Prøv lige at hør vvelvs, når man siger at alle folk herinde med etiketten i orden burde fraråde alt forbrug når man er under 18, og derefter siger at det er i orden at ryge en pind når man stadig er 16 - så må der jo være enten noget i vejen med din etikette, eller din tydeligt manglende logik. Har jeg sagt at det er en god idé at "slamme bonghoveder"? ej ved du hvad det tror jeg sgu ikke jeg har

sjovt ikk...
Eskapisme har ikke noget med det at gøre, det handler om at forstå hvad der sker rundt omkring dig, og se at det at ryge lidt i fred og ro som 16 årig faktisk ikke er så unormalt igen, og sagtens kan gøres så længe man ved hvad man laver. Faktisk også ret spøjst hvordan du pludselig udfra et par opslag herinde kender mig godt nok til at vide, at jeg har en åbenbart "hamrende naiv holdning til stoffer" - for det kan du jo med dine næsten overnaturlige krafter til at læse andres tanker ganske enkelt bare se. Tillykke med det, og din evne til at smække ord i andre folks munde, det har jeg sgu respekt for.
Og før du læser videre, så prøv lige at smag lidt på ironien, og tilgiv min ærlige tone.
- moving on
Det man jo prøver, og min edderkoppesans fortæller mig egentlig også et sted at du er enig med mig, er jo at forhindre at folk uden andet end hash-røg i kraniet og en bong i hånden, liggende på en eller anden skod felt-madras i Brøndby faktisk findes. Det er der jo ingen der ønsker. 16 årige burde ikke ryge hash, nej, men sådan er der sgu så meget. Jeg BURDE også skrive dansk-stil, men jeg vil hellere ha opklaret det her, og vores kære ven StonedH BURDE også lægge piben fra sig, men han vil nok gerne ha lov til sin frihed i den afslappede sektion af hjernen sammen med et par kammerater, og det kan jeg ikke se noget i vejen med. For selvom jeg nu sidder her og diskuterer med dig, får jeg stadig lavet dansk når jeg har brug for det, og StonedH får da ved Gud også lagt piben fra sig når han mener han skal. Det lyder ikke for mig som om han er i overhængende fare for at ende i en eller anden narko-bule som 43-årig, men rettere end fornuftig ung mand som bare skal ha lov at være ung og udforske livet lidt før det hele bliver for seriøst, og det, i min holdning, er fint så længe det ikke går over gevind.
Kunne selvfølgelig også bare pumpe bong ind med modermælken, og selvom idéen lyder lovende, så er jeg sgu desværre ikke helt enig med dig på den...