Cope> Arme stakkel... Det er noget af et dilemma at stå i. Tror du at du reélt kan fjerne trangen til at tage de "stoffer" som hun vil have at du holder dig fra? Vil der ikke være en risiko for at du underbevidst begynder at fokusere på at der er noget du ikke
må på grund af hende, og disse tanker vil gøre at du opbygger en vis grad af negative følelser for hende, sikkert uden at kunne se hvorfra de kommer?
Personligt har jeg det mildest talt ret dårligt med at der er nogen som helst der forsøger at underlægge mig nogen form for regler; det vil oftest have den konsekvens at jeg reagerer stik modsat. Dog er det ikke noget jeg har haft større problemer med; de piger jeg har kommet fast sammen med i kortere eller længere perioder de sidste år, har vidst på forhånd hvad de gik ind til, og jeg har ikke lagt skjul på at jeg automatisk reagerer negativt på når nogen forsøger at ændre min personlighed. Situationen kan dog gradbøjes; hvis man har en kæreste som er bekymret over om man har et overforbrug af det ene eller andet, og er ked af det, bør man overveje om hun ikke dybest set har ret, og det vil være bedst at moderere sit forbrug. Men her vil det være et valg man selv har truffet, og man risikerer ikke at brænde inde med underbevidste bebrejdelser over at blive pålagt begrænsninger.
Jeg kender dig ikke personligt, så jeg kan ikke vurdere hvorvidt du reagerer på lignende vis hvis du bliver pålagt begrænsninger af den art. Men overvej lige en ekstra gang om det ikke er muligt. Det er en enormt dum ting at slide et ellers lovende forhold op på. Og jeg ville også overveje om hun i det store og hele er åbentsindet nok generelt til at jeg ville kunne blive ved med at finde hende interessant.

Nu er jeg kommet i den usandsynligt lykkelige situation at være endt i et forhold med Verdens Dejligste Pige, som er indbegrebet af åbentsindethed og ærlighed, og som ikke ønsker at ændre mig på nogen måde - og jeg kan ikke huske hvornår jeg nogensinde har følt mig så mentalt afbalanceret før, på trods af en ret stresset og rodet dagligdag for tiden. Det virker enormt mentalt sundt for mig at få lov til at lade mit originale "ucensurerede" ego få lov til at blomstre op igen. For første gang føler jeg mig oprigtigt
lykkelig... Fuck, jeg er allerede blevet en irriterende pladderromantiker; jeg er ellers så GOD til at være kyniker...
Just my 2 cents.... Ved ikke om du kan bruge det til noget. Men overvej det nu lige en ekstra gang inden du involverer dig for dybt i et forhold hvor du allerede bliver pålagt restriktioner nu...