Moonage daydreamer skrev:
Jeg fatter ikke hvad folk ser i psytrance. Jeg synes ikke det passer ind i den æstetiske verdensopfattelse man forsøger at opnå i et kaktus-trip fx, og i ædru tilstand er det jo bare dårlig musik imo. Under og dagen efter en mdma-koger er det fedt, men i forbindelse med indtagelse af stærkere psykedelika synes jeg at det er unødvendigt og en smule forcerende for trippet at høre "rum-musik". Jeg ved intet om psytrance i øvrigt; ejer kun en håndfuld goa/psytrance albums, som da er meget sjove, men jeg forstår ikke hvordan man kan høre sphongle og infected mushroom(som er decideret ringe) etc, når der findes store genier som beethoven, mozart, miles davis og pink floyd?
Enlighten me please

Det hele er jo et spørgsmål om smag. Synes det er svært at argumentere for, hvilken slags musik, der er god og hvilken slags, der ikke er. Jeg hører selv mest psytrance, Full-on og progressive er mine favoritter. Hører dog også en del UK rap/hip-hop/grime, samt lidt rock. Når jeg tager stoffer (Jeg har endnu kun prøvet stimulanter, samt ketamin), hører jeg faktisk KUN Psytrance. Synes at det rører ved noget i hovedet, som putter mig i en yderst behagelig tilstand. Hvor langsom musik gør at jeg bliver rastløs.
Klassisk musik er efter min mening kedeligt og uinteressant, men det er jo bare min mening. Det siger mig ikke noget overhovedet.
Til favorit numre kan jeg tilføje:
Vibrasphere - Floating free DUB RMX
Vibrasphere - Vertical
Vibrasphere - Erosion
Af UK rap/hip-hop/grime kan jeg varmt anbefale:
Jesht - Måske de bedste lyrics OVERHOVEDET, den mand forstår virkelig at rappe
Foreign Beggars - Super nice lyrics og beats
Dizzee Rascal - Bare fordi
Elsker det engelske sprog/accent og det engelske er langt mere underground end Amerikansk hip-hop/rap, som jo nærmest er røget over i pop