Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 01:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Ok :) lige et par tip. Tag det oralt, evt. giv det lidt "boost" med en streg, men kræver lidt træning, at ramme Snif comedown med oralt come up(Check doser,peak !). Men er da så meget feder, end at bare brænde lortet af :lol: O og har til 2-4tur en aden gang eller :D ?.
Det med fødderne er let klaret. Du tager et par tykke uldsokker på, eller køber nogle lækre hjemmetøfler!. Kæberne, kan jeg sgu ik klare, men tænderne plejer at være dem jeg er mest urolig for. Dejlig kemiske frugt smagende tyggegummi naam nam :). Kan du få smilie nok ,go morgen xD

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Redoserer du sådan på MDMA?

Ja normalt... hvorfor?

Kan du nå peaket igen hvis du er kommet ned fra det, ved at redosere? Og hvor længe kan dit "trip" kørende sådan - det lyder til det er 8-10 timer?

Mine egne erfaringer (og ud fra andres, læst på nettet) siger mig, at det ikke er muligt at nå et peak igen efter det første er overstået. Derudover synes jeg ikke at mærke nogen effekt ved at lave 2. redosering, tager som regel den eneste redosering, når jeg når peaket.

Jeg kan godt lide ideen om at have et blødere peak, der er mere langtrukket. Derfor er jeg lidt spændt på, at høre dine erfaringer :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Man når ikke ligeså højt op som første gang, men man når deropad.. Men det er lidt ligesom at 'chase the dragon', det bliver aldrig ligeså vildt som den første dosering, men tæt på... 3. dosering eller 4. dosering plejer dog ikke at give noget særligt de gange jeg har prøvet det, udover en speedet følelse - så kan nok få peaket til at vare 5-6 timer. Plejer at redosere, ligeså snart jeg kan mærke at peaket er på retur, hvilket som regelt først er efter 3 timer eller sådan noget. Jeg lader dog ikke mig selv blive helt ædru af MDMA'en før redosering.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mener det var shulgin der anbefalede at man redoserede med halvdelen af sin første dose, ca. en times tid efter. Det ville forlænge trippet med en times tid.

Plejer selv at gøre noget lignende ala:

t0: 120 mg
t1-2: 100 mg

Derudover er jeg dog 100% enig med Morten. Den tredje og fjerde redosering er absolut spild, da alt serotoninen alligevel er brændt af, og det eneste man opnår er ulækre speedede effekter, og ret slemme bivirkninger.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Tak, Morten. Det kunne da være man skulle prøve den taktik. Hvor kraftigt redoserer du?

Jeg redoserer med ca. 50% af initialdosen, og kører samme taktik som wEstzIde.

Men ideen om et mere langtrukket (omend blidere) peak/rus tiltaler mig meget :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Plejer altid at pakke et par bomber hjemmefra som er lige kraftige... Mellem 100 og 125mg normalt. Prøv det og se hvad der sker... Men hvis jeg er oppe imod selveste Shulgin, så er jeg altså ikke sikker på, at jeg har fat i den lange ende, og jeg crasher som regelt også ret hårdt dagene efter.

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Men ideen om et mere langtrukket (omend blidere) peak/rus tiltaler mig meget- Oversoul.
Før der kommer angreb på psykodoser, junkie tendenser og andet. Syns ikke rigtigt der er come up på emma, føles hvertfald ikke sårn. Øjene glider lidt det summer, og du føler luks. Bling så er man der- LUKSUS!. Hvis jeg sniffer plejer det at peake, 15-20min efter. Æd det Emma, snif og svien bringer bare minderne tilbage på knuste E piller og klumber i næsen!. Men det virker da :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay tak må jeg prøve:-) og ja der ik meget galt det ligner mig på mdma koger. Snakker også tit sort:-)

Det er et tegn på dehydrering så vidt jeg ved. Sørg for at drik ca. ½ liter vand i timen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Plejer altid at pakke et par bomber hjemmefra som er lige kraftige... Mellem 100 og 125mg normalt. Prøv det og se hvad der sker... Men hvis jeg er oppe imod selveste Shulgin, så er jeg altså ikke sikker på, at jeg har fat i den lange ende, og jeg crasher som regelt også ret hårdt dagene efter.

Den fremgangsmetode jeg bruger (og shulgin) giver ihvertfald ikke (for undertegnede og bekendte) noget crash dagen efter :P

Men rettere, et super behageligt afterglow!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]