Citat:
Jeg forstår ikke hvorfor vi har denne diskussion? Beslutningen blev truffet af et flertal af medllemmerne og det bliver der ikke lavet om på. For mig at se har vi klart to muligheder: Enten holder vi "Fuck" lukket og så forsvinder møgungerne(!) og muligheden for at poste ligegyldigt, intetsigende lort, eller også genåbner vi det og lader et potentielt godt board henfalde til userisøsitet og med tiden den sikre død. Hvis sidstnævnte scenario eksekveres vil det også betyde tabet af en del af medlemmerne, men det vil ikke være fra samme gruppe som før. Det vil primært være ældre, seriøse medlemmer, som, for mig at se, er uundværlige hvis vi ønsker en saglig og nøgtern entheogen-diskussion på et dansksproget site. De vil ganske givet, forsvinde over på de store internationale fora fremfor at spilde deres tid her.
Okay i vil ha alle de små møgunger ud så alle de gamle erfarne medlemmer kan sidde tilbage og diskutere med jer selv. Det er der godt nok ikke fremad tænkning! Så vil jeg der hellere sige få alle de møgunger herind og lær fra jer istedet for. At det så ikke bliver holdt på et helt seriøst plan nåh ja skader det virkelig så meget. I kan jo altid bare gå forbi dem der poster noget skidt. Og hvis det betyder at fuck forummet skal holdes åbent så synes jeg det skulle være helt fint der. For dem der ikke gider glo på det kan bare lade være med at gå derind. Så simpelt er det.
Få der tiltrukket nogen nye mennesker så i kommer ud med den viden i sidder med til andre. Så den danske befolkning kan lære noget om det! For det her er vel et informations board?