Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Kiliman skrev:
Hvis hun ikke vil dig for den du er, er det jo ikke dig hun vil have, og så bliver det jo aldrig jer, i sidste ende...!

Lad være med at ændre dig for en Ho, lad Ho'en ændre sig for dig!

Fatter ikke helt. Jeg må ikke ændre mig, for så er jeg ikke den samme. Men hun må godt ændre sig selvom hun så ikke er den samme og så skal det nok gå i sidste ende :|
Det er lidt mystisk synes jeg.

Ali har fat i noget af det rigtige efter min mening. Men problemet er bare at jo mere jeg vil lære hende om det jo mere "afhængig" virker jeg jo :roll:
Og desuden har jeg ikke noget imod det. Som jeg nu siger for tredje gang så er det ikke noget jeg gør særligt ofte så der er ikke nogen vaner der bliver brudt.
Desuden har Meskalinen hjulpet mig så meget og "arbejder stadig i mig" så lige nu mangler jeg ikke nogen hallucinogener til at hjælpe mig. Det hjælper mig hele tiden jo :D
Og sålange jeg har et godt forhold med hende og den ekstremt posetive måde hun påvirker mig på er så overvældende at hun er mit "hallucinogen/min hjælp". Håber i forstår mig.

*Halifaxx* Jeg har set for mange af mine venner falde på MDMA til at jeg vil begynde på det. Men ja. Det kunne da være optimalt at kunne elske hinanden på et hallucinogen. Det har du fuldstændig ret i :wink:

Hun har en onkel som har været Narkoman så det begrunder jo også lidt hvorfor hun ikke er så vild med emnet...

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@Cope: Opløsg 150mg MDMA i hendes glas vand... en time efter hun har drukket vandet, knepper du hende - så er problemet ude af verden :D

Når hun først har mærket MDMA'en på kroppen og derefter følt sex på MDMA, så ryger hendes foredomme væk :P

LQgsuppe-råd når det er bedst.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Kvinder vil gerne lave om på os mænd, og sådan har det været længe, men det skal de sQ ikke have lov til, så hellere få dem til at ændre sig til vores stil, jeg er den jeg er og hvis Ho'en ikke kan lide det, kan hun fandme skride!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Gensidig respekt er ordet I mangler... :wink:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Indigo Spinx skrev:
Gensidig respekt er ordet I mangler... :wink:

Does not compute!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Kiliman* Parforhold handler om kompromiser, ikke urimelige krav. Med den holdning du her fremviser er jeg bange for at du kun tiltraekker en bestemt slags kvinder...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan jeg godt give dig ret i, men er meget glad for det er den rigtige slags kvinder jeg tiltrækker :)

Men misforstå mig ikke, jeg har fuld respekt for min Ho!
Vil bare ikke mene man skal gå på comprimi med den man er for at få noget som man tror man gerne vil have....

Jeg har været der, jeg har gjort det, og jeg havde det ikke godt med mig selv i de 3½år det varede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

*Kiliman* ingen kommentar

*Ali* Du er bare syg, men sikkert god nok når du ikke doper pigerne :wink:

/Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Fatter ikke helt. Jeg må ikke ændre mig, for så er jeg ikke den samme. Men hun må godt ændre sig selvom hun så ikke er den samme og så skal det nok gå i sidste ende
Det er lidt mystisk synes jeg.

