Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 08:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nå men når nu folk har slået fast med syv tommers søm hvor torske dumt det vil være at opnå selvsikkerhed kemisk. Så vil jeg gerne tillade mig at komme med de dårlige råd. Hvis du endelig har lyst til at prøve en omgang selvtillid, og den naturligt efterfølgende depression, for ikke at nævne alle de fysiske bivirkninger. Så kan jeg anbefale testosteron, eller en anden androgen steroid. Bivirkningerne behøver jeg nok ikke fortælle noget om, men det er helt klart noget der giver selvtillid i et par uger efter injektion.

God fornøjelse

De venner jeg kender der krudter siger også at de rendte rundt i en konstant superman-bobbel, under deres første test e-kur. Men husk hCG, for at undgå testikulær atrofi. Medmindre man er ligeglad med shrinky balls. Men ja, krudt løs!

Udover det, så var det godt nok et skidt råd!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Be informed, then choose ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vil du være selvsikker? Pisse fedt og godt for dig! Nogle enkle steps til at hjælpe på det hele:

#1 Begynd at spis sundere, det er helt åndsvagt hvor stor en forskel det kan gøre på ens humør og generelle væremåde, og for at være helt ærlig, synes jeg der burde være en eller anden form for sunheds/stof-undervisning på samme måde som der er sexundervisning.
#2 Begynd at dyrk noget motion, få en hobby, start til en sport, sæt dig et mål for hvad du vil nå og gør dit bedste for at nå det.
#3 Begynd at være social, kom ud og mød nogle nye folk, og fandme ja vil det være svært i starten hvis man ikke er god til det med at starte med, men man bliver jo heller ikke OL-guld vinder efter at have løbet i 2 dage, vel?

Og som jeg sagde tidligere, SELVtillid, tillid til dig selv, fra dig selv.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.

Jamen vil du opfordre til at manden risikerer at hans jomfrukur bliver en succes? Hvad sker der så når han hopper af igen?

Medlem

Hold op med at onanere. Seriøst. Jeg orker ikke at finde kilden, men det skulle vidst hæve dit testosteron med ret mange procenter efter en 7 - 10 dage.

Og så er der også det psykologiske. Onani er intet substitut for sex. Åbenbart så har det noget at gøre med dengang vi var i vores evolutions vugge. Der var det kun "alfa" hannerne, der fik sex. "Betaerne" måtte nøjes med at onanere.

Og din hjerne kan så åbenbart kende forskel på the real deal og onani ..... om du er en beta eller en alfa leder :)

Holder selv hånden fra bananen, og kan uden tvivl mærke en øget energi og selvsikkerhed.

Vil gerne finde en kilde senere, hvis folk er interesseret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Og din hjerne kan så åbenbart kende forskel på the real deal og onani

Hjernen er ret utrolig :lol:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Jamen vil du opfordre til at manden risikerer at hans jomfrukur bliver en succes? Hvad sker der så når han hopper af igen?

Ja og når man har gjort det der i nogle år, så er man et ødelagt nervevrag fordi man kører op og ned i humør på den måde.

Dårlig løsning, på længere sigt.

Hop af vognen. Drop det der med, at man skal fremstå på en bestemt måde. Lær at hvile oprigtigt i dig selv, ved at frigøre dig fra andres holdninger. Vælg din egen vej.

Edit: Og lev enkelt. Ikke askese, men enkelt.

Most of the physical world is unseen.

Medlem

Citat:
Og din hjerne kan så åbenbart kende forskel på the real deal og onani

Hjernen er ret utrolig :lol:

du ved hvad jeg mener x)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]