Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
har lige drukket en halv liter coka cola
nu er jeg bare vildt op at køre det er fordi der er kokain i,
:o :o :o

men bare jeg thor på det så virker det og hvis det virker på mig så er der ingen der kan sige jeg lyver

mennekser er beviser....

kors hvor er i latterlige

la os vente en 300 generationer når en gang i kommer ned fra bannan træét så kan vi tage en ordenligt debat,
hvad der entlig sker og hvorfor og hvordan man kan mistolke et synsbedrag ellere være så euroforisk højh at man kan tænke på noget og så der sker noget man igen kan fortolke som noget andet...... fordi man sikkert er så skæv man sidder i sin egen lille bobbel og opfatter indtrynke forskæligt nogen mere kræftigt end andre.
men visuals og halluér arghhhhh det er sku den favrige fantasi eller psykosen der er ved at komme til udtryk

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
suk...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
@nostalgic!:

Du kan have en pointe, men kunne du ikke tænke dig at servere den i en lidt mere imødekommende retorik næste gang?

Titel:
Junior medlem

Jeg har endnu ikke læst nogen af dine reporter. Men vil da lige sige jeg har røget hash et par 100 gange nu, og har aldrig haft nogen hallu'er, Har kun været MEGA skæv osv.

Tvivler ikke på dig, det kan jo nemt passe, for os mennesker er jo helt forskellige, og der er også mange der har helt forskellige oplevelser på f.eks. MDMA og amf.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har læst næsten samtlige triprapporter herinde (af dem jeg gad at læse) og dem jeg har nydt mest er 100% dine. Du skriver varieret og fyldt med detaljer på sådan en måde at man bare bliver fanget.
Især dine rapporter omkring hash/pot/skunk, for har det på samme måde. Det påvirker mig utrolig hårdt...

Folk kan heller ikke forstå mig når jeg siger at jeg godt kan lide at ryge alene, og bare lade mig føre med, men det er fordi jeg kan "trippe" på hash og få nogle sindsyge gode rejser i fantasien og tankernes land, som jeg formoder ikke er normalt. Også derfor jeg bliver så fucked up når vi ryger meget, ikke fordi jeg ikke kan tåle det, men jeg bliver bare mere wierd oveni hovedet end de gør. Mon det hænger sammen ?

Har oplevet både lyd- og synshalluer, noget som jeg vil skrive om herinde om ik så længe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
ali, jeg tvivler ikke et sekund på at du taler sandt!
jeg har selv været ude for en meget kraftig hash rus, med halluer...
første gang jeg røg! ryger flere gange om ugen og har aldrig siden oplevet noget lignende, men det var satme også vildt :)
Esbon og jeg røg sammen der og han havde voldsommere halluer end jeg :O

mvh
Foger

Titel:
Medlem

Ali, dine rapporter er de mest detaljerede herinde, og når man har set hvilket arbejde du egentlig lægger i dem, for at kunne beskrive hvad du oplever, er jeg ikke i tvivl om at det er sandt. Synes specielt også at det er en kvalitet at du fortolker så meget i dine rapporter, og man får en beskrivelse af hvilke hændelser der ligger bag dine tanker, samt hvad du har opnået med dine trips. Du må endelig ikke holde op med at lave dem :)

Har selv haft nogle ret så givende oplevelser med hash, den mest givende kan ses iblandt triprapporterne (http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=761). Synes det er et stof som man ikke blot kan sætte et label på, det kan opleves på så mange måder, og set/setting har en utrolig stærk indflydelse på det. De gange hvor jeg har haft nogle stærke oplevelser, har det været mens jeg har koncentreret mig fuldt ud om rusen (lagt mig ned i et mørkt lokale), og spillet noget musik jeg virkelig har kunnet leve mig ind i. Jeg har oplevet både stærke fysiske halluer (følt mig vægtløs, følt at jeg blev skåret i stykker, og lign.), visuelle halluer og i særdeleshed også en vis forvrængning af lyd, som man næsten kan kategorisere som halluer (når man f.eks. hører musik i støj).
Så bliv endelig ved med dine velskrevne rapporter :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Jeg har også haft voldsomme oplevelser med cannabis, dog kun når det er indtaget oralt. Men jeg synes aldrig at kunne huske meget af det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Folks kroppe er jo forskellige...