Det er jo netop DET! Ingen af jeg burde skulle ændre jer hvis i elsker hinanden....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Cope> Arme stakkel... Det er noget af et dilemma at stå i. Tror du at du reélt kan fjerne trangen til at tage de "stoffer" som hun vil have at du holder dig fra? Vil der ikke være en risiko for at du underbevidst begynder at fokusere på at der er noget du ikke på grund af hende, og disse tanker vil gøre at du opbygger en vis grad af negative følelser for hende, sikkert uden at kunne se hvorfra de kommer?
Personligt har jeg det mildest talt ret dårligt med at der er nogen som helst der forsøger at underlægge mig nogen form for regler; det vil oftest have den konsekvens at jeg reagerer stik modsat. Dog er det ikke noget jeg har haft større problemer med; de piger jeg har kommet fast sammen med i kortere eller længere perioder de sidste år, har vidst på forhånd hvad de gik ind til, og jeg har ikke lagt skjul på at jeg automatisk reagerer negativt på når nogen forsøger at ændre min personlighed. Situationen kan dog gradbøjes; hvis man har en kæreste som er bekymret over om man har et overforbrug af det ene eller andet, og er ked af det, bør man overveje om hun ikke dybest set har ret, og det vil være bedst at moderere sit forbrug. Men her vil det være et valg man selv har truffet, og man risikerer ikke at brænde inde med underbevidste bebrejdelser over at blive pålagt begrænsninger.
Jeg kender dig ikke personligt, så jeg kan ikke vurdere hvorvidt du reagerer på lignende vis hvis du bliver pålagt begrænsninger af den art. Men overvej lige en ekstra gang om det ikke er muligt. Det er en enormt dum ting at slide et ellers lovende forhold op på. Og jeg ville også overveje om hun i det store og hele er åbentsindet nok generelt til at jeg ville kunne blive ved med at finde hende interessant.
:D Nu er jeg kommet i den usandsynligt lykkelige situation at være endt i et forhold med Verdens Dejligste Pige, som er indbegrebet af åbentsindethed og ærlighed, og som ikke ønsker at ændre mig på nogen måde - og jeg kan ikke huske hvornår jeg nogensinde har følt mig så mentalt afbalanceret før, på trods af en ret stresset og rodet dagligdag for tiden. Det virker enormt mentalt sundt for mig at få lov til at lade mit originale "ucensurerede" ego få lov til at blomstre op igen. For første gang føler jeg mig oprigtigt lykkelig... Fuck, jeg er allerede blevet en irriterende pladderromantiker; jeg er ellers så GOD til at være kyniker... :P
Just my 2 cents.... Ved ikke om du kan bruge det til noget. Men overvej det nu lige en ekstra gang inden du involverer dig for dybt i et forhold hvor du allerede bliver pålagt restriktioner nu...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har indset hvis jeg skulle gå hele mit liv og lede efter en pige der skal lide hallucinogener, skal jeg for det første lede meget længe, hvis det altså ikke skal være de der (....)'ches som er (...) i skruen. Fanny er en undtagelse. Hende 10 år yngre så var den der :wink:
Hun har meget det samme syn på sagen som jeg, men der er så over 10 års forskel på os. Ikke for at være romantikker Fanny, men det er ment på en høflig måde. Vi har vist snakket om det før :oops:

Men jeg vil bare ikke lade styres af Meskalin eller tryptaminer til at finde pigen. Ellers er det jo også hallucinogenerne der forener os og ikke kærlighed. Det kan være et middel til at forbedre et forhold, men det virker usandsynligt at vores forhold ligefrem skulle falde i ruiner.

Vil stoppe med at skrive i denne tråd, trods det jeg selv har lavet den, for der er skam ikke så meget støtte nogen steder at finde her. Mange vil hellere snakke om at "kællingerne" skal tollerere noget som de hele deres liv er blevet advaret imod derhjemme. Det tager tid for nogle at forstå den psychedeliske verden hvis de ikke selv har været i den og tid det er hvad jeg vil give hende!

/karma

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Pigen behøver da ikke kunne lide hallucinogener, men bare respektere at du gør...

hehe hvorfor lavede du så overhovedet emnet?

Hvis du ikke vil diskutere sagen og har besluttet dig?

Det virker da lidt latterligt IMO, men jaja må du få et langt og godt liv med hende hehe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Pigen behøver da ikke kunne lide hallucinogener, men bare respektere at du gør...

hehe hvorfor lavede du så overhovedet emnet?

Hvis du ikke vil diskutere sagen og har besluttet dig?

Det virker da lidt latterligt IMO, men jaja må du få et langt og godt liv med hende hehe

-Som sagt kan hun ikke lide at omgåes stoffer. Hun har haft en onkel afhængig af Morfin. Og en x som var på MDMA engang imellem.

-Jeg har besluttet mig idag/jeg fandt frem til den beslutning.

-Synes snart jeres bitcheri er TOTALT latterligt!!! Især dine små stødende sætninger DR-D :evil:

Hvis du ikke har noget sagligt at poste ville det være bedst du lod være!

Det er sku ved at bliver for latterligt de ting der bliver bitchet over på dette forum hvornår får det en ende? Det er sku da ikke sådant noget folk de gider at side og læse om når de finder info om diverse...

/Cope

Titel:
In our memories

Infected Cope > Hvad havde du regnet med? Det her board er en slags tilflugtssted for folk der kan lide at tage euforiserende stoffer af den ene eller af den anden grund.

Jeg håber, at du bliver lykkelig med dit nye liv, ellers er det jo altid muligt at slå op ige! ;)

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
Infected Cope > Hvad havde du regnet med? Det her board er en slags tilflugtssted for folk der kan lide at tage euforiserende stoffer af den ene eller af den anden grund.

