Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Kjær skrev:
Malkavian skrev:
Det kommer helt sikkert senere! Det er noget med at de optog vistnok 3 afsnit af panelets diskussioner, men de har så valgt at lægge ud med noget andet end stofferne.

Så det bliver sådan lidt af en overraskelse? God måde at lokke lyttere til på. ;)

Jeg klager ikke. Klubværelset rules!

:yeah: Vi væbner os med tålmodighed!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så er udsendelsen oppe:

Klubværelset Ungdommens Tænketank stoffer
02. januar 2007 kl. 15:15 på P1

Rimelig ok udsendelse synes jeg, men selv om pro-legalisering folkene startede rimelig stærkt ud, så synes jeg de falder igennem til sidst. Det er i hvert fald efter min mening helt utroligt, som forbudssiden får lov til at plævre løs uden nogen kvalificeret modstand.

Edit: fandt på podcast også http://podcast.dr.dk/P1/Klubvaerelset/2 ... 070102.mp3

Senest rettet af Malkavian 08 jan 2007 16:29, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Super brandtale Malk :) Du fik udnyttet dine par minutter fint.

Dog synd at du ikke var i panelet i stedet for, jeg syntes godt nok ikke de folk der, havde alt for meget styr på deres diskussionsgrundlag, og kastede rundt med selvopfundne facts og konklusioner.

"1 sug af en joint og du kan få psykose i 50 år. Basta!" :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Der skulle vel ikke være nogen der har mulighed for at rippe den, og smide den op på en fildelings side? det er noget nemmere når man har den på computeren :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Khazim skrev:
Der skulle vel ikke være nogen der har mulighed for at rippe den, og smide den op på en fildelings side? det er noget nemmere når man har den på computeren :)

Her er den som podcast:

http://podcast.dr.dk/P1/Klubvaerelset/2 ... 070102.mp3

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Malkavian skrev:
Khazim skrev:

Her er den som podcast:

http://podcast.dr.dk/P1/Klubvaerelset/2 ... 070102.mp3

Tak :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Herligt.

Titel:
Medlem

haha hvor godt, søren lynge er også med!
ahh hun er irriterende hende der som tror der er rottegift i knark, "stoffer er stoffer, der er ikke noget sikkert ved dem"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Lithium skrev:

Haha, ja nu kom jeg egentlig lige i tanke om hvor jeg havde hørt det navn før. Nøøøj nogle sære foredrag jeg har været med ham jeg har været til.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
nogle gode 2 min. men, hva var det da for en diskussion de havde gang i, og hvad var det for nogle mennesker, så sidder de og snakker en masse om de unge, men hvorfor hører man så ikke de unges side af historien? mit svar er: Dårlig journalistik!

Men det er fed, at hele danmark kunne hører de gode ting omkring hash, og stoffer som sådan, men hvor mange hører os P1?

hmm... undskyld hvis det er alt for negativt, men har lige hørt showet, og kan virkelig blive gal over at høre de mennesker side og snakke med fine ord, som de slet ikke forstår at bruge i de rigtige sammenhæng! de sidder jo bare og snakker om ingenting, hva finder de ud af? den afstemning de laver til sidst havde været ligesådan i starten!!! !!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Lithium skrev:
ahh hun er irriterende hende der som tror der er rottegift i knark, "stoffer er stoffer, der er ikke noget sikkert ved dem"
der er jo heller intet sikkert ved stoffer medmindre du selv har lavet dem selv, eller har overværdet dem der har, lige fra "ingen ting" til produktet - på tide de fik programmet i luften :) henter lige podcasten

Senest rettet af CubaKrigeren 08 jan 2007 17:30, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lithium skrev:

Hvem er Søren Lynge?

