Halifaxxx skrev:
Musikken er mere fyldig, mere velsammensat, bedre produceret og teknisk set så meget mere veludført end Slipknot at man skulle tro det var løgn. Men uuuh, de har jo masker på så de MÅ jo lave god musik. Desuden er de også 9 (Hvoraf tre er percussionister!?!?) medlemmer i bandet og jo større band desto bedre musik. -Det ved enhver.
Du vrøvler...
Jeg gider ikke selv høre metal, det er mildest talt intetsigende. Jeg gider heller ikke høre Slipknot. Men jeg hørte dem på Roskilde, og det sparkede eddermame røv!
Det er en totalt fejlslagen ironisk argumentation, du gør brug af, for jo flere medlemmer des sværere er det at få musikken til at "svinge." Især med 4 trommeslagere (percussionister). Men de svinger sindssygt godt sammen, og det vidner mest af alt om, at de er fabelagtigt dygtige musikere indenfor deres felt. I øvrigt har de nok den bedste metaltrommeslager i verden.
Du må selv om, hvorvidt du kan lide det eller ej (så flink er jeg!), men du skal ikke stille spørgsmålstegn ved udførslen, for den er i top. I hvert fald live.