Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
jeg ville anbefale svampe!
da de ikke virker alt for lang tid. og så start op med ca. 1 g. danske SN.

eller noget MDA da jeg personligt ikke syntes det er så stærkt! jeg startede selv meds 150 mg. MDA da jeg prøvede det første gang. og det var en meget passende dosis.

held og lykke med det. håber du finder dig til rette under din rejse :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu er det jo de færreste nybegyndere der har adgang til ren MDA.

Jeg syntes selv at LSD er lidt lettere på psyken end svampe og knapt så dybdegående så jeg ville selv foretrække at starte min karriere idag med et enkelt mærke af alm. potens.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
MDA ville ikke være værdigt til en første gangs-trip, da det langt fra er hallucinogent/psykedelisk på samme måde som svamp/LSD/2C-B (hverken i effekt eller rent biokemisk).

Zionboy > Man kan jo altid justere dosen ;)
8-12 mg. 2C-B ville være passende til en førstegangsbruger.

Titel:
Medlem

det var jo nemlig også meningen at det skulle være en mild start. hvis man bare vil ha et indblik i denne verden er MDA da en ok ting at starte op på!

mht LSD syntes jeg ulempen kan være at trippet er så langt. hvor imod svampe ikke virker så lang tid og hvis man vil har mere kan man jo bare spise nogle flere! :D

men det er bare min mening!

jeg vil klart sige svampe...

Titel:
Junior medlem

Konklusionen bliver vidst at jeg må æde mig nogen svampe inden for 2 måneder. Men damn hvor jeg ikke glæder mig til at sidde og tykke på dem! Jeg kan ikke engang lide champignon! :P

Er der forskel på de forskellige svampe arter hvis bare man doserer alt efter potensen? Og skal man gå meget op i indholdet af psilocybin i forhold til psilocin og sådan?

Jeg kan se i leksikonet at nogen arter producerer mere psilocybin end psilocin og omvendt så det gør det ret interessant.

Titel:
Medlem

bare start med lidt. og så ellers prøv dig frem..

men trippet er er ikke ens fra mexier til SN fx.

men lige meget hvad må du ikke kæmpe imod. for det kan godt ha nogle udehalige konsikvenser. du skal bare flyde med og glæde dig til at se hvad der sker :D
du kan jo altid ta lidt flere!
hvorfor nogle ville du ta?

jeg syntes der er et godt valg med at starte med svampe..

Titel:
Junior medlem

Pyskow:

Det bliver nok enten Copelandia Cyanenscens eller Stropharia Cubensis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Pirate skrev:
Stropharia Cubensis

Nok bedst for en nybegynder! Tror ikke intensiteten i Cope svampene er nem for en nybegynder...

Spis 10 gram friske. Det er så nem og simpelt. Og det er altså ikke helt vildt det trip man får på 10 gram friske.. Men vi er jo forskellige. Men med en erfaren tripsitter, vil jeg næsten garantere dig at du kan holde til 10 gram hvis du så meget som bare har røget en smule hash...!

held og lykke med det :wink:

/Cope

Titel:
Junior medlem

Godt nok :D Hvilken intensitet kan man forvente med 10 gram? Det er jo nok forskelligt fra person til person. Men skal jeg ikke forvente visuals med åbne øjne? :)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Pirate

Du skal nok ikke regne med OEVs ved en dose på 10 gram friske. De symptomer jeg får fra ca. et gram tørrede cubensis er: Klar fysisk effekt, masser af energi, der ved koncentration, yoga og evt. meditation lader sig tøjle så man kan bruge den til sjove og endda brugbare ting :). Verden generelt får et psykedelisk twist og jeg får en følelse af at være blevet klaret op... Denne følelse kan nemt smadres og afløses af en enormt fjollet tilstand hvis jeg kombinerer med cannabis (gerne pot/skunk).

Desuden virker denne dose godt for mig hvis jeg har tænkt mig at indtage andre psykoaktive substanser den pågældene dag/aften pga. ovennævnte "opklarende" effekt.

Safe journey :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

"Symptomer" ???
Du får det til at lyde som en sygdom! :lol:

Titel:
Medlem

Pirate skrev:
Konklusionen bliver vidst at jeg må æde mig nogen svampe inden for 2 måneder. Men damn hvor jeg ikke glæder mig til at sidde og tykke på dem! Jeg kan ikke engang lide champignon! :P

Er der forskel på de forskellige svampe arter hvis bare man doserer alt efter potensen? Og skal man gå meget op i indholdet af psilocybin i forhold til psilocin og sådan?

Jeg kan se i leksikonet at nogen arter producerer mere psilocybin end psilocin og omvendt så det gør det ret interessant.

Hvis ikke du kan lide smagen kan du skylde det ned med noget cola. Jeg har dog aldrig haft brug for det med svampe.

Der er stor forskel på de enkelte arter og jeg ville anbefale "Philosophers stone", hvis den er til at opdrive i dag. Den sælges ikke lovligt længere. Ellers ville jeg pege på mexikanske. Hvis du indtager 1,5g vil det sikkert være fint. Forvent ikke de vilde visuals, i stedet vil det lukke op for visse ting sammen med en stor følelsesmættethed. Det er dét du skal forberede dig på et skridt af gangen.

I øvrigt hold dig fra hawaii, de er alt for stærke for en nybegynder.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fellini skrev:
Der er stor forskel på de enkelte arter og jeg ville anbefale "Philosophers stone", hvis den er til at opdrive i dag. Den sælges ikke lovligt længere.

Passer ikke, den er der fra tid til anden hos din lokale forhandler... ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Dextrose skrev:
Fellini skrev:
Der er stor forskel på de enkelte arter og jeg ville anbefale "Philosophers stone", hvis den er til at opdrive i dag. Den sælges ikke lovligt længere.

Og fuck hvor den svamp dog også bare en lækker sag!
Havde engang EN svamp der vejede 25gram var så glad for den at jeg dårligt ville spise den. :D

Titel:
Medlem

Dextrose skrev:
Fellini skrev:

Tænker du legalt eller? Sidst jeg var nede i ethno sagde de at philosophers stone var fortid for dem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Pirate skrev:
...Men damn hvor jeg ikke glæder mig til at sidde og tykke på dem! Jeg kan ikke engang lide champignon! :P...

Rådet med Cola kan jeg også godt anbefale.

Men ellers prøv denne metode, som jeg selv foretrækker:

Jeg kværner mine tørrede svampe i en kaffemølle, til de bliver til fint pulver. Pulveret mixer jeg med pulveret til en Knorrkoppen og rører vandet i på helt sædvanlig Knorrkoppen-måde (pas på med den mexikanske suppe, der er stærkt chiliholdig; i mit tilfælde forøger den opkastningsfornæmmelserne - jeg plejer at bruge minestrone eller tomatsuppe).

En ting ved de fint pulveriserede svampe er, at de som regel kicker ind allerede i løbet af 10 - 15 min. og upcomming går også noget hurtigere. Det vil sige, at kvalme og perioden med uro forkortes...

Al mulig held og lykke, og ha' et stjerne godt trip! :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]