya erfaringer vare ca. 2 timer og derefter en 6 timer med kraftige Pagenum Harmela virkning?
Husk på at denne bestemt heller ikke er uden psychotrop virkning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]