Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

haha hustlet.. og du er så dum nok til at reklamere op om din skønne uvidenhed.. har 5kg amf liggende, du kan få det hele for 29.95.. smager lidt af ajax og andre sæbeprodukter MEN DET VIRKER OG DET ER HVIDT...

ej du griner nok, selvom jeg ik fik læst mere end de første par linier

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
En rørende historie lige fra hjertet - godt man ikke bor i Viborg! :lol:

-Psyko

Titel:
In our memories

BRB skrev:

Fatter ikke hvordan folk kan blande sådan noget pis og sælge det som amf. Utroligt de overhovedet får solgt i større dele videre hvis de gør det.

Synd at lortet hænder.

Det gør det så ikke, det der hænder er at folk snakker så meget fucking lort, at man får helt ondt i ørerne og øjnene! Det er fuldstændig usandsynligt at nogen ville sælge amf, som i virkeligheden var beroligende piller blandet op med heroin! Og siden hvornår er rockere blevet sandhedsvidner?

Jeg deler jeres frustration over pushere fuldt ud, men af og til finder man heldigvis én, der ikke cutter alt for meget og ikke snakker for meget lort.

Mvh. Psyko

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Når man læser et topic som dette, skulle man tro at I tog knark... :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, IN$DU. Så kan du da forhelvede bare lære at finde noget ordentlig noget at putte i næsen, og holde dig fra alle de slam-kemikalier der er.

Så ka du også gå og blære dig overfor dine rocker-venner om at du bare har det reneste amf i hele omegnen :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
Psyko skrev:
En rørende historie lige fra hjertet - godt man ikke bor i Viborg! :lol:

-Psyko

HVORFOR THOR DU ????,
JEG STRØJ EN TENDSTIK OG FLYTTET ???

jeg flyttet endda hjem til jante loven hovdestad
tag lige den i kontrast,

DET VAR HER I ( NORD SALLING HELT PRASIST), JANTE LOVEN BLEV SKABT,oven i køben af en SVENSKER,

og skive er den størte by på "EGNEN" og det er her bonde røvene regere

ther are comming out, in the nights
but mostly in the night ( mostly ) (---- alien style )

Titel:
Dedikeret medlem

Thujoin skrev:
der har ikke været heroin i.......det er ikke nasalt aktivt, og alt alt for dyrt at sælge som amf............

nemlig, 8)

og havde der været heroin i så havde din post været anderledes
for så havde du kunne få en helt anden efekt,
og så ville du slæt ikk være i trivl,

jeg mener speed er en upper, og heroén er en bedøvere,

jeg thor blot han er ydligere misinfomeret end man først antager,
hvad er meningen med at smugle de reneste og stærkeste samt de dyreste stoffer igennem verdens mest kontroleret grænser og med de hårdste straffe for bagefter at blade det op med noget amf som sikkert er lavet i en kamping vogn på en eller anden lande vej i polen,

og den der med at de siger hey jeg har noget bedere amf der koster 50 korner mere fordi der er coke i,
det er fis og blå lys der er nogen der godt kan li at blande de to ting men
og de gøre de i de mængdre som de selv indtager
men jeg vil da mene en hver phusher med respekt for sig selv er klogere end det,.

men igen der er dumme mennesker over alt i verden, så¨vel i danmark som i usa

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nøøøøørj mand!

Hva SKER der for jer herinde!?

I al den tid jeg har været herinde har jeg dog aldrig set så barnlige, latterlige, dømmende, tåbelige og komplet intet-sigende svar.

Er der ikke engang plads til, nu om dage på psychedelia, at skrive en historie, og advare andre folk så de ikke kommer galt afsted?

Lol...

Halifaxxx:

"Det har de ikke fordi det er en totalt fucking ubrugelig oplysning for enhver bare nogenlunde seriøs psykonaut! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med smålige provinsunger og manglende kvalitet på det slamnarko de kaster op i næsen. Tak fordi du spilder min og andres tid! "

Hey. Så lad være med at læse mit topic. "Smålige provinsunger". Tsk. Det gider jeg ikke engang kommentere.

Thujoin:

"Syntes også at historien er ganske uinteresant, og lettere utroværdig...... kan slet slet ikke forestille mig at nogen er så dumme at sælge forskellige downers knust og blandet med heo deo som amfetamin...... "

OKay. Efter hvad jeg har set/hørt/oplevet er det så sandt. Men okay.

"det giver simpelthen ingen mening.....alle vil da med det samme kunne mærke det ikke er amf........ og pusheren kan vel næppe have nogen fortjeneste på det hvis der er heo deo i........"

Igen svarer jeg:
Der skal en god del amf til før jeg overhovedet for nogen virkning.