De første gange jeg røg hash / pot (de gode dyre sager) havde jeg hallucinationer, både visual og audio;-)

Kan også huske engang jeg havde spist mere en een hashpandekage for meget - og stod inde på rådhuspladsen og følte jeg var med i Doors-filmen, og stod ude i en ørken. Tog tilflugt på Burger King's toilet, og seriøst havde problemer.

Hæhæ

Altså Ali - jeg tror heller ikke du lyver, men måske smører du lidt tykt på;-)

Aj jeg ved det ikke - kan bare ik se hvad du skulle få ud af at lyve, andet end besvær. Hvis du skulle lyve "for at få venner" skulle det være en mere "letoptagelig" historie, og ikke noget så relativt usædvanligt som superintense cannabis-trips, som uvægerligt vil få nogle folk til at rynke på næsen og klø sig i nakken;-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
loader: var det lige lillebror der lånte din bruger? mindes da ikke du plejer at lukke så meget lort ud.

Ali: nej jeg tror på dine rapporter, jeg tror ikke du er typen der lyver

Læste også en rapport inde på erowid om et skunkhoved der havde lavet nogle kager med en masse pollen på, han frådede så dem allesammen, så han har nok fået 50x normal dosis(ved det ikke, men stort).
Han blev vold paranoid og blev indlagt på hospitalet, med meget vilde visuals og vrangforestillinger, noget med han så sygeplejerskene som blå og gode og lægerne som røde og onde, mener jeg nok. Kan desværre ikke lige finde den, men udfra hans beskrivelse vil jeg da klart give den +4 på shulgin skalaen.

Det eneste jeg har oplevet på hash i nogenlunde samme dur, er noget mindfuck hvor jeg ikke må komme frem til en konklussion i mit sind men skal sige nej det dur ik, og så må jeg heller ik sige nej, men så skal jeg sige ja, og det kan godt blive lidt problematisk ;), men det er nu længe siden jeg har oplevet det, det havde nok også en anden primær årsag end hashen.
Og jo forresten, jeg kan nogle gange høre sange hvis jeg lytter til min cpu blæser.

Sorry hvis jeg kom lidt offtopic men regner ik med at du har noget imod det :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg forstår ikke lige formålet med det her emne, men det er nok mig.

Triprapporterne bliver da forhåbentlig ikke betragtet som en formidling af en enestaående og opnåelig virkelighed. Triprapporterrne er jo først og fremmest ikke oplevelser af et trip, men efterfølgende beskrivelser, fortolkninger og hvad-ved-jeg.
Stik trip-rapporterne skråt op, er mit råd. De kan være sjove nok at læse, men det kan så meget være. Det er efterrationaliseringer og fortolkninger.

Titel:
hash indtaget oralt for mit vedkommende kan nogle enkelte meget heldige gange føre til andet end en skævert - nogle gange begynder jeg at se "lys-spor" på vægge og andre ting - det ligner nærmest store plamager af fastfrosset-lys - en anden gang har jeg oplevet at nattehimlen blinkede nærmest stroboskob-agtigt, men det absolut vildeste jeg nogensinde har oplevet på hash indtaget oralt var da jeg gik på efterskole, og det er jo mange år siden, men der kunne jeg både mærke vind indenfor, mine øjne løb i vand og først da jeg havde fundet det rigtige vindue var det muligt at "slukke" for vinden, seriøst, jeg havde problemer med at holde mig oprejst pågrund af denne "vind" - syntes selv at det var lidt overdrevet på daværende tidspunkt, men vældig skægt var det, og hold kæft jeg grinede.

Så Ali, bare rolig, jeg tror på dig, den eneste grænse der er for at trippe afsted er den man selv sætter, så jeg tror at hvis er helt åben overfor oplevelsen så får man en del mere ud af den end hvis man ikke var.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]