Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
http://www.gamatron.net/1_1/index.php

her er nogle billeder jeg tog fra festen. kameraet var næsten løbet tør for batteri, så kunne ikke se hvad jeg tog billeder af, og måtte derfor gætte mig til hvordan jeg skulle placere kameraet, men det blev ret godt på trods af det, synes jeg.

hvis nogen af jer herindefra er på de billeder, og ikke ønsker at de derfor skal ligge online, så skriv lige en PM.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jamen ja - jeg var også til denne fest, dog kom jeg til at ligge og falde lidt i søvn i teltet sammen med kæresten ALT for tidligt...

Men alt i alt en dejlig start på sommeren med lidt skov fest, snobrød, chillums og ikke mindst dejlig musik...!

Som mange af de andre også har sagt, så JA! der var ALT for mange folk der viste der var fest i skoven, og dette indebar at der kom ALT for mange folk. som jeg fint havde undværet til denne fest.

Håber på at vi får en fest snart igen, gerne lidt mere intimt for mig ;)

men tak til alle de fra boardet, som jeg fik sagt hej til - og undskyld mange gange til dem der gik min næse forbi...

Håber at se jer alle der ude igen næste fest.

BOOM

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg er stadig ikke kommet mig over Juns DJ-set, det var godt nok urealistisk fedt!

Rigtig god fest ellers, jeg var dog voldsomt overrasket over mængden af folk derude. Der var også en del man godt kunne have undværet, især dem med hunde og højrøstede stimulans-grupper. Alt i alt hyggelig fest, jeg nød det i alt fald til fulde. Træt af jeg ikke fik hilst på flere af jer, men smuttede småtidligt da jeg havde en aftale dagen efter, man kan aldrig se en hujende fis i det mørke. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Så giv dem for hævlede nogle giftige piller så vi ikke har den slags spader i blandt os længere!!
:twisted: :evil: :twisted: :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg elsker at give den lidt psychedelisk gas på stranden ved moesgård og i lørdags, var da en af de gode gange pga. den morgensol vi fik, det var sku luxus at spise svampe til, og musikken var også dejlig som altid.Og dejligt at det blev ved selv efter de havde pakket ned
[Thumps up til moesgård hippies]
Lidt ærgeligt at der ikke var noget vand til sidst. Eller var det bare mig :P
Og ja for mange brian'er men synes de plejer at smutte efter nogle timer, når de finder ud af at folk ikke kommer for at spille smarte!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
brake skrev:
Lidt ærgeligt at der ikke var noget vand til sidst. Eller var det bare mig :P

Alle der har gået til skovfester, ved da at man altid selv medbringer vand, tæppe og toiletpapir?
Ellers lærer man jo af erfaring.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, men når nu de kommer for at spille smarte, så smutter de jo ikke igen når de ser, at der er andre, der også er kommet for at spille smarte.

Mht mængden af vand, så kommer der normalt ikke så mange, og det er som regel ikke brianer med højt forbrug af vand, derfor forsyningerne slap op så hurtigt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Og ellers går man en lille tur på 10-15 min og henter vand ved vandposten..

Titel:
Junior medlem

Det var første gang jeg var til stede. Og jeg er blevet totalt bidt at stemningen derude i skovene!. Syn's det var mega svedigt bare at blive dér til morgenen og møde mennesker osv. men efter min mening, for "Unge" mennesker var til stede.
Vil ik' læg skjul på at jeg selv gik og to lidt coka hist og her. Men man får bare intrykket af at det kan være lige meget når man er der...! Men hvis det bliver set dårligt på eller andet vil jeg da vælge at lade være med at gøre og bare holde mig til at drikke bajer og nyde musikken!

Hygge y'all og glæder mig til -next time- :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nede på hjørnet
LucyintheSkywithDiamonds skrev:
Det var første gang jeg var til stede.

Det må ha været en stor oplevelse - hvor har du været resten af tiden? :lol:

Titel:
Medlem

Hvordan er det lige at man skaffer sig information om sådanne en fest. For jeg må da indrømme at jeg syns det lyder utrolig fedt.

Mvh Tom

Titel:
Medlem

LucyintheSkywithDiamonds skrev:
Det var første gang jeg var til stede. Og jeg er blevet totalt bidt at stemningen derude i skovene!. Syn's det var mega svedigt bare at blive dér til morgenen og møde mennesker osv. men efter min mening, for "Unge" mennesker var til stede.
Vil ik' læg skjul på at jeg selv gik og to lidt coka hist og her. Men man får bare intrykket af at det kan være lige meget når man er der...! Men hvis det bliver set dårligt på eller andet vil jeg da vælge at lade være med at gøre og bare holde mig til at drikke bajer og nyde musikken!