"En anden ting er at hvis rockeren SÅ det blive lavet hvorfor smadrede han så ikke ham der lavedede det.........istedet for en helt fremmed person der har solgt det videre til en helt anden........... "

Jeg ved det ikke.

"dine teorier om om den i dine øjne "klassiske" tidslinie for pushere er også meget mystisks....nu har jeg ikke taget amf i 2 år, men jeg ved ihvertfald at det ikke er fordi man lige putter amfen under fjensynet et par dage den får den konsistens......."

Okay. Igen, jeg udtaler mig kun om det jeg har set og oplevet.

DR-D:

"århh hvaad maan, jeg var også i byen her sidste Torsdag, totaaalt fåcked og helt i påskeland. Tror vi fik noget lignende amf, og rocker-pusheren sagde også at der var tilsat rent afkog af MDMA!!! Den vildeste blæser!!!! "

Lol.....?

"@ IN$DU: Kender godt din problemstilling, her går man i byen som ung og så bliver man bare serveret de sygeste nitter.... Hvad sker der man, vi smadre dem allesammen."

Hva SNAKKER du om menneske!? JEG har IKKE smadret nogen!? Jeg går ikke med den slags mennesker. Og jeg ER absolut IKKE et af den slags personer.

Nostalgic!:

"jamen så er det ikk stærkt nok ellers var din tester for lille
det er jo det der er meningen ved at tage en tester.
det er sku da ikk for hyggens skyld "

Jeg tog en streg der var "normal" for mig. 0.20-0.25gram. Og de andre sagde de godt kunne mærke lidt. Den ene af min venner, har en meget lav tolerance for amf og piller.

"shit mand du er gangster wooooooooooooooooooooooooow
hvor er du sej. "

Hva FUCK er der med jer!?!?!?!

Hvorfor er jeg "gangster" !?
Hvorfor er jeg "sej"!?
Hva snakker du om mand?
Igen, jeg har ikke smadret nogen. JEG er ikke en ell. anden rocker-bums-ting.
Lad være med at udtal dig om personer du ikke kender - det er ganske enkelt for latterligt.

"du minder mig om en jeg kendte der var 14 den gang jeg var 16"

Tsk... Nu er det jeg har lyst til at skrive noget meget barnligt, men undlader - da jeg ikke vil fremstå som en komplet imbecil, som du gør ved at skrive sådan.

Sorn:

Gider ikke engang kommentere dit svar.

Psyko:

"Det gør det så ikke, det der hænder er at folk snakker så meget fucking lort, at man får helt ondt i ørerne og øjnene! Det er fuldstændig usandsynligt at nogen ville sælge amf, som i virkeligheden var beroligende piller blandet op med heroin!"

KOrrekt. Men det er hvad jeg har fået fortalt, og oplevet. Og jeg skrev også før "Correct me if im wrong".

"Jamen hallo mand, så er du da en total naiv provinsunge!"

Meget muligt. Whatever..

"Og siden hvornår er rockere blevet sandhedsvidner? "

Jeg fortæller bare hvad jeg oplevede, og har fået fortalt. Det er self. ikke ensbetydende med at det er sandheden.

"Jeg deler jeres frustration over pushere fuldt ud, men af og til finder man heldigvis én, der ikke cutter alt for meget og ikke snakker for meget lort. "

Yeah.

DeF:

"Ja, IN$DU. Så kan du da forhelvede bare lære at finde noget ordentlig noget at putte i næsen, og holde dig fra alle de slam-kemikalier der er.

Så ka du også gå og blære dig overfor dine rocker-venner om at du bare har det reneste amf i hele omegnen "

Det er sgu da utroligt. Jeg har ingen rocker venner. Ønsker ikke at have nogen. Jeg omgås ikke i de kredse. Jeg snakker ikke med det folk.

Det lader jeg helt min ene ven om.

Jeg er bare med engang imellem for at hente de ting vi nu end skal bruge, fordi jeg ikke ønsker at komme ind i det FUCKING miljø igen... så FRI mig for de lamme kommentare!?

Jesus mand...

I er sgu nogle underlige nogle. Her fortæller man lidt ud om hvad man har oplevet. Giver sin mening til kende.

Og hvad sker der..

Man for smidt ALT muligt lort i hovedet om at man ikke ved noget om stoffer, går sammen med rockere, bliver kaldt diverse barnlige ting og bliver hånet.

Utroligt....

Titel:
Dedikeret medlem

Tsk.
Hør her.......

