Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange tak, Ja det er lige op over, jeg er ved at lave gøre klar nu :D

Hils omkring dig

Medlem
Brugeravatar

Ja undskyld den sene respons. Det gik desværre ikke helt som forventet, men nu var det jo også bare en threshold oplevelse.

Jeg røg krystallerne som lidt lignede salt på en hjemmelavet vaporizor, og ganske vist skete der "Et eller andet" i et kort øjeblik var der en energi lidt alla en bølge der truede med at ramme mig, men den nåede aldrig helt hen mod mig, og gled tilbage igen, men humøret blev skudt i top sammen med kreativiteten og jeg kunne heller ikke sove de følgene 50 timer, hvor jeg næsten helt autistisk begav mig ud i et episk eventyr ved at konstruktuerer en sølvpapirs statue af mand jeg senere navngav Bert.
Det var en anelse ubehageligt ikke at kunne sove, plus den grumme gang "sleep paralysis" jeg oplevede da mit hoved endelig tillod mig at gå til køjs

all in all var selve trippet fedt nok, og jeg ser frem til en højere dosis næste gang. Men så skal jeg bare huske at have noget melatonin eller feks Hash til bagefter så jeg kan falde ned og sove bagefter :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ whaat? Du snakker om at ryge dmt freebase right? Kunne eller ville du ikke sove, for jeg kan personligt falde i søvn en halv til en hel time efter indgift alt efter dosen. Synes også man bliver så dejligt afslappet i kroppen bagefter så det føles naturligt at lægge sig til at sove, dog kun på de lave doser :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Ja det lyder altså voldsomt det der

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]