CannaChem > Man blev måske lidt sur...

Fair nok, men nu har du vidst stadig et par gentagelses læsninger tilovers, for du har stadig ikke fattet min pointe...
Min pointe er at et fysisk aspekt er én ting, men at der også iforbindelse med dette aspekt optræder noget som ikke umidelbart er iagtageligt, dvs. at du altså ikke nødvendigvis kan være sikker på at de to er identiske...
Urenheder er en ting som blot understreger underlegenheden af den syntetiske fremstillingsform inden for pågældende substanstyper.
Altså der er altså min. to ting at tage i betragtning, renheden (som ikke nødvendigvis kan konstateres med de nuværende tekniske formåen)
Og så er der biproduktionen som kan være potentionelt katastofal, f.eks. i førnævnte Tryptofan tilfælde, som jeg er meget overrasket over at du tilsyneladende slet ikke har noget kendskab til eftersom det er temlig kendt, Forklar dig venligst...???
Altså hvis vi har et frø ved siden af hinanden og så en efterligning af frøet, så betyder det ikke at der kan komme nogen plante op af frøet...
Et molekyle og en kopi af et molekyle behøver derfor ikke at være identisk eftersom det originale naturlige molekyle har noget som efterligningen ikke har, men som er noget som ikke bliver taget direkte hensyn til, eftersom man netop ikke er istand til at erkende denne egenskab som den syntetiske kopi netop ikke besidder, men det er jo netop kun grundet i videnskaben og kemiens inkonsekvente og manglende viden om naturen og den ved i virkeligheden meget lidt af hvad der er at vide...
Jeg ved godt at det måske kan være lidt svært at forstå for dig, men sådan er det altså, der er noget som er sværer at forstå for visse mennesker, men jeg vil gerne prøve at forklare et par gange endnu, indtil du forstår hvad jeg vil frem til...
Dine personlige angreb kan jeg slet ikke tage i betragtning, da jeg anser dem for værende direkte ligegyldige, din udledning af begreberne viden og tro er subjektive og ikke særligt underbygget af nogen saglig argumentations retorik.
Mine indlæg er ikke ment for at genere, men måske nærmere udtryk for min egen iritation over ikke at blive forstået, tag det ikke så personligt, mener ikke noget med det

Husk også på kvantefysiken hvor to molekyler kan opføre sig som om de er forbundet selv om de ikke er det, hvilket netop viser hen på visse kræfter som netop ikke kan percepteres på sanseligt synlig vis.
Husk på at kemiske kræfter kun er én ting, der findes også mange andre kræfter, atomare, sub-atomare, sub-fysiske, æteriske, astrale etc.
Videnskaben er endnu kun på et barnligt niveau af viden, den vil komme til at erkende meget mere, også visse ting som var kendt i fortiden af menneskehdens historie.
I gamle dage blev ting som idag blev kaldt Videnskab, derimod kaldt magi/okkultisme og det som idag er magi var videnskab i gamle dage
Det som man idag kalder tro det var viden engang og det som man idag kalder viden, det vil engang blive kaldt (over-)tro, ligesom man idag synes at man var overtroiske i gamle dage...
Om nogen hundrede år så vil man måske grine af de overtroiske videnskabsfolk, som man idag griner af de forhistoriske "magikere"(videnskabsmænd)
Nu må du endelig (atter engang) sige til - hvis du ikke har forstået hvor jeg vil hen
Mvh.
Astral