2.
Self. sniffede vi en streg ved ham, for at "smage på varerne".

3.
Jeg forlod stedet i den tro at det var noget okay (efter viborg standard) amf jeg havde fået fingrene i, grundet at vi havde købt hos ham i lang tid og ofte var oppe ved ham for at købe hash. Hvordan kunne jeg vide at det var div. beroligende piller tilsat en spids heroin? Jeg har ALDRIG i mit liv set heroin ell. været i nærheden af det.

4.
Det er logik at jeg forlod stedet uden at ville have pengene tilbage, grundet at der skal en god del amf til, før jeg blir "blæst", så jeg kunne self. ikke mærke den streg jeg tog oppe ved ham.

5.
Vi fik skam pengene tilbage du.

Og sidst, men ikke mindst, har jeg lige hørt fra min ven.
Ham pusheren - er "åbenbart" blevet gennemtæsket. !Hmm, af hvem dog" Ja hva tror du.....

Såh det.

Og jeg bryder mig ikke specielt meget om din "tone".

Men det kan self. også bare være mig ?

Fortsat god morgen til dig og jer andre.[/quote]

det her er dine egne ord,
prøv lige at læs det og så forstil dig hvilket indtryk folk de for,
specielt det med :
åbenbart" blevet gennemtæsket. !Hmm, af hvem dog" Ja hva tror du.....

Såh det.

det mider mest af alt noget en eller anden pop dreng fra dockumentaren om "DE VILDE UNGE" kunne have skrevet/sakt på en smart måde foran skærmen

ambedemiiiinnnnnnnnnnn

såh det...
den historie med tykke gummi amf,

hvem har enlig fundet på det,,
der er lavet tykke gummi med amf i og det var i omløb ved trekant´s området (vejle,kolding ovs.) for langt tid siden
men det er nu ikk det jeg tænker på

det er den med klemmen under tvét jeg tænker på.

du for det til at lyde som om det er et revalsionerne nyt drug på market

for ikk at tale om titlen på posten,
total fucking goé griner.
burdte flyttes til "total fuck hvor er jeg blæst" forrumet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det her er dine egne ord,
prøv lige at læs det og så forstil dig hvilket indtryk folk de for,
specielt det med :
åbenbart" blevet gennemtæsket. !Hmm, af hvem dog" Ja hva tror du.....

Såh det.

det mider mest af alt noget en eller anden pop dreng fra dockumentaren om "DE VILDE UNGE" kunne have skrevet/sakt på en smart måde foran skærmen

ambedemiiiinnnnnnnnnnn

Hhahehahehahe, yeah - du siger noget du :lol:

Min fejl, skulle nok have formuleret det på en anden måde, hehe :)

såh det...
den historie med tykke gummi amf,

hvem har enlig fundet på det,,
der er lavet tykke gummi med amf i og det var i omløb ved trekant´s området (vejle,kolding ovs.) for langt tid siden
men det er nu ikk det jeg tænker på

Er det rigtigt? Syyyygt! :twisted: Kunne jeg godt have brugt noget af hehe :wink:

det er den med klemmen under tvét jeg tænker på.

Jeg aner ikk hvor han fik det fra. Men amf, det var det. Det var totalt gummiagtigt. SÅdan lisom´ tyggegummi. Så hakkede man det, og hakkede det, lod det tøre og hakkede det igen. Og til sidst havde man en pææn bunke amf. Har været meget udbredt i Viborg området efter hvad jeg har fået fortalt og har set.

du for det til at lyde som om det er et revalsionerne nyt drug på market

Gør jeg? Okay - min fejl så.

for ikk at tale om titlen på posten,
total fucking goé griner.
burdte flyttes til "total fuck hvor er jeg blæst" forrumet."

HEhaehhae, jamen det sgu re´tig!
Jeg gider ikk de der dumme dumme duuumme pushere mere hehe.

Nu har jeg heller ikk taget noget syntetisk i over en måned :) Holder en pause med det. Inkl. hash´n.

Titel:
In our memories

IN$DU > Inden der går helt kagemand i topic'et, vil jeg godt lige forklare dig et par ting:

1) Det er utænkeligt at nogen pusher ville cutte downers med heroin, for derefter at sælge det som amf. Der er flere grunde dertil. En er at opiater/benzo'er har sit helt eget marked, og heroin er desuden alt for dyrt til at smide omkring med. Derudover sælger man ingenting, hvis man giver festglade mennesker stoffer der gør dem sløve og apatiske, når det de håber på er det modsatte. For det tredje ville I formentlig ikke være i tvivl, hvis I virkelig havde fået en eller anden heroin+benzo/opiat blanding.

