loader: var det lige lillebror der lånte din bruger? mindes da ikke du plejer at lukke så meget lort ud.
Ali: nej jeg tror på dine rapporter, jeg tror ikke du er typen der lyver
Læste også en rapport inde på erowid om et skunkhoved der havde lavet nogle kager med en masse pollen på, han frådede så dem allesammen, så han har nok fået 50x normal dosis(ved det ikke, men stort).
Han blev vold paranoid og blev indlagt på hospitalet, med meget vilde visuals og vrangforestillinger, noget med han så sygeplejerskene som blå og gode og lægerne som røde og onde, mener jeg nok. Kan desværre ikke lige finde den, men udfra hans beskrivelse vil jeg da klart give den +4 på shulgin skalaen.
Det eneste jeg har oplevet på hash i nogenlunde samme dur, er noget mindfuck hvor jeg ikke må komme frem til en konklussion i mit sind men skal sige nej det dur ik, og så må jeg heller ik sige nej, men så skal jeg sige ja, og det kan godt blive lidt problematisk

, men det er nu længe siden jeg har oplevet det, det havde nok også en anden primær årsag end hashen.
Og jo forresten, jeg kan nogle gange høre sange hvis jeg lytter til min cpu blæser.
Sorry hvis jeg kom lidt offtopic men regner ik med at du har noget imod det