Og ja, tossede kvindemenneske. De tænker simpelthen ikke 2 cm. ud over deres næsetip, for hvis de gjorde ville de jo spørge sig selv "Og hvorfor er gadestoffer så forurenet engang imellem? Nååå ja, fordi det er kriminelle der laver dem, nåååå ja hvis vi legaliserede stoffer ville de måske blive produceret under betryggende forhold..." :)

Jeg laver nok et kort rids af nogen af de værste argumenter i diskussionen og poster på http://malkavian.topskud.dk/ ... om et par dage.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
skulle psy ikke lave deres egen radiokanal eller lignende så vi måske bedre kan få lavet en ordentligt diskussion i radioen og så kunne vi jo også spille lidt musik og måske komme med stofrelaterede nyheder

Titel:
Tidligere holdmedlem

jo, du sætter bare en server med tilstrækkelig båndbredde op ;)

Titel:
Medlem

Kenny, jo stoffer kan godt være sikkert. lsd er feks ret sikkert.

Søren Lynge er en fyr som render rundt på skoler, og fortæller om stoffer, og noget med styr på sit liv, og han har vist også selv taget en del..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
Kenny, jo stoffer kan godt være sikkert. lsd er feks ret sikkert.

Søren Lynge er en fyr som render rundt på skoler, og fortæller om stoffer, og noget med styr på sit liv, og han har vist også selv taget en del..
stoffer er et ret så vidt begreb. jeg er godt klar over der er visse stoffer der er ret så harmløse - nu tænker jeg mere på coke,speed, og andet shit pushere cutter op hver gang det skifter hånd. ( det kunne en hver have sagt sig selv :?: :?: :?: )

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Kenny skrev:
stoffer er et ret så vidt begreb. jeg er godt klar over der er visse stoffer der er ret så harmløse - nu tænker jeg mere på coke,speed, og andet shit pushere cutter op hver gang det skifter hånd. ( det kunne en hver have sagt sig selv :?: :?: :?: )

hvis du mener jeg kunne ha sagt mig selv du mente coke og amf, vil jeg ikke gi dig ret.
at stoffer er et vidt begreb siger jo også bare, man ikke kan sige stoffer ikke er sikre, desuden kan man også teste sit narko, og så er man sikker, og du har jo selv rettet din post til, at man er sikker hvis man selv laver det

fra lithium, havde glemt at logge ind.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hyene skrev:
Kenny skrev:

hvis du mener jeg kunne ha sagt mig selv du mente coke og amf, vil jeg ikke gi dig ret.
at stoffer er et vidt begreb siger jo også bare, man ikke kan sige stoffer ikke er sikre, desuden kan man også teste sit narko, og så er man sikker, og du har jo selv rettet din post til, at man er sikker hvis man selv laver det

fra lithium, havde glemt at logge ind.
yes yes , kommer nok an på hvem man diskutere/drøfter dette med. men nu ved jeg ikke hva du vil teste stofferne for ? jeg kan da ikke regne med at 0.1g af mit amf er ligesom de andre 500g hvis det somsagt er cuttede op med hvad ved jeg. DERFOR SIGER JEG SOM I FØRSTE POST, du kan ikk være sikker på en skid hvis du ikke selv har lavet det eller overværdet processen. godt, nok off topic herinde ikke. :?:

Titel:
Medlem

hvis du har 500g kan du blande det sammen og teste :D
"yes yes , kommer nok an på hvem man diskutere/drøfter dette med." - hvad snakker du om knægt?.
man KAN være sikker på hvad man har i hænderne..

DERFOR SIGER JEG SOM I FØRSTE POST, du kan ikk være sikker på en skid hvis du ikke selv har lavet det eller overværdet processen. godt, nok off topic herinde ikke. lol det var jo det du rettede!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
hvis du har 500g kan du blande det sammen og teste :D
"yes yes , kommer nok an på hvem man diskutere/drøfter dette med." - hvad snakker du om knægt?.
man KAN være sikker på hvad man har i hænderne..

DERFOR SIGER JEG SOM I FØRSTE POST, du kan ikk være sikker på en skid hvis du ikke selv har lavet det eller overværdet processen. godt, nok off topic herinde ikke. lol det var jo det du rettede!
ja du er sgu lidt af en klovn at høre på :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]