Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:
Desuden kan jeg ikke se at det har nogen relevans her, og det er ej heller noget logisk gyldigt argument (:P).

Jeg siger det skam heller ikke som et argument, men for at drille dig lidt, og fordi jeg synes det er ret tyndt at du skriver at du "uddyber senere", og det bliver bestemt ikke bedre af at du tidligere har undladt at følge op på et tilsvarende udsagn :P

Jeg ser frem til at læse din argumentation hvis den viser sig at være bedre end hvad man sædvanligvis møder i denne type diskussioner, men jeg må da tilstå at jeg ikke forventer det, medmindre jeg simpelthen har misforstået hvad det er du vil argumentere for/imod. Men sig endelig frem, jeg håber på en overraskelse ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyko skrev:
Nej, det gør det ikke, men det er vel relevant nok med en diskussion af dette emne?

Det afhænger helt af hvad meningen er med det. Jeg kan gå med til at en udveksling af synspunkter og begrundelser for disse kan være relevante i og med at man ved at deltage ofte vil kunne opdage nye facetter af sin egen og andres overbevisninger, samt få kigget på egen og andres konsekvens eller mangel på samme, og dermed alt i alt blive lidt klogere på sig selv og andre. Derimod er det ikke relevant hvis man vil have en definitiv afgørelse, da området dybest set er rent subjektivt, og derfor ikke kan være genstand for en konklusiv objektiv undersøgelse.

Citat:
Og bare fordi du og andre herinde tror at trippet har en dybere spirituel dimension, betyder det vel ikke at I nødvendigvis har ret? :P

Jo det gør, fat det nu! :P

;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvilke del af trippet er det du vil "argumentere" mod? Altså jeg spørger fordi det må være min triprapport der gav dig lysten til det..

Ved godt du ikke vil have kritik af din argumentation men jeg kan ikke helt sætte mig ind i hvordan du skulle kunne kritisere en oplevelse du ikke selv har haft..

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Her kommer billederne som er inspireret af trippet:

Her er den grønne farve som hele byen (især bygningerne) havde.
Billede

Og formen på "fronten" af bygningerne var lidt som stavnen på denne båd.
Billede

Væsnerne og bygning.
Billede
Billede

Det fuldendte økosystem nedenfor bygningerne. -Der mangler en masse "kruseduller" (skov), men gad ikke at tegne noget der nemt kan forestilles uden besværet..
Billede

Et billede af rumskibet der bryder bygrænsen og blive modtaget af de flyvende kugler.
Billede

Ca. sådan som jeg så M og Askepot - Det var faktisk vildere.. For mønstrene bevægede sig og Askepots ansigts halluer smeltede ned af hans ansigt.
Billede

Koderne som alt er skabt af.. De mønstre som jeg fremhæver på billedet minder helt utroligt meget om de "tal og ligninger" som ændre sig og skifte plads, når jeg f.eks. flyttede min arm eller røgen fra en cigaret stiger til vejers.
Billede

Det var så det sidste der er at smide i dette forum om min oplevelse.....

/Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]