Jeg håber, at du bliver lykkelig med dit nye liv, ellers er det jo altid muligt at slå op ige! ;)

Mvh. Psyko

Ja det har du fuldstændig ret i psyko :wink: Men det er ikke et "nyt" liv. Der er bare foretaget en bitte begrænsning som jeg nok først vil savne om ca. 1-2 år.. det er alt..

Jeg har efterhånden svært ved at tage mig sammen med den grimme avatar jeg har fået mig. Han er sku næsten for grim :lol:

/Cope

Titel: Hmmm...
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Infected Cope skrev:
Jeg har indset hvis jeg skulle gå hele mit liv og lede efter en pige der skal lide hallucinogener, skal jeg for det første lede meget længe, hvis det altså ikke skal være de der (....)'ches som er (...) i skruen. Fanny er en undtagelse. Hende 10 år yngre så var den der :wink:
Hun har meget det samme syn på sagen som jeg, men der er så over 10 års forskel på os. Ikke for at være romantikker Fanny, men det er ment på en høflig måde. Vi har vist snakket om det før :oops:

8) Dream on, kiddo...

Citat:
Men jeg vil bare ikke lade styres af Meskalin eller tryptaminer til at finde pigen. Ellers er det jo også hallucinogenerne der forener os og ikke kærlighed.

Du har misset pointen. Det vigtige er ikke hvorvidt hun har noget imod stoffer; det er hvorvidt hun er glad for dig som den person du er, eller om hun ønsker at du ændrer dig for så vidt muligt at passe med hendes forestilling af "drømmefyren". Tror du at stofferne er det eneste hun vil have et problem med i det lange løb? Mon ikke der også lige er et par andre ting hun gerne vil have du ændrer ved dig selv nu du er igang?

Citat:
Vil stoppe med at skrive i denne tråd, trods det jeg selv har lavet den, for der er skam ikke så meget støtte nogen steder at finde her.

Du skulle da bare have skrevet hvis du ikke ønskede folks ærlige meninger og erfaringer, men istedet rygklapperi og moralsk opbakning for din beslutning om at fravælge stofferne. Jeg har svaret så oprigtigt som muligt på dit indlæg, baseret på egne erfaringer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Du har misset pointen. Det vigtige er ikke hvorvidt hun har noget imod stoffer; det er hvorvidt hun er glad for dig som den person du er, eller om hun ønsker at du ændrer dig for så vidt muligt at passe med hendes forestilling af "drømmefyren". Tror du at stofferne er det eneste hun vil have et problem med i det lange løb? Mon ikke der også lige er et par andre ting hun gerne vil have du ændrer ved dig selv nu du er igang?

Ligenøjagtigt dette har jeg oplevet på min egen krop/sjæl, og det kan godt være de første 2 3 gange man giver noget af sig selv ikek er så slemme, men så bliver det hurtigt for meget, og jeg var for svag til at sige fra dengang, så blev ved med at blive bombet med ting jeg skulle ændre på, og det er ubehageligt, og specielt fordi du sikkert ikek engang havde lyst til at ændre den første ting, men gjorde det for at være sammen med hende, jeg kan kun sige at man lærer af sine fejl, og mange af dem ønsker man ikke at begå igen, lad være med at bliv en anden, for at du kan være sammen med en pige... Hvis det ikke bliver jer finder du nok en anden der er meget bedre til dig!

Titel: Re: Hmmm...
In our memories

Prometheus skrev:
Infected Cope skrev:

8) Dream on, kiddo...

Haha, naturen var åbenbart ikke det eneste du fik nydt på den svampetur med Fanny, hva? :lol:

Titel: Re: Hmmm...
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Psyko skrev:
Prometheus skrev:
Infected Cope skrev:

8) Dream on, kiddo...

Haha, naturen var åbenbart ikke det eneste du fik nydt på den svampetur med Fanny, hva? :lol:

OMFG, Psychedelia-indavl!

Jeg fatter ikke hvad kvinderne laver her... de er jo omgivet af perverse narkostoddere der kun vil pigerne det bedste rent seksuelt :D

Fanny, kom over til mig! We can have an open relationship, if you must :D Det gør ikke noget at du har en kæreste - det har jeg også, så det går lige op! Desuden er jeg ung, spæd, kongen i sengen... og Psychedelis yndlingsperker!!!!!

(Og psyko, det var vist en meskalin-tur :P)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hmmmmm aliaarhus

Citat:
Desuden er jeg ung, spæd, kongen i sengen...og Psychedelis yndlingsperker!!!!!

Er du ikke oxo den eneste person af anden etnisk oprindelse end min egen der er til mænd derinde?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]