Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 19:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
En dag, kommer du måske til at brænde nallerne rigtig meget. Det virker måske meget fint det hele med dine 30 (!!!) Mdma rolls osv, men det tager ikke mange minutter for psykedelia at knække dig. Hvor sjovt er det at flagre rundt på roskilde og tro at døden er efter dig? Siger ikke det sker, og du kan garanteret ikke sætte dig ind i det, men det kan jeg høre andre i tråden kan. På den anden side, så er det vigtig erfaring som virker bedst efter man selv har prøvet det.
Årets bedste dag, kan blive til den værste dit liv. Tænk over det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
min ene oplevelse på LSA var et forfærdeligt badtrip, jeg havde selvmordstanker og var på alle mulige måder rigtigt rigtigt langt ude at skide. jeg ved godt hvad jeg leger med. jeg var ikke klar til det, men det mener jeg at jeg er nu. det er nogle år siden efterhånden.
- jeg er klar over faren ved et badtrip. jeg er klar over at jeg skal have nogen til at passe på mig osv.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
jeg vil råde dig til at vente til du har nogle flere psykedeliske oplevelser i baggagen. Jeg har selv trippet i omtrent 5 års tid og jeg har endnu mit første candyflip tilgode og jeg er stadig meget i tvivl om, om det skal være til en decideret fest at det skal prøves.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Altså, dit første trip var et forfærdeligt badtrip, selvmordstanker og hele svineriet. Nu vil du tage psykedeliske stoffer til en drum&bass koncert (!), på Roskilde Festival (!) et forvirrende sted fyldt med stive råbende mennesker i ligegyldighedsmode (!!).

Det er altså en dårlig ide.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kunne tage en ordentlig røvfuld n2o patroner med, det kan i hvert fald booste det for en kort stund. Ellers ville jeg blande det med ketamin, du kan jo bare holde dine doser lave.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har bestemt overvejet lattergas, men tænker det blir for bøvlet at stå med en sifon eller 20 balloner opfyldt hjemmefra :) desuden synes jeg at min balance bliver påvirket en del af lattergassen.

jah, en lille smule ketamin ku jeg godt, men gør det musikoplevelsen federe? jeg skal nok snart prøve hest, men hvad jeg har hørt om det er at lyde bliver forvrænget og det er jo ikke så nice når man gerne vil nyde musikken :)

jeg er stadig godt klar over at det er risky business, men det er en risiko jeg er villig til at løbe. Den eneste grund til at jeg skriver herinde er jo fordi at jeg er klar over hvad jeg går ind til og har brug for de bedste råd og valg af stoffer, dosering og lignende for at minimere risici, af mit komplet hovedløse projekt jeg har tænkt mig at føre ud i livet :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Noget af det du skriver, giver virkelig ingen mening. Tag nogle drågs du syntes om, læs nogle triprapporter. Er btw helt enig med de andre. Og med det i minde;

Mdma og ketamin er en rigtig cool combo. Ketamin gør bestemt musikoplevelsen bedre. Men igen, hvis du ikke har prøvet ketamin før, ville jeg ikke gøre det. Ketamin er et sjovt stof, og selvom det bliver omtalt nogenlunde harmløst et par gange, kan det godt tage røven på en. Især hvis man ikke har prøvet det før (og specielt i en combo med andre stoffer). Ellers start lavt, 20-30mg, og tag den derfra. Du kender dig selv bedst, og dine grænser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det var noget andet hvis du nu havde erfaring med nogen af stofferne enkeltvis, eller måske comboen du har tænkt dig at prøve. Men det har du ikke, og derfor vil jeg råde dig til at tage dit MDMA. Og hvis det ikke er nok(som du siger, du har brug for at peppe det op) så har du nok mistet magien på alle de ture du har taget.
Jeg bliver ihvertfald RIIIGELIG påvirket af MDMA til at jeg ikke har brug for andet - overhovedet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg ved sku ikke helt om jeg tror på den med at miste magien... altså ja hvis du har tolerance får du ikke lige så meget ud af rusen, men jeg har i hvert fald ikke oplevet forskel på nogen "magi", det er bare lige fucking epic hver gang.

hvis i nu havde læst tråden så ville i vide at jeg har tænkt mig at prøve både stoffet alene og i kombination før jeg vil tage det på roskilde.
Det har på intet tidspunkt været planen at tage 50/50, jeg skal bare have mellem tærskel og mild dose.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tag noget nervemedicin med, så har du altid det som nødløsning

Go fornøjelse

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Fuck alle de designer drugs. Bare tag en Lille dosis LSD. Det er den bedste combo med MDMA efter min mening

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]