Puha, hvor skal jeg begynde...
For det første vil jeg sige at Ali kommer med nogle gode meninger, helt klart... Jeg har også tit følt folk har hakket en del på en, det er desværre nogle af de ting som der sker når de fleste ikk kender hinanden IRL. Specielt fra Københavnerne af, der er bare generelt en hårdere stemning, eller sprog hvis man kan sige det, på djævleøen
Som TM siger, der er virkelig mange emner som simpelthen trænger til at blive genopfrisket. Man kan også tit blive forvirret ved TFSE. Jeg ville også håbe der ikke kom så meget off-topic, det forvirrer virkelig en. Heldigvis kan man dele post på det nye board, ellers kan man jo bare bruge den gamle metode, slette individuelle posts.
Noget helt andet, som sikkert vil støde mange af jer, men nu er jeg fandme ligeglad, i behøver ikk kunne lide mig, dem jeg snakker mest med herfra ved hvor de kan kontakte mig ellers.
Der er altså mange underlige typer herinde, mange tar fandme skade af at tage stoffer, man tænker altså anderledes. Så kan i sige hvad i vil, det er min mening. Psychedelia.dk er ved at gå op i det nye, mest lamme RC hver uge.
Det kan sgu bekymre mig, se bare udbredelsen blandt BDO her på boardet. På kort tid havde alle næsten prøvet det, jeg skal ikk gøre mig for god, jeg prøvede det selv. Men nu er det bare nogle nye ting, men slap nu lidt af.
Ja, nu kan i blive sure men nu er det kommet ud, der er mange herinde fra som er kommet for langt ud, og det håber jeg vi kan klare sammen i stedet for at skjule det.
I fremtiden håber jeg der kan blive en mere "nem" tone af forstå, hvis i skal tage pis på folk så brug i det mindste flere smileys... Der er "naive" folk derude, som ikk fatter tonen, og godt kan tage den seriøst... Bla. mig!