Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2025 22:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 43  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
Clay Davis skrev:
Tror lige denne tråd har brug for lidt mere træningssnak inden den går hen og får menstruation.

Min træning går mere eller mindre som planlagt. Maxede lige ud med et dødløft på 140kg, for helvede det var godt for mig.

Point taken :sucks:

Var dit Dødløft 1 RM?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Ja, jeg lavede bare en gentagelse, men ved ikke om det er mit reelle max da jeg havde en del tømmermænd. Jeg er dog meget godt tilfreds for nu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Methmaster skrev:
Go symmetri! Ser ud til vi deler de samme gener for delts/arme dog er mine triceps en anelse mere dominerende ift min biceps. Dine har et godt flow.
Alt i alt, go fysik! Lidt mere lænd men så er vi vist ude i småtings afdelingen..

Tak skal du have, prøver også at blive så velpropertioneret som muligt :) Armene synes jeg dog kunne være lidt større, men det synes man vel altid. Mht. generne - Startede med at være helt skinny, inden jeg trænede. Men har fundet ud af at jeg er super god til at tage hurtigt på - men desværre skal der heller ikke meget til, før jeg mister det igen :/

Methmaster skrev:
En anden ting, hvorfor ser vi aldrig stængerne?? Kan vi få et hjul-billede?

:rocking:

Billede

hæhæ

Ok, ved ikke lige hvad der er sket med billedet, det ser godt nok lidt underligt ud

Medlem
Brugeravatar

Shambhala skrev:
Methmaster skrev:
Go symmetri! Ser ud til vi deler de samme gener for delts/arme dog er mine triceps en anelse mere dominerende ift min biceps. Dine har et godt flow.
Alt i alt, go fysik! Lidt mere lænd men så er vi vist ude i småtings afdelingen..

Tak skal du have, prøver også at blive så velpropertioneret som muligt :) Armene synes jeg dog kunne være lidt større, men det synes man vel altid. Mht. generne - Startede med at være helt skinny, inden jeg trænede. Men har fundet ud af at jeg er super god til at tage hurtigt på - men desværre skal der heller ikke meget til, før jeg mister det igen :/

Methmaster skrev:
En anden ting, hvorfor ser vi aldrig stængerne?? Kan vi få et hjul-billede?

:rocking:

Billede

hæhæ

Ok, ved ikke lige hvad der er sket med billedet, det ser godt nok lidt underligt ud

Det er lidt svært at bedømme størrelse og symmetri når man kun ser det ene ben, ift hele kroppen på een gang. Du har i hvert fald lav bf! Muskelopdelingen er tydelig!
Mht gener mente jeg nu også mere hvordan dine muskler ser ud. Selve formen er jo gen-bestemt. Kun størrelse kan man ændre på.
Bare sørg for at holde dine kcal oppe, så taber du intet :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja kan jeg godt se, det er også et dårligt billede. Og ja, prøver at holde den lave fedtprocent, og samtidig stige i masse - det går meget godt indtil videre :D Før i tiden var jeg bange for at få for mange kalorier, men det var pga. alt det der hysteri omkring fedttab, vegetarer og slankepiller, man konstant bliver belemret med. Har heldigvis en god ven virker som en coach for mig, der forklarede mig at jeg slet ikke skulle være bange for den slags - tvært imod skal jeg presse så mange (gode) kalorier ned, som muligt, hvis jeg gerne vil opnå noget med min træning. Det har jeg så taget ved lære :D
Tror også jeg har været lidt heldig med generne - overkroppen har jeg fra min far, han er gammel rockmusiker, og pumpede løs i diverse jernhuler i sine unge dage, og når jeg sammenligner kan jeg godt se at symmetrien går igen, det er faktisk meget sjovt :D Benene har jeg rent faktisk fra mig mor, det er ikke noget min far ligefrem har kunnet prale af. (hun har også dyrket meget atletik - ikke fordi det påvirker generne på nogen måde, men hun har da været bevidst om styrken i lårbasserne ^^)

Har et bedre billede her, men det er lidt 'off-season', som man også kan se på armene; Billede
Ved forresten ikke hvad der sker, når jeg uploader billeder bliver de slørede og strukket lidt i :s

Medlem
Brugeravatar

Shambhala: Det var meget bedre! Det ser super ud! God balance overall. Rigtig god ide at lytte til din kammi :wink: Husk på, jo større muskelmasse du har, jo mere fedt forbrænder du hver dag, ved blot at sidde i sofaen :wink:
Du skriver "offseason"? Stiller du op?

