LucyintheSkywithDiamonds skrev:
Det var første gang jeg var til stede. Og jeg er blevet totalt bidt at stemningen derude i skovene!. Syn's det var mega svedigt bare at blive dér til morgenen og møde mennesker osv. men efter min mening, for "Unge" mennesker var til stede.
Vil ik' læg skjul på at jeg selv gik og to lidt coka hist og her. Men man får bare intrykket af at det kan være lige meget når man er der...! Men hvis det bliver set dårligt på eller andet vil jeg da vælge at lade være med at gøre og bare holde mig til at drikke bajer og nyde musikken!
Hygge y'all og glæder mig til -next time-

Der bliver på ingen måde set skævt på folk som tager stoffer derude. Det som irreterer størstedelen af brugerne herinde er mere at skovfester er en anderledes setting hvor folk som ikke føler sig tiltrukket af knæklys og brider på deca, men som nyder musikken, kan have en god og alternativ fest med god stemning. Denne stemning bliver dog (for mit personlige vedkommende) trykket meget når skoven er fuld af store fyre som er meget larmende, dominerende og slet ikke har forstået meningen med festen.
Kan som eksempel nævne de idioter som begyndte at skælde ud på arrangørerne da de stoppede musikken, hvorefter de kørte en bil ned til stranden, satte dårlig techno på hvorefter de stod og sniffede og råbte af de mennesker som sejlede forbi i kajak. Det er den slags ting som giver festerne et dårligt rygte blandt den "normale" befolkning, som i forvejen nok ikke sætter alt for stor pris på den slags gilder..
Hvis man er til den slags kan man tage på bryggen eller i ridehuset.
Derudover var der også den detalje med de meget unge mennesker som var med til festen. Nu snakker jeg kun af personlig erfaring, men det fænomen har jeg kun stødt på i det miljø, har mange gange oplevet brider på tyve+ år som kommer med deres 15-16 årige kærester og fylder dem med speed og piller.
Den dag (7-9-13) at en person i den alder OD'er derude tror jeg at vi har set den sidste skovfest i moesgaard, og tror også det er noget man kan se en slutning på hvis der fortsætter med at komme så mange klaphatte til festerne..
Undskyld den lidt harske stemning i indlægget, men jeg praktisk talt lever for moesgaard festerne, det er noget som jeg ser utroligt meget frem til gennem den lange vinter, og glæder mig allerede nu som et barn til næste fest. Derfor bliver jeg også ret ked af det når festerne bliver "ødelagt" (stort ord) på den måde. Ved også at dem som er med til at arrangere festerne meget gerne så sig fri fra dette klientel..
Hulka