Hygge y'all og glæder mig til -next time- :P

Der bliver på ingen måde set skævt på folk som tager stoffer derude. Det som irreterer størstedelen af brugerne herinde er mere at skovfester er en anderledes setting hvor folk som ikke føler sig tiltrukket af knæklys og brider på deca, men som nyder musikken, kan have en god og alternativ fest med god stemning. Denne stemning bliver dog (for mit personlige vedkommende) trykket meget når skoven er fuld af store fyre som er meget larmende, dominerende og slet ikke har forstået meningen med festen.
Kan som eksempel nævne de idioter som begyndte at skælde ud på arrangørerne da de stoppede musikken, hvorefter de kørte en bil ned til stranden, satte dårlig techno på hvorefter de stod og sniffede og råbte af de mennesker som sejlede forbi i kajak. Det er den slags ting som giver festerne et dårligt rygte blandt den "normale" befolkning, som i forvejen nok ikke sætter alt for stor pris på den slags gilder..
Hvis man er til den slags kan man tage på bryggen eller i ridehuset.

Derudover var der også den detalje med de meget unge mennesker som var med til festen. Nu snakker jeg kun af personlig erfaring, men det fænomen har jeg kun stødt på i det miljø, har mange gange oplevet brider på tyve+ år som kommer med deres 15-16 årige kærester og fylder dem med speed og piller.
Den dag (7-9-13) at en person i den alder OD'er derude tror jeg at vi har set den sidste skovfest i moesgaard, og tror også det er noget man kan se en slutning på hvis der fortsætter med at komme så mange klaphatte til festerne..

Undskyld den lidt harske stemning i indlægget, men jeg praktisk talt lever for moesgaard festerne, det er noget som jeg ser utroligt meget frem til gennem den lange vinter, og glæder mig allerede nu som et barn til næste fest. Derfor bliver jeg også ret ked af det når festerne bliver "ødelagt" (stort ord) på den måde. Ved også at dem som er med til at arrangere festerne meget gerne så sig fri fra dette klientel..

Hulka

Titel:
Junior medlem

førsté gang jeg deltog - vel og mærke :D glæder mig som et lille barn til Jul næste gang det går ned!

Junior medlem

Som sagt var det min første gang derude, og troede faktisk at dem der kørte en bil dernede var med til at stå for hele arrangemenet
100% at det sker dét med at en pige ligger og raller. Jeg syntes selv at det er totalt ulækkert at se de "9.klasses poppiger" sidde og fylde sig med Amf og piller!
Det er et eller andet sted vel ikke muligt at gøre noget ved det problem og det ender vel nok i sidste med en pause for Moesgårds fest?!?!

Titel:
Medlem

Dem som arrangerer det er alle de dejlige hippier som sidder og sælger øl og chai og som vi jo egentlig skylder et kæmpe TAK for initiativ osv.

Titel:
Junior medlem

Jamen helt sikkert så ved jeg det!! og ja, de burde ha en kæmpe hånd! Havde en uforglemmelig aften med gode musik og chillin vibes! Har specielt et billede i hovedet af en der Dansede, det mindede mere om et Ritaul end bare dans!

Titel:
Insane psychedelia user!

Var det første gang du var der? :lol:

Titel:
Junior medlem

Det var første gang. Har set andre danse techno osv. men det her så bare så sindsygt ud. En Gut der lavede de samme 4-5 bevægelser hele tiden men aldrig sådan lige efter hinanden. Han gik og skød med bue og stod nogen gange som en der var korsfæstet. Han dansede der ved morgenen tiden efter solen var kommet frem... Did Someboyd see him?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er højest sandsynligt Redeye Jedi, ham der spillede før Jun. [commercial]Han udgiver musik på Parvati Records i øvrigt [/commercial]

Og ja, hvis der fortsat kommer så mange folk med dårlig opførsel derude, så kommer politiet helt sikkert også forbi. Som det er nu, er der vist en nogenlunde accept af forholdene, men det er også kun fordi hippierne kommer derud med respekt og ansvar, rydder op efter sig (og alle andre!) og efterlader stedet i pæn stand.

Jeg vil virkelig være ked af, at festerne bliver overrendte og dermed stoppet, og jeg er også overbevist om, at lysten til at holde festerne bliver mindre for de folk, der holder dem.
[/code]

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
http://www.hapz.dk/billedeserie.asp?id=167 er fra skovfest i holte.... vældig spas... :) særdelses grimme billeder af mig... :)

vil kraftstejlemig også med på moesgaard. har været på picnic derude nu og lovet min søde, uskyldige lillesøster, at hun skal møde nogle smukke mennesker herfra siden. :) gør mig lige den tjeneste at gi mig et vink næste gang... :)

og bare lige for god ordens skyld: PLUR! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]