Edit: Sjovt det du nævner gener i forhold til hvordan din familie ser ud. Jeg har også min mors, ja selv min mormors arme. De har altid været meget muskuløse uden at løfte en håndvægt. Min far er jeg derimod glad for jeg ikke har arvet fra, medmindre man synes balletben og ølmave er misundelsesværdigt :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
:gud: :gud: Ølmave! :gud: :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Bliver nødt til at hive et billede fra tidligere frem:

:gud: :gud:Billede
:gud: :gud:

Den ølmave der er altså misundelsesværdig!

Medlem
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Bliver nødt til at hive et billede fra tidligere frem:

:gud: :gud:Billede
:gud: :gud:

Den ølmave der er altså misundelsesværdig!

LOL! Han ligner min far til forveksling :lol: Ej så galt står det nu heller til for min den gamle men Henrik derimod... Puhaaaaaa.. Det har kostet et par flasker rødvin :!:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Shit mand, fatter ikke hvordan man kan gøre det der mod sig selv...

Medlem

Shambhala jeg synes der mangler en HEEEEL del på over kroppen i forhold til hvor stramt dine ben står :O

Medlem
Brugeravatar

basssher skrev:
Shambhala jeg synes der mangler en HEEEEL del på over kroppen i forhold til hvor stramt dine ben står :O

:shock: :shock: :shock:
Kigger vi på samme billede?? Uddyb venligst.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Shambhala skrev:
Synes det der crossfit lyder lidt underligt. Er det med bodybuilding som formål?
Er lige startet lidt forfra, fordi påskeferien var én lang bytur med druk og 1 måltid om dagen :s - tabte ca. 3 kilo. Så er igang med et highrep program, og synes det er helt vildt hårdt, men effektivt. Er hoppet meget ned i kiloene på vægtene, men stiger hurtigt igen, og min kropsvægt stiger med ca. 0,5 kilo mellem hvert træningspas O.O

Tog billederne i dag til min log, er desværre ikke så god til at pose:
http://img1.uploadhouse.com/fileuploads ... c176c0.jpg
http://img1.uploadhouse.com/fileuploads ... ca18b9.jpg

Fed form, godt markeret uden at være alt for stor 8)

Medlem

ja går jeg ud fra vi gør. Du kan jo ikke se nogle markeringer på hans over krop. Må give dig dine ben er syge. Og kan da også bare være det billede der snyder. Lad os få nogle flere sham :) men som han selv siger er billedet heller ikke fra da han var "størst" :)

Medlem
Brugeravatar

basssher skrev:
ja går jeg ud fra vi gør. Du kan jo ikke se nogle markeringer på hans over krop. Må give dig dine ben er syge. Og kan da også bare være det billede der snyder. Lad os få nogle flere sham :) men som han selv siger er billedet heller ikke fra da han var "størst" :)

For det første, har han t-shirt på så du kan ikke rigtig bedømme cuts ud fra det. Desuden betyder det bare at han har lav bf på stængerne og at muskeludviklingen er lidt mere dominerende. Benene SKAL jo være lidt større end overkroppen for at have den bedste symmetri. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe, stiller skam ikke op, 'off-season' var måske lidt malplaceret, var egentlig bare ment som en af de der perioder hvor man er for doven til at gøre noget ud af træningen. Men ja, lige der var mine ben måske lidt overpropertionerede, men behøver faktisk ikke træne ben, de er altid bare ret pumpede uden jeg rører dem :) Og som methmaster siger, det er måske lidt svært at sammenligne når jeg har t-shirt på

Medlem
Brugeravatar

Shambhala skrev:
Hehe, stiller skam ikke op, 'off-season' var måske lidt malplaceret, var egentlig bare ment som en af de der perioder hvor man er for doven til at gøre noget ud af træningen. Men ja, lige der var mine ben måske lidt overpropertionerede, men behøver faktisk ikke træne ben, de er altid bare ret pumpede uden jeg rører dem :) Og som methmaster siger, det er måske lidt svært at sammenligne når jeg har t-shirt på

For at have en off season er man jo nødt til at ha' en ON, ellers er man ikke berettiget til titlen, mester jakel :D

Junior medlem
Brugeravatar

Ved ikk om den har vært oppe at vende, hvis det tilfældet så undskyld. Havde ikk lige overskudet til at gå 12 sider igennem.
Ville bare lige pointere at man ikke behøver et trænings center for at blive stor, ikke hvis man er fra tha hood! :rocking:
Træner dog selv i et center, men syntes lige i skulle se ham her :P

http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ
syntes selv han er alt for vild :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Tvivler ærligt talt på, at han aldrig har trænet med vægte. Tror ikke der er nogen, der er så naturligt stærke, at de kan lære sådan noget, uden at have styrketrænet først.

Medlem
Brugeravatar

Han har helt sikkert startet ud med vægte og derved opbygget sin styrke. Om han er skiftet til denne form for træning EFTER, er meget muligt. Kan også være han veksler mellem disse 2 (muligvis flere) trænings former.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]