2) Grunden til at folk bliver sure, er at de fleste herinde udemærket godt ved at der ikke er heroin+lort i den amf der bliver solgt på gaden.
Folk bryder sig ikke om, at den slags rygter spredes som fakta på boardet, kald det bare snobberi, men det ødelægger seriøsiteten.
Derudover rager det folk hvorvidt du køber skod-amf, det er simpelthen ikke interessant for os at vide.

3) Din amf er sikkert blevet cuttet, måske skyldes den mærkelige farvekombination forskellige bindemidler, oxideret laktose, hvad ved jeg, men det er ihvertfald ikke heroin+piller. Hvis din pusher mod al forventning cutter amf'en op med nervepiller/painkillers, så ville jeg skifte lige med det samme. Der være andre dealers i Viborg!

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories

Halifaxxx skrev:
Yderst interessant historie.... Det er virkelig en gavnlig fortælling som jeg er sikker på vil komme til at fungere som et fyrtårn i mørket for den psykedeliske undergrund. Idet mine øjne løber over ordene igen, gribes jeg af en undren over hvorfor dog ikke Shulgin eller Schultes har skrevet en bog om engang hvor de skulle ned på kroen og rykke nogen snitter og så det bare lissom var totalt lorteamf maaaan!
Eller jo, nu kommer svaret til mig: Det har de ikke fordi det er en totalt fucking ubrugelig oplysning for enhver bare nogenlunde seriøs psykonaut! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med smålige provinsunger og manglende kvalitet på det slamnarko de kaster op i næsen. Tak fordi du spilder min og andres tid!

Heroin er btw. nasalt aktivt...

:idea: :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

1) Det er utænkeligt at nogen pusher ville cutte downers med heroin, for derefter at sælge det som amf. Der er flere grunde dertil. En er at opiater/benzo'er har sit helt eget marked, og heroin er desuden alt for dyrt til at smide omkring med. Derudover sælger man ingenting, hvis man giver festglade mennesker stoffer der gør dem sløve og apatiske, når det de håber på er det modsatte. For det tredje ville I formentlig ikke være i tvivl, hvis I virkelig havde fået en eller anden heroin+benzo/opiat blanding.

Korrekt. Det er fuldkommen utænkeligt, men "risikoen" er der stadig. Kan man teste om der er hero i på en ell. anden måde? Jeg fik fortalt der bare var puttet en knivspids i.

2) Grunden til at folk bliver sure, er at de fleste herinde udemærket godt ved at der ikke er heroin+lort i den amf der bliver solgt på gaden.
Folk bryder sig ikke om, at den slags rygter spredes som fakta på boardet, kald det bare snobberi, men det ødelægger seriøsiteten.
Derudover rager det folk hvorvidt du køber skod-amf, det er simpelthen ikke interessant for os at vide.

Jeg har ikke sagt det var fakta.
Jeg har kun fortalt om hvad jeg er blevet fortalt, og har hele vejen igennem skrevet "Correct me if im wrong".

Og jeg forstår godt problem-stillingen vedr. seriøsiteten.
Meget muligt folk er ligeglade med at der er skod amf i omløb enkelte steder, men jeg skrev det nu også for at advare folk imod det - og hvis en person læste det jeg skrev, selv blandede alt muligt sammen, kunne se at det ikke var særlig smart.

3) Din amf er sikkert blevet cuttet, måske skyldes den mærkelige farvekombination forskellige bindemidler, oxideret laktose, hvad ved jeg, men det er ihvertfald ikke heroin+piller. Hvis din pusher mod al forventning cutter amf'en op med nervepiller/painkillers, så ville jeg skifte lige med det samme. Der må være andre dealers i Viborg!

Det var også min første tanke, før jeg fik fortalt det var div. uppers & downers blandet sammen med en spids hero.
Det gav i mine øjne mening, grundet at det var noget meget underligt pulver, hvori farverne lå i lag og ikke "lå" ordenlig sammen. Svært at forklare hvordan det så ud.

Fortsat god nat :)

Titel:
In our memories

Okay, jeg vil ikke udelukke, at din pusher er et dumt svin, der blander forskellige downers op med laktose og sælger det som "speed", selvom jeg finder det meget usandsynligt.

Tror ikke at folk herinde gider advarsler af den slags, eftersom ingen af os har hørt om fænomenet fra pålidelige kilder før. Alle der har taget amf nogle gange, kender til at få noget lort, der ikke virker helt som det skal (evt. slet ikke virker).

Lad for fremtiden være med at stole på rockere, og andre folk du møder i byen. Min erfaring er, at de fleste danskere (selv dem der tager stoffer) ikke ved en skid om det. De tror allesammen at der er glasskår i amf og coke, og at det ikke virker uden.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Luk nu det her lortetopic!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jep, lige min tanke.

så kan citronen vist heller ikke presses mere :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]