Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Halifaxxx skrev:
Musikken er mere fyldig, mere velsammensat, bedre produceret og teknisk set så meget mere veludført end Slipknot at man skulle tro det var løgn. Men uuuh, de har jo masker på så de MÅ jo lave god musik. Desuden er de også 9 (Hvoraf tre er percussionister!?!?) medlemmer i bandet og jo større band desto bedre musik. -Det ved enhver.

Du vrøvler...

Jeg gider ikke selv høre metal, det er mildest talt intetsigende. Jeg gider heller ikke høre Slipknot. Men jeg hørte dem på Roskilde, og det sparkede eddermame røv!
Det er en totalt fejlslagen ironisk argumentation, du gør brug af, for jo flere medlemmer des sværere er det at få musikken til at "svinge." Især med 4 trommeslagere (percussionister). Men de svinger sindssygt godt sammen, og det vidner mest af alt om, at de er fabelagtigt dygtige musikere indenfor deres felt. I øvrigt har de nok den bedste metaltrommeslager i verden.

Du må selv om, hvorvidt du kan lide det eller ej (så flink er jeg!), men du skal ikke stille spørgsmålstegn ved udførslen, for den er i top. I hvert fald live.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
I øvrigt har de nok den bedste metaltrommeslager i verden.

Lige bortset fra Lombardo, som flænser hans røv.

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, eller Mike Portnoy. Mulighederne er mange. Igor Cavalera var satme også fed i de gamle dage.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvem har nogensinde nævnt Linkin' Park!? Bortset fra det så er den sejeste trommeslager da uden tvivl John Henry Bonham fra Led Zeppelin!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg beklager, at jeg ikke har fået set på så mange af jeres forslag endnu...

Tak til HardcoreWizzard for at foreslå Nine Horses, det er helt perfekt.

Angående Tindersticks hvilket af deres albums vil I så foreslå? De amerikanske og de engelske amazon brugere kan som sædvanlig ikke blive enige. Jeg har selv lidt svært ved at vurdere det ud fra de små 30 sekunders lydbidder.

Zarathustra > Jeg hører egl. ikke sindsygt meget Neil Young, det er mest "Needle and the damage done" jeg har haft i heavy rotation på anlægget. Det er ok at synge tøset, bare man ikke synger som en tøs - hvilket Antony efter min mening gør.

Halifax > Jeg hører noget Johnny Cash allerede...noget specielt du vil foreslå?

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Citat:
Angående Tindersticks hvilket af deres albums vil I så foreslå? De amerikanske og de engelske amazon brugere kan som sædvanlig ikke blive enige. Jeg har selv lidt svært ved at vurdere det ud fra de små 30 sekunders lydbidder.

De to første.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Gachine skrev:
Citat:

De to første.

Ja, jeg har kun hørt den første, der hedder Tindersticks, så min anbefaling er på baggrund af den.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Gachine > Er det dem der hedder "Tindersticks 1st album" og "Tindersticks 2nd album?"

Booklets'ne har henholdvis en dansende kvinde i en rød kjole og en mand i vest i sort/hvid på. Er det dem?

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jep, det er dem. Min personlige favorit er den første (den med kvinden i den røde kjole). Den har en ret lækker Lee Hazelwood-agtig lyd. Og fine sange.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]