Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Ashoka, ikke helt korrekt.. Han nævne en enkelt Admin.. hehe ;-P

Insane psychedelia user!

Nu har jeg rettet det..

Tilfreds??!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
Jeg har fuld forståelse for jeres beslutning, jeg ville heller ikke sætte mig i en situation, hvor jeg ikke ved hvem der kommer og banker på min dør, eller endu værer hvis der kommer til at stå noget i mine papier øvøvøvøv. da jeg selv ikke har computer hjerne (viden) og tid, da jeg er under uddanelse, kan jeg desvære ikke tage det ansvar at fører psychedelia vidre, selv om jeg føler for det, men jeg vil selfølgelig støtte op omkring denne hjemmeside, håber de tabte krigere vil vænde tilbage og ikke dø hen på de evige psychedeliske jagtmarker, tak for alt MVH. Doeneg [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
[QUOTE]Originalt postet af Zarathustra:

Så er vi en dygtig og erfaren person med masser af baggrundsviden færre hér på siden, og vores råd bliver derfor en lille smule mindre kompetente.

Det er sgu nedren..... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
@Truckermuffin: Damn, det så jeg ikke lige..hehe..

@Raffy: Det var ikke for at brokke mig. Tak for støtten. Beklager at det lød pedantisk.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@ Bandil og Dopestar:
det har været kanon, og det er en stor besluning at tage for jer som har kæmpet så hårdt for psy.dk

Det er fuld forståeligt at i fratræder, men håber at i vil kigge ind engang imellem på IRC.
Håber ikke i vil holde jer helt uden for psy.dk, og håber at i vil komem tilbage når det værste er overstået.

Til alle jer andre: psy.dk skal ikke lukke fordi to admins fratræder, det bliver naturligvis ikke det samme, men vi vil kæmpe for det uanset hvad!!!

Tak for alt Bandil og Dopestar, held og lykke med jeres uddannelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Så vil jeg da også slutte mig til denne 'afskede & minde post' med tak for en masse gode og faglige velfunderede kommentarer fra Voorhees & Dopestar.

Det er sq en SKAM at de medier (som denne side også er en del af) skal vinde denne omgang [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Forhåbentligt vil i da kigge forbi igen senere, og måske også give en kommentar eller to ?! (som gæst)

Dark Sky

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jeg ked af at høre Voorhees.Du vil blive savnet.
Desværre er det som du siger.Politiet,og for den sags skyld politikerne,er begyndt at bruge medierne som Grand briefing om hvad der skal tages fat på.
De er skudt i roen.
Jo får de begynder at tage harm reduction alvorligt,jo bedre,og jo flere unge menesker vil blive reddet fra en mystisk oplevelse,der kan munde ud i en meget hurigt død. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

JA det var sgu da på tide... du har ikke bidraget med noget kontruktivt.. og din måde at håndtere hele medie omtalen lugtede.. det havde du ikke tænkte et sekundt over før det skete..

jeg har respekt for dit valg og håber at der bliver fundet en bedre admin.

[ 25 Maj 2002: Besked ændret af: -*+[S3K]+*- ]

Medlem

jeg er chokeret, men... jeg kan vel forstå det. håber fandme det shit går over [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad er det lige præcis I er bange for?
Er det jeres personlige omdømme/karriere - eller er det en generel frygt for autoriteterne!

Husk nu at ingen på denne side har begået noget kriminelt ved at skrive om oplevelser, opskrifter m.m. - selvom både medier og politi gerne vil have det fremstillet sådan.
Har I fået snakket med en advokat, ellers har jeg en rigtig god forbindelse......

Jeg håber I vil genoverveje jeres fratrædelse - og måske få sorteret lidt i medlemmer og posts.
Man kan sagtens have et seriøst HR board, men det kræver en vis seriøsitet hvis det skal fremstå stuerent. Med andre ord, smid alle bonderøve og "wannabee teenage gansters/drugdealers" væk fra boarded - og lad dem læse om HR istedet for hele tiden at kommentere diverse post med urelevante og uinteressante begivenheder fra hverdagen.

Personligt synes jeg at I stikker halen mellem benene.
I skal huske at skaden allerede er sket og ikke bare forsvinder.

Kun strudsen tror den kan gemme sig ved at stikke hovedet i jorden...

(RygerSmiley)

[ 27 Maj 2002: Besked ændret af: Zionboy ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hey zion jeg kunne ikke la være med at se du har skrevet tænk før du taler,
fedt nok hvad med at du gjore det selv var ???

kan du ikke fatte at hvis admin ikke vil være admin mere så er det hans beslutning.
du er bare nysgærig for at høre HVORFOR, bare stik snuden udenfor MAKKER.....

hvis vh ønsker at fortæller hvorfor så la ham da selv sige det i stedet for at det skal trekkes ud ham.

lige meget hvad gruden nu må være så er det sådan om det er fordi han er loaded med shit eller han bare ønsker at stoppe af personlige grunde så er det ikke nogen der skal blande sig i det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
hey zion jeg kunne ikke la være med at se du har skrevet tænk før du taler,
fedt nok hvad med at du gjore det selv var ???

kan du ikke fatte at hvis admin ikke vil være admin mere så er det hans beslutning.
du er bare nysgærig for at høre HVORFOR, bare stik snuden udenfor MAKKER.....

hvis vh ønsker at fortæller hvorfor så la ham da selv sige det i stedet for at det skal trekkes ud ham.

lige meget hvad gruden nu må være så er det sådan om det er fordi han er loaded med shit eller han bare ønsker at stoppe af personlige grunde så er det ikke nogen der skal blande sig i det
<HR></BLOCKQUOTE>

@Guffe: Jeg er sku virkelig træt af dit moralske lort - hvis der er noget du har på hjertet så send mig en PM!

Det var faktisk et forsøg på at støtte/opmuntre de afgående Admins, men som så meget andet så fatter du ingenting.

Du er simpelthen for dum til Danmark.

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

hvorfor hælvede skulle du blande dig for hvis de virklig vil stoppe så var der måske også en grund til det ikk.

du skal KRÆFTSTAGME IKKE KALDE MIG DUM DIN perker, kom her til og kal mig dum ansigt til angsigt hvis du tør,
så skal jeg satme fodrer dig til hundene

jøde svin

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* går helt amok herinde

Medlem

Geografisk sted: Denmark
He he....! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Hundene...hehe..LOL [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Guffe du er fandme grineren i stor stil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Husk det nu Zion, du bliver straffet som en kælling [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
HALLOOO [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Det er sq sjældent, at ALLE besidder samme meninger - på både godt og ondt!
Vær derfor lidt tolerante og TÆNK hvad I nu engang synes, istedet for at fylde boardet med intetsigende brok [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hygge!

Mvh CC

Dedikeret medlem

Guffe, kan du ikke tage og proppe dit rascistiske pis lige op i røven hvor det kom fra?

Insane psychedelia user!

Det er nok hyklerisk at jeg kommer med den her kommentar, men Eleusis, var det ikke ret unødvendigt at sige vi?
Desuden har vi lige diskuteret ytringsfrihed og guffe har sgu lov til at ha de holdninger han har!

Dedikeret medlem

jeg er nu heller ikke receist for lige at sige det,

jeg har ikke noget i mod folk i andre lande,
men jeg ville da være glad
hvis danmark også var dansk om 10